" Eskiler "

283 13 3
                                    

Günaydın. Herşey çok güzel gidiyordu, ailemle 1. Ayım olmuştu ve ben yeni aileme, arkadaşlarıma ve en önemlisi takıma çok alışmıştım, tabii abimin skandalı herşeyi alt üst eti . Nasıl mı hemen anlatayım
( 2 hafta önce )
Bugün çok güzel bir gündü, annemler iş seyahatine gittiğinden dolayı bizde abimle ikimiz kalıyorduk evde, bugün hazırlanıp tesislere gidecektik... Güzelce kahvaltımızı ettikten sonra hazırlanıp yola çıktık. Normalde benim Galatasaray yönetimi ile görüşmem iki hafta sonraydı ama o gün tesislerde karşılaşınca o güne almaya karar verdik. Görüşme aslında ufak bir dil sınavı gibi bişeydi, tercümanlık için. Tabii ben o sınavı geçince bir yıl stajyerlik yapacağımı öğrendim, daha sonra lisanslı olarak devam edecektim. Ve tabii Berkan ve Barış, bunu kutlamak için oyuncular ile birlikte ufak bir yemek düzenlemişti. Kutlama olarak.
K: Hadi kızım ya kendi kutlamana geç kalacaksın aa
" ya tamam abi şu küpeyi takıp geliyorum "
Küpemi takıp aynada son kez kendime baktıktan sonra abimin yanına indim ve yola çıktık, gideceğimiz yer deniz kenarı olduğundan dolayı şık bir yerdi. Abimle birlikte sohbet ede ede 15 dakikada yemek alanına gelmiştik. Geldiğimizde Barış bizi karşılamıştı. Herkesle merhabalaşma faslından sonra sipariş verdik. Herkes balık yerken Barış,Berkan ve ben et yiyorduk tabii Yunus hariç herkes bunu normal karşılamıştı. Yemekler yenip tatlıya geçildikten sonra bir evlenme teklifi olmuştu, daha sonra şarkı başlayıp çiftler dans etmeye başlayınca ortam sessizleşti. Ben dalmış giderken omzuma dokunan bir elden dolayı afallamış bir şekilde o elin sahibine bakıyordum.
" Dans edelim mi "
Hemen kendime gelip Yunusun bu teklifini kabul etmiştim ve dans etmeye başlamıştık, dans ederken gözüm masaya takılmıştı, bizizmkiler abimle ciddi bir şekilde konuşuyorlardı. Abimin suratı 5 karış olmuş bize odaklanmıştı,acaba bizim hakkımızda mı konuşuyorlardı, umarım öyle değildir çünkü abim böyle şeylere fazla takar. Şarkı bitikten sonra Yunus'tan nazikçe ayrılıp masaya doğru aceleci bir tavırla yürüdüm ve abimin yanına oturdum.
" Hadi Selin, gidiyoruz "
" Noldu abicim birden yüzün düştü senin "
" Boşver Barış, gerildim biraz yarın konuşuruz "
" Peki, sen nasıl istersen öyle olsun "
Herkesle  vedalaştıktan sonra arabanın önüne gelmiştik,tabii abimin dalgınlığı yüzünden arabaya 2-3 dakika sonra binmiştik. İçimde çok kötü bir his vardı,ama sormaya çekiniyordum. Bide ufak bir sorunumuz vardı,15 dakikada geldiğimiz yolu 5 dakikada geri dönmüştük. Ben korku içinde kendimi arabadan atarken abimin sakin kalmasına şaşırıyordum açıkçası,hem hayatımızı tehlikeye atıyordu hemde çok sakin davranıyordu. Eve girdiğimizde üstümü değiştirip,makyajımı çıkarmıştım. İki tane kahve yapıp abimin yanına gittim çünkü bu konuyu konuşacaktım. Abimin yanına sakince oturduktan sonra abimin elindeki resime baktım. 3-4 gün önce kavga ettiği,kardeşim dediği arkadaşı Eren ile birlikte oldukları bir resimdi.
" Bana bunu nasıl yapar,nasıl..."
" abi iyi misin sen"
" değilim Selin,değilim. Senin kardeşim dediğin ve bi o kadar sevdiğin kişi senin arkandan iş çevirse, yalan yanlış şeyler söylese iyi olur muydun "
Abim bunu söylediğinde dönüp kalmıştım. Tam o sırada abim telefonunu uzatarak bana haberi gösterdi.
" Galatasaray'ın star oyuncularından biri olan Kerem Aktürkoğlu, maçlarda hile mi yapıyor? Bütün bu soruların cevabı ..."
Gördüğüm bu haberle bende donup kalmış ve ayrıca çok sinirlenmiştim. Haberde bunu Eren'in söylediği yazıyordu. Bunu onca yıllık arkadaşına ufak bir kavga ettikleri için nasıl yapabilirdi?
" tamam abi sen sakin olmaya çalış,ben bir yolunu bulmaya çalışacağım ve zaten yönetimde bunun için çalışacaktır "
"Abicim,anladım bana yardım etmek istiyorsun ayrıca bu beni mutlu ediyor evet ama,bunu tek başına nasıl yapacaksın ki? Bırak yönetim işini yapsın,sende bu iş çözülene kadar ayak bağı olma"
Ayak bağı olma mı? Ben ona bunu nasıl yapacağımızı söyleyecekken onun bana bunu söylemesi beni birazcık kırdı ve nedense bende hırs yaptı. Abime belli etmeden veya apaçık belli ederek bu işe bende katkı sağlayacaktım. Hemen hazırlandım ve Ahmet'i aradım. Ahmet önde gelen manşetçilerden biridir,aynı zamanda benim yakın arkadaşım gibidir. Hemen aradım ve buluşmamız gerektiğini ve önemli olduğunu söyledim. Oda anlayışla karşılayarak bizim eve yakın olan kafede olduğunu söyledi ve oraya doğru yol aldım. Ha bu arada ehliyetim var, ama yürümeyi tercih ettim. Kafeye geldiğimde Ahmet'in yanına gittim ve ona olanları anlattım.
