10. ps.18+!!

792 26 38
                                    

Odrazu mówię ten rozdział jest odklejony od rzeczywistości więc czytacie na własną odpowiedzialność. I TAK ROZDZIAK JEST WCZESNIEJ NIZ PLANOWALAM

_______________________________________________

Pov. Stan

Dziś planowaliśmy zrobić imprezę nie wiem z jakiej okazji. Tak z dupy. Chlopaki powiedzieli ze chcą upić Kyle'a tylko dlatego żebym ja mógł się napić. Przyznam pomysł był okej ale mam w planach wypić tylko jeden kieliszek wódki. Wiem że obiecałem my że nie będę pił ale to jest jednak silniejsze ode mnie. Impreza zaczyna się za jakieś 5 godzin a ja leżę z Kylem który jest we mnie wtulony. Rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. W trakcie jak Kyle o czymś opowiadał postanowiłem się z nim podroczyć i włożyłem my rękę pod bluzkę i zacząłem nią jeździć od jego podbrzusza do jego klatki piersiowej itp. Chłopak aż zamilkł.

-S-stan.. Co Ty do jasnej cholery robisz?- powiedzial a moje imię wręcz wyjęczał. Szczerze? Nakręciło mnie to trochę.

-Rozpraszam cie- odpowiedzialem

-Możesz wyjąć tą rękę?- zapytał

-A jak tego nie zrobię to co mi zrobisz?- odparłem

-Nie wiem coś się wymyśli- odpowiedzial a ja dalej nie wyjąłem swoją ręki wręcz przeciwnie skierowałem ją niżej niż podbrzusze czyli wszyscy wiedzą gdzie.

-S-stan!- powiedział I odskoczył ode mnie.

-Co się stało?- zapytałem jakgdyby nigdy nic

-Oj ty dobrze wiesz co!- wykrzyczał w moją stronę

-Aż tak ci to przeszkadzało?- spytałem a ten na chwilę zamilkł.- Usłyszę kiedyś odpowiedz?

-Nie przeszkadzało..- powiedział dość cicho a ja zadowolony z siebie udawałem że nie słyszę.

-Co powiedziałeś?- spytałem

-Nie przeszkadzało mi to- powiedział już znacznie głośniej a ja się uśmiechnąłem i usiadłem.

-No i o taką odpowiedź mi chodziło-powiedziałem- Słuchaj do tej imprezy zostało jeszcze pare godzin chcesz żebym uporządkował ci ten busz na głowie?

-Tak proszę- powiedział, wzial grzebień i usiadł pomiędzy moimi nogami.

Wziąłem grzebień do ręki I zacząłem rozczesywać mu te kłaki. Ale nagle grzebień pękł w pol. Takiego mindfucka strzeliłem że to hit.

(Zdjęcie podeslala mi Lunaoeoe i jednocześnie dala mi pomysł xd)

(Zdjęcie podeslala mi Lunaoeoe i jednocześnie dala mi pomysł xd)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


-Co tak strzeliło?- zapytał

-Yyy grzebień przez twoje włosy- powiedziałem zgodnie z prawdą i próbowałem mu wyjąć część tego grzebienia z włosów.

~Drunk love~ 《Style》Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz