Multimedia : Gamze sjhsjshsj :)
Bölüm şarkısı : i don't love you - My Chemical Romance sebebini bölüm sonunda anlarsınız ;)
Selam gnçlik :D Umarım bölümü beğenirsiniz :D
Haa bu arada başrol erkeği değiştirdim yeni oyuncumuz Owen Devalk :)
Neyse iyi okumalarr :*
Gün ışığı gözüme çarpıyordu . Yan tarafa döndüm ve Batu ile burunlarımız çarpıştı . Yakından daha da yakışıklıydı -hemen yanlış anlıyorsunuz yaw . Biz kardeşiz- . Neyse Batu uyandı .
"Günaydın güzelim ."
"Günaydıııııın , özür dilerim uyandırdığım için ."
"Sorun değil zaten erken kalkmam gerekiyodu ."
"Tamam ben de Ali'ye uğrıcam ."
"Tamam canım ."
"Neyse Nuray'a kahvaltı hazırlamasını söyliyim ."
"Ha bide Gamze bugün bizim çeteye bi uğricam . Sende gelsene ."
"İyi olur , özledim bizimkileri ." dedim ve aşağı inip Nuray'a kahvaltı hazırlamasını söyledim . Batu da üstünü değiştirip aşağı indi .
"Batu ."
"Söyle prenses ."
"Berke'yi özledim . Yani kankam ya hani . Bu aralar hiç görmedim onu ." Batu'nun yüzü asıldı . Neden yüzü asılmıştı ki ? Acaba kavgalılar mıydı ?
"Buralardadır ya . Sen gelmediğinden beri çeteye gelmiyo ."
"Tamam sağol ."
Kahvaltımızı bitirdik ve biraz kanepe de oturduk . Etrafa bakarken annem , ben ve Ali'nin beraber çekindiğimiz fotoğrafın yerinde olmadığını gördüm . Bu resmi bırakın kaldırmayı yerinden bile oynatmazdık .
Resmin olduğu tarafa doğru yürümeye başladım . Resmin yanına geldiğimde beyaz bir kağıt gözüme çarptı . Kağıdın üstünde 'Ali ve Gamze'ye...' yazıyordu .
Kağıdı hemen açtım sesli bir şekilde okumaya başladım .
"Ali ve Gamze , babanızın ölümü üzerine bunları söylememem gerekir , biliyorum . Ama bunları size söylemek zorundayım . Ben Murattan hamileyim . Bu çocuğu görükçe üzüleceğinizi düşündüğüm için Muratla Amerika'ya gidiyorum . Bu yüzden sizin İstanbul'a amcanızın yanına gitmenizi istiyorum . Amcanızın haberi var . Sizi çok seviyorum . Lütfen beni anlayın ve bana kızmayın . Hayatınız boyunca mutlu olmanız dileğiyle . Sizi çok seven , anneniz ."