"Kızım o manşet nedir öyle,doğru mu harbiden"
"Tabiki de doğru değil Ahmet,bak ben sana olayın aslını anlatayım. Bu manşeti ortaya koyan kişi benim abimin en yakın arkadaşı,kardeşim dediği kişiydi. Bunlar 3-4 gün önce kavga ettiler ve abimin o arkadaşı,Eren, bu manşeti ortaya attı. Ama cidden yalan bu haber,hem ben abimin ne kadar çalıştığını görüyorum hemde mesajlaşmaları var,abim verdi okumam için bende onları ss alıp kendime attım. Hatta bende ss ler şuan var."
"Peki onları bana atabilir misin? Yani yalanlamak için kanıt lazım ya "
"Daha yönetim ile konuşmadım,onlara sormadan pek bişey yapmak istemiyorum açıkçası. O zaman şöyle yapalım,ben yönetim ile konuşayım,ondan sonra sana ss leri ve yönetimin konuşmasını atayım."
"Olur,olur öyle yapalım o zaman. Elimden geleni yapacağım"
"Çok sağol Ahmet,ne kadar teşekkür etsem az sana"
" ne demek canım,görevimiz."
Ahmet ile vedalaştıktan sonra yönetim ile konuşmaya gittim. Saatler 20:30'u gösteriyordu,yemekten erken çıkmışız demekki. Yönetim ile konuşup anlaştıktan sonra hem mesajlaşmaları hemde yönetimin yalanlamasını Ahmet'e attım. Zaten yönetim heryerden paylaşmıştı ama ne olur ne olmaz diye babada vermişlerdi. Eve geldiğimde saat 21:30'u gösteriyordu. Abim evde yoktu ama bana not bırakmıştı.
Selin,yönetim beni çağırdı,konuşmak için. Eve geç gelebilirim.
                                                                                               Kerem
( Günümüz )
Böyle oldu işte. Tabii rakip takımların taraftarları abime açıklamalara rağmen çok ağır hakaretler,ayıplamalar,kınamalar söylemişlerdi. Abimde bunları gördüğünden dolayı iki gündür içine kapanmış,hiçbir şey yemiyor,konuşmuyordu. Aynı zamanda Yunus'ta iki gündür bizde kalıyordu. Ne kadar çok yanına gelmek istesek te izin vermiyor,yalnız kalmak istediğini söylüyordu. Sabah Yunus ile birlikte kahvaltı ettikten sonra ne kadar istemese de mecbur antrenmana gitti. Bende boş boş oturuyordum ki abimin beni çağırdığını duyana kadar
"Selin,gelir misin?"
Maraton koşusu yaparak abimin odasına koştum. İçeri girdiğimde dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Hadi ama, benim tanıdığım Kerem bu değil "
"Ben habere üzülmüyorum ki,dedikleri şeylere bak bana "
"Merak etme,Ahmet o mesajların olduğu haberi bugün yayınlayacak,yönetimin de doğruluğu var zaten. Biraz Eren ile de muhattap olduk o kadar "
"EREN İLE Mİ MUHATTAP OLDUN? NE "
"Ben değil,Yunus."
" benim için bu kadar şey yapmanıza gerek yoktu ki "
" olsun olsun dün gece herşeyi itiraf etti zaten,özür dilemeye başlamışlardır bile "
"Teşekkür ederim her şey için"
" bizde rica ederiz Kerem bey ama şuan duygusallaşmıyoruz,hazırlanıyoruz. Daha tesislere gidicez de,yemek yicez de ohooo "
"Ama fanlar"
"Dediğimi hatırlamıyorsunuz galiba,Eren herşeyi itiraf etti,mesajlarda yayınlandı. Kim sana ne diyebilir,diyen şerefsizdir. "
Ufak bir gülüşmeden sonra abim duşa girdi, bende geleceğimizi Yunus'a söyledim. Abim de hazırlanınca evden çıktık.
" Aman diyim,bu sefer ben kullanıyorum.180 ile gitmek istemem"
"Senin ehliyetin mi vardı "
" Günaydın ama yani"
Abimi zorla ikna edip sürücü koltuğuna geçtim. Arkada çalan güzel ve ağır bir şarkı ile muhabbet ede ede tesislere gelmiştik. İçeri girdiğimizde herkes şaşkın bir şekilde Kerem'in yanına geliyordu. Abimin hasret gidermesini beklerken oturmuş telefona bakıyordum.
" Noldu kız,yalnız başına oturuyorsun burada,hadi sana ihtiyacımız var tercüman hanım "
" Valla dramana hayran kaldım Barışçım,bu yüzden geliyorum"
Bende bir kaç kişiyle sohbet ederken abim yönetim ve Okan hoca ile konuşuyordu. Herkesle vedalaştıktan sonra yemek yemek için oradan ayrıldık,abim giderken bişeyler mırıldandı.
" Eskiler işte,seni her yerden yaralar. Bakalım ben insan içine çıkınca ne yapacaklar "
Abimin dediği gibi "Eskiler"...
482975 gün sonra Eskiler bölümünü tekrardan atıyorum,hem birazda uzattım. Umarım beğenmişsinizdir. Yazmaya başladığım diğer fic hakkındaki yorumları bekliyorumm

" Aktürkoğlu" / Yunus Akgün Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin