♡The Second Time♡ Chapter -2
Dino chuan thilawm dan chu a hma ang chiah in a rawn thleng nawn leh ṭan mek tih chu hrethiam in tih dan tur a ngaihtuah a . A rilru buai hle Dinpuia rilru nat tur zia te a ngaihtuah a .A khawvel hmasa ah kha chuan Dinpuia kha a luh tirh a ṭang a a star nghal a vang in ,a bialnu a sun lai tak in hnem tur in social media ah Dino hian Dinpuia chu a va bia a . In be chho zel in Dinpuia rilru na te chu Dino vang in a dam hret hret a ,an lo in duh tawn ta reng bawk a ni.Kha tiang a Dino hian a ti nawn leh a nih chuan Dinpuia nen hian a hma ang bawk a Hmangaih na khur ah an tluk luh nawn leh a hlau a mahse ,a ti lo a nih erawh chuan Dinpuia chu mal ngawih ngawih in thinlung na tak in a awm dawn si.Dino chuan a la hmangaih miau a a mah chauh a na tawrh tir chu a phal thei lo a ni .A hming thup chung in Dinpuia chu a va be pawp leh ta nge nge a. Kum 10 chhung a lo kawp tawh a Hmangaih em em ṭhin Mihring chu hre chiang hle in a ti ti duh zawng leh ngainat zawng pawh a hre thei in Dinpuia chuan ami biak chu hre hauh lo mahse a mah a hriat chian em a vang leh a rilru nat na leh in thiamloh na pawh ngaih nep tir phah thei hial khawp mihring rawn be tu, a hmel leh hming a hriat hauh silo chu a vei nghal deuh bur mai .
Zan tin in Dinpuia chuan Dino chu a va be hmasa ṭhin a. Dino chuan a nih na in sawi duh hauh lo mahse chutia a hmangaih ber chan alo hlauh em em ṭhin nen a , ṭhian ṭha tak ang leh zep nei lo a an in be leh thei chu a hlim in a mittui a luang ru fo . Tawpsan tum in biak tawh loh tum hle ṭhin mahse a thei lo ,hlat chu a tum mahse a thinlung chuan a duh tak tak lo a ni mahna . Dinpuia call chu a chhang lo phal ngai hauh lo text hmang chauh a in be ṭan niin phone call in an in be chho ṭan ta Dinpuia chuan a mi biak ṭhin a lo thlak hleh em em ṭhin chu. A an pui mipa ani tih hre reng mahse a ngai pawimawh lo tih hriat tak in phone call a biak chu a tawp san phah ta hauh lo .tawp san a hnek in a be zing tial tial a.
A bialnu a kawp lai mek in a boral san a ṭang a Thla 1 hnu lek ah Dino vang in a nui leh thei nghal a ṭhian te zing ah pawh ngai awh nghal in a mi biak ṭhin chu tunge ti a hre chak in a zawng ru reng ṭhin mahse eng tik lai pawh a ,hlat tum a, bihruksan reng ṭhin tu Dino ani ang tih hriat thiam chu a tan har tak ani a. A âw ṭang a han zawng tur pawn Dino chu hmaichhanah a be ngai tlat lo a .A tan han hriat ngaih na a vang hle
Dino chuan thil thleng tur ṭha lo zual a la hriat reng ang ang te chu lehkhabu pakhat ah ziak chhuak vek in ,a hun tur awm ang vel chu a chhin chhiah vek bawk thil hre rei thei chi alo nilo bawk nen a thlen hun tur tak te chu a tan hriat chhuah leh an har hle a.Mahse a theih ang ang a dan a .Hun kal dan tur tih dang lam chu a tum hle..A theih tawp a chhuah chung pawn Dino chuan engmah a thlak dang thei lo a.A lehkhabu a a ziah te pawh rawn thleng dik chho ṭan beuh beuh in dang duh viau ṭhin mahse a hun tur tak ni leh thla a hriat chhuah tawh tlat hlawm loh a vang in a in rin hman hma leh a siam ṭhat hman hma chuan thil thleng tur chu a thleng zawm zel si..
Dino chu a rilru na ṭhin hle engmah a siam ṭha thei silo..tum ve nasa ṭhin mahse a tan chuan khuanu ruat tih danglam chu a theih loh a ni . A chang chuan beidawng in hun lo la awm tur chu a tan tih danglam theih niin a hre tawh lo hial a.A hringtu a nu nun na chu chhan him ngei a duh a vang in thil lo theng tur dan tum a beih chu a tan thil beidawn san mai tur chi ani silo.
A hun hmasa a a nu tan thil tihsak a duh ṭhin te chu tun hun ah chuan tih vek a tum bawk a.Nasa tak a leh kha zir in a hunawl ah in hlawh in ,a phak tawk in chu a nu tan thawmhnaw te, Eitûr hrisel te a leisak fo ṭhin mahse an khawsak a harsa em em reng tho a.
**
College basket ball players ho chu in khel tur in an lo in buatsaih mek a . Dino pawn a chak tur chu hre lawk tho mahse a lo en ve .Dino chuan a ṭhut rem pah chuan a lehkhabu thil thleng tur ho a ziah na chu phawrh in enge thil thleng tur te chu ngaihtuah leh ṭan in Basketball khel en pah a lo ngaihtuah pah vel mai mai chu a tum a..
YOU ARE READING
The Second Time (bl)
Romance🌈bl🌈 ( He story hi mi mal harsat na vang in ka compleat thei dawn lo a. Chhunzawm ani tawh lo meithei bawk.Kim lo tak in chapter 6 na thleng chiah dah ani . Ziak chhunzawm duh in awm chuan ka profile a whatsapp link ah sawn a draph sa vek in ka d...