Multimedia :Kaan
Bölüm şarkısı : Hasretinle Yandı Gönlüm - Fahriye Evcen & Burak Özçivit :)
Evet gençlikkk :D umarım beğenirsiniz iyi okumalarr :33 <33
—
Sonunda eve gelmiştik . Şimdi sıra anneme söylemedeydi . Gerçi üzüleceğinide sanmıyorum ama .
Beni eve Batu bıraktı . Eve gelmesini istedim . O da beni yalnız bırakmak istemediği için benimle geldi . Çünkü Ali'nin babam öldüğü için -hıçkırık- şirkete falan uğraması gerekiyomuş .
Neyse kapıyı çaldım anahtarımı hastanede düşürmüş olmalıydım . Hizmetçi açtı .
"Nuray annem evde mi ?"
"Az önce çıktı efendim ." dedi . Evet tahmin etmeliydim . Kesin sevgilisinin yanına gitmiştir . Annemle babam boşanmıştı . Annem babamı aldatmıştı .
"Sağol Nuray abla. Batuhanla bize yemek yapar mısın ?"
"Tabi efendim . Özellikle istediğiniz bişey var mı ?" Bir bana bir Batu'ya baktı .
"Yok sağol ." Batu'ya döndüm .
"Batu ?" dedim .
"Yok sağol Nuray ablacım."dedi Batu .
"Peki efendim ." dedi ve mutfağa gitti . Biz de içeri girdik . Hemen odama çıktık . Uzun süre oturduk .
"Teşekkür ederim Batu Bugün hep yanımda oldun . Bana iyi hissettiriyosun . Seni seviyorum ." Hayır tabi ki o anlamda sevmiyorum . Seviyorum ama kardeşim olarak . Ama tabi şimdi Batu'nun da bir gideri var hani .
"Bende seni seviyorum prenses ." dedi ve bana sarıldı .
Sonra ayrıldık ve gözlerimi odada gezdirmeye başladım . Gözüm o resme takılmıştı . Babamla ilk ata bindiğimizde çekindiğimiz resimdi bu . Aniden gözlerim doldu ve gözümden bir yaş aktı . Aniden ağzımdan bir hıçkırık kaçtı . Batuhan bunu fark etti ve yüzümü elleriyle tutup kendisine çevirdi . Elinin tersiyle gözümden akan yaşı sildi . O sırada kapı çalındı .
"Gel !!!" diye bağırdım . Nuray abla elinde tepsi ile odaya girdi ve tepsiyi yatağa koydu .
"Sen evine gidebilirsin Nuray abla ben toplarım ." dedim .
"Peki efendim başka istediğiniz bir şey var mı ?"
"Yok sağol ." dedim . Odadan çıktı.
"Batu bugün burda kalır mısın ? Aliyle konuştum , gelemiycekmiş ." Batu burda kalırsa güvende hissederdim .
"Tabi bebeğim ama ben bizimkilere haber veriyim geliyorum ." dedi ve odadan çıktı . Geri geldiğinde yatağımın yanına yer yatağı hazırladım . Tabi ki boş oda vardı . Ama yanımda olmasını istedim .
Yatağıma yattım ve "İyi geceler" dedim .
"İyi geceler prenses ." dedi ve ışığı kapattı .
—
Hava çok karanlıktı . Bir ormanın içindeydim . Korkuyor ve üşüyordum . Galiba rüyadaydım . Evet kesinlikle bu bir rüyaydı . Karşıdan uzun boylu bir adam geliyordu . Yaklaştıkça daha net görüyordum . Babama çok benziyordu . "Kızım ." Babamdı bu .
"Ba-baba ." kekelemiştim . Çünkü şaşırmıştım . Kendime geldiğinde ona doğru koşmaya başladım . Yanına geldiğimde hemen ona sarıldım . Belki son kez o güzel kokusunu içime çektim .
"Kızım ben gidiyorum . Sana hoşçakal demek için geldim ."
"Bana hayır gidemezsin bizi bırakamazsın ."
"Hoşçakal kızım . Kardeşine iyi bak ."
"Babaaa !" diye bağırarak kan ter içinde uyandım .
Batu da uyandı ve yanıma geldi . Elleriyle yüzümü okşadı .
"İyi misin canım ?"
"Be-ben kabus gördüm . Babam gidiyodu ." dedim ve ağlamaya başladım .
" Tamam sakin ol ." dedi ve başımı göğsüne yasladı . -Kahretsin kaslarını hissediyorum-
"Bu gece yanında yatmamı ister misin ?"
"Evet lütfen ." dedim . Hemen fesatlaşıyorsunuz yav . Batu da yanıma yattı ve uyuduk .
—
Evet bi bölümün daha sonuna geldikkk :D diğer bölümde görüşmek üzeree :* <3