♡ The Second Time ♡ chapter- 3 ( 🔞 Warning 🔞)
Students ho chu garden ah chuan an tling khawm deuh tut tut a..Hawk dak deuh in Dino leh Jacob pawn an tlir ve nasa .An college mipa lar model leh zài thiam ni bawk basketball player ni bawk hmelṭha lar a lar hmeichhe tam tak in ngaihzawn phak ah pawh an ngaih loh an chung en deuh vek kan ti fahran teh ang chu aia pawh chuan a din hmun chu a la chung daih leh la hosa tel zui . Rinzuala leh college miss ni lai mek Sangsangi(((Chapter 1 lam a lo lang tawh Dinpuia nupui ni zuks kha o))) te chuan an college tih lar leh zual nan fakna ang reuh deuh ami tur shooting an lo nei mek hi a lo ni a.. Rinzuala chu a ti ṭhang tawh bawk a, a hneh sawh hle mahse Sangsangi erawh a vawikhat tihna anih a vang in a zam hle a an tih that ngun phah hle.
Martin - Heyyy Sangsang zâm mah ta che ...i hmelṭha ber o.
Dinpuia- confee deuh khan le Sangsang...
Emily - I ti thei nia ṭhiannu!!!
X'students - Kawng min lo kian lawk thei ngem ??
Jacob-Awww kan tih palh (kal na chu an kian a.Jacoba hriat tham lek chuan an han rel zui nghal kher)
X'students - A hnawk tham tawp..
Xx'student - A mah saw i hria em lehkha thiam deuh kha, thau sia a ngo sia a thenawm ti raw !!
X'students - Hria e bawn deuh kha!!! Thau over chu a nilo mahse a ngo lutuk a a lang ten awm vek bak ah************(an kal hlat tawh vang in an sawi an hre phak tawh lo a. Jacob chuan hrelo ang in awm der mahse Dino chuan Jacob-A rilru tur chu a hrethiam vek .An hun hmasa a Jacob an a body thau lutuk vang a stress a neih nasat zia te ,a stress nasat lutuk vang a a zirna in a tuar zia te depression hial a neih chhoh tak dan te thleng in a ngaihtuah a .A ṭhianpa pawh chu ṭan pui ngei a duh a ni .Mahse a ṭhianpa zakzum leh chut ve tak biak hmasak loh chuan ṭawng nachang pawh hrelo class lak lai pawh a hnuai lam bih ngar ngar zel ,lehkhazir chauh âtchilh deuh bur mai hi, eng tin nge a thlak dang lam theih ang tih a hrelo tak zet Jacob chu a en vang " a. Shooting hmuhnawm ti tak a a ṭhian pa in a en vang vang lai chu a thlir vang vang thil hriat chhuah thut nei in rua hman na ṭha deuh a nei ta.
Dino-Hei ka ṭhian kal daih ang hmiang..
Jacob- Shooting hi ka en duh lawm le..i Ninawm..
Dino- Lo kal teh thil ṭha deuh sawi tur ka nei a nia...(an kal hrang daih a)
Jacob - Enge i sawi tur chu!!
Dino- I hria em ?? Kan college kal kum 1 na chauh a la nia tun kum a ṭang hian kan college Gym ah hian kal ve ang hmiang,rual pawl nan kan pahnih in...(a ti nui sang a)
Jacob chuan a nuih let var var a ,tum deuh thut in " Ai " a ti chang fak kal nghal daih a tum a. Dino chuan a kai let lawp a.
Dino- heyy Nang i thau a kei ka cher a..kan taksa nalh loh dun zia te hi en ve ta che ..Hetia mi nuih ruk tet tet nih reng te hi i duh mi ??? Jacob???
Jacob - Engmah ka nih pha chuanglo ang..
Dino- Thau over pawh inih loh hi KG 90 pawh i tling a mi kg 100 chuang te pawh kum 2 khat lek ah an rihna an lost thei a nia ,kum 3 chhung lai ania college kan kal dawn .Danglam tum na eihh i nei ve lo ami ??
Jacob - Lehkha ka thiam tho lawm..!!!
Dino- I lehkha thiam na hian hlim na a pe che em ni !?? I hlim na tur dik tak chu kei hian ka hria...
Jacob - ka duhlo ka ti !!!!! mi nuih tiza mai mai bak ka nilo ang...
Dino- Heyy ka ṭhian min ring rawh i ti thei a nia i bul ah ka awm zel dawn a lawm ...
YOU ARE READING
The Second Time (bl)
Romance🌈bl🌈 ( He story hi mi mal harsat na vang in ka compleat thei dawn lo a. Chhunzawm ani tawh lo meithei bawk.Kim lo tak in chapter 6 na thleng chiah dah ani . Ziak chhunzawm duh in awm chuan ka profile a whatsapp link ah sawn a draph sa vek in ka d...