The Second Time chapter 04

319 28 0
                                    

♡The Second Time ♡ chapter-4

📱Hriata- Zanin  Dinpuia Birthday a nia i rawn chhuak ve thei dawn em?

📱 Johna-lehkha zir ka duh a.Dinpuia nen te chuan in kawm pawh kan in kawm ve vak ngai chuanglo a

📱 Hriata- i rawn chhuah theih dawn lo chuan ka kal peih bik lo e a. tih tur dang ka nei tho

📱 Johna- hei nang te chu kal ngei ngei rawh in in kawm nasat em kha

📱 Hriata - i present tur pawh ka pack kep vek che nia lo chhuak la kalo sawm ang che . Bike ka khal thei bawk silo a Dinpuia te in a hla bawk sia i scooty a min phurh a ngai ve lawm

📱 Johna - ka thei lo ka tih chu ka pa ka dil ngam hlei nem...a â lo khan nangmah in kal mai rawh taxi te la la nih loh pawn ṭhian i ngah em kha ..kal tur an tam ang chu Basketball team ho phei chu a sawm vek cheu ni lawm ni...

📱 Hriata- tak tak ah chuan Ka nu leh pa an awm bawk silo a, ka bân hi na lutuk a tur deuh tlut tlut a. Nachhâwkna lei tur tak ngial pawn ka chhuak thei lo .

📱 Johna-Dawt anih chu ka dah dawn nia..

📱 Hriata- Ka pic rawn thawn che kha en la ..i awiloh chuan .

📱 Johna- ( WhatsApp message chu a en a) A va vung nasa ve ..ti nge a..enge i tih pui a vawin ah .?? Khawnge i nu leh i pa chu an kal a

📱 Hriata- ( nui vur vur pah chuan ) An zin ka pi te khua ah .pawilo ti hian na hi ka tuar char char mai ang... dinpuia Birthday ah pawh ka kal ve thei dawnlo anih hi ,mi ho chuan ka thik vang a kal lo ah min ngai vek ngei ang..Ṭhian chu nghah viau mah ila ka na min buaipui tur a tih ngam tumah ka nei bawk silo ...(a thaw hak a,) A nih lehkha zir tui o..( dah nghal mai lo chuan second reilo te an nghak det a)

📱 Johna- ka lo kal ang ..ka pa kan dil a nge ??( Phone chu an dah a)

Hriata- Good boy ( tih pah in a tho a A in siam nghal mial mial ,a ban vung a thawn te chu a hma daih tawh a mi ania,a in siam zawh chuan Johna te in lam chu ke in phur deuh in a zuk pan a, Hriata te leh Johna te hi An in a in hlat vak loh a vang in lirthei tel lo pawn an in len pawh zung zung thei a ni. )
"***

Johna- Pa ka chhuak lawk thei ngem le .kan ṭhianpa Dinpuia Birthday ania kha Police officer lar deuh pa fapa kha  !!!ihhh englo ka rawn haw tlai tawh miah lo ang ,a rei dawn lo a.

Pu zuala-  Lehkha han zir rawh..i hlawk pui zawk ang...

Johna- Pa englo...

Pu zuala- A ṭul lo ka ti .

An in biakna ngai thla reng tu Thanpuia chu a room a ṭang in a rawn chhuk a.

Thanpuia - pa Phal ve mai la ..keiman ka va kal pui anga .. Dinpuia u te nen khan BA kan zir ho ṭhin a lawm ..keipawh kal ve ka duh ,an lawm pui hmel ropui leh nghal ..

Pu zuala- Mipa ve lem in a Birthday lawm tih te hi a ṭul lo lutuk..

Thanpuia - an chhungkaw tih dan a lawm Dinpuia u Birthday pawh an lawm pui thei a nia an ni chu.An nu ber sawn lawm a ti tlat zel a ,an mah ni phei chuan ṭul an tih vak pawh ka ring biklo e a.( A pa ti lungawi tur tawk chuan an be siam siam a)

Pu zuala-A ṭha e !! I kal pui dawn chuan kal rawh u..in rawn haw rual leh dawn nia .

Johna-. A ngai l...( A sawi zo hman lo , Thanpuia chuan zeizir in engmah sawi lo tur in a rawn ti a.johna chu a ngawi leh nghal )

Thanpuia - ka Motor in kan kal dawn nia ..lo nghak rawh chabi ka han la ang.( A room lam ah a chho nghal a)

Pu zuala- ( a aw thian kharh kharh pah chuan a ma room lam  a pan a) Mipa ve si hmeichhia ang mai a ven ngai Hui hammm ...( An khuh leh bur bur a,Johna nu chuan a pasal chu a kai a.Kam khat pawh in a fapa thlavang chu a hauh ngam lo.. Johna mit ah pawh en ṭha ngam lo chuan a pasal rual chuan a lut ve daih a )

The Second Time (bl)Where stories live. Discover now