„15:20" řekla Mj „Cože si řikala?" zeptala jsem se. „Že končíme v 15:20. Si v pohodě Livvy?" nadzvedla obočí. „Jo".
Michele "Mj" Watsonova Jonesová znám přes 2 roky a taky nejchytřejší člověk co jsem za poslední 2 roky potkala. Seděli jsme spolu v autobuse na exkurzi, nemužu si vzpomenout kdy přesně se z nás stali nejlepší kamarádky ale stalo se.
„Do kdy musíme odevzdat tu fyziku? ještě mi tam něco chybí..." zvedla jsem hlavu a otočila ji na Mj. „Do středy" „Středa jasně". Metro zastavilo
„Pojď jdem než nás Harilssonová zastřelí že jdem pozdě" vstala jsem „Kolik let by jí tak dali?" řekla Mj „Tipuju tak 20-30. Vražda dvou holek, to by nebylo levný" zasmála jsem se. „Osatní generace by nám děkovali" drkla do mě loktem. „Jo a celej učitelskej sbor-" kousek od nás zatroubilo auto „Čau, Pinďour Parkere" zakřičel Flash. „Že ho furt baví zesměšnovat každýho druhýho" přecedila Mj.Eugene "Flash" Thompson sobecký fotbalista. Jeho máma je nechutně bohatá.
„Připomíná mi to Heathers, s tím že Flash je Kurt Kelly" Šli jsme chodbou ke skříňkám. „Cože?" Mj nadzvedla obočí „To je ten muzikál s těma holkama jak mají barevný saka" vysvětlila jsem „Jo jasně!" zabouchla skříňku a šli jsme k mojí.
„Dobré ráno Midtownská střední školo" ozvala se Betty z Televize.
„Jdeš na ten Homecoming" zeptala se Mj.
„V žadnym případě, jen přes moji mrtvolu" konstatovala jsem a otevřela skříňku. „Ale notak Liv. To chceš strávit večer doma u televize se svojí mamou?" opřela se o skříňku vedle.
„U televize jo. S mámou u tý ani nevim jestli bude doma" zabouchla jsem skříňku „Takhle skončíš sama s pěti kočkama a" „a zadusím se na alergii" přerušila jsem ji.„Asi se mi vypálí oční bulvy, fakt" řekla najednou „Ta tu ještě chyběla, nechápu jak to Betty přežívá"
Elizabeth "Liz" Allanová je předsedkině snad všeho a abych nezapomněla její rodiče jsou v balíku. Divím se že není roztleskávačka, když už jsme byli u Heathers byla by Heather Chanlerová
Zazvonilo
****
„Dobrá, takže jak spočteme rovnoměrné zrychlení mezi body A a B Flasho" zeptala se Harilssonová. „Jako součin Sinu úhlu a gravitace dělené hmotnosti" odpověděl v čemž jsem zvedla ruku. „Petere" dala jsem ruku zpátky dolů.
„Dělá si ze mě srandu?" pošeptala jsem Mj.
„Hmotnost se vykrátí takže gravitace krát Sinus úhlu" odpověďel. Učitelka mluvila k Flashovi.
„Nepřijde ti divnej, dřív v hodinách nespal" pošeptala mi Mj „To netušim normálně nepozoruju lidi co dělaj" ještě aby jo řekla jsem si v duchu.***
Seděla jsem se Mj v jídelně „Nějakej Dánskej fyzik" řekla.
„Nemá novej svetr?" zaslechla jsem od stolů vedle nás „Ne, ten už jsme viděli, ale ne s touhle sukní". „Měli by jsme přestat zírat než to bude úchylný"„Pozdě" řekla Mj. „Co to-" v tu chvíli se k nám otočili kluci kteří seděli opodál.
„Vy dva jste paka" řekla „Tak proč s náma sedíš u stolu?" zeptal se NedEdward "Ned" Leeds kamarád Petera Parkera. V Heathers by hrál určitě Marthu Dunnstuckovou.
Když už jsme u toho Peter Parker AKA ten kluk co pracuje u Starka. Nesmím zapomenout na jeho roli v Heathers Kým by byla jedině Veronica Sawyerová
„Nemám kámoše" odvětila Mj. „Jsem neviditelná nebo co?" branila jsem se. „Tohle si beru osobně" řekla jsem
***
„První otázka který přírodní prvek je nejtěžší" zeptala se Liz. Zazvonila jsem na zvonek „Nejlehčí je Vodík. Tak dotaz nezněl" řekl Abraham. „Je to Uran" odpověďěla jsem
„Správně díky Liv" usmála se a řekla „otevřete si učebnice na straně deset".„Nemůžu jet do Washingtonu, co kdyby mě zrovna pan Stark potřeboval a já tu nebyl" řekl Peter nacož se mu Flash vysmál „Hele tys Tonyho Starka neviděl ani z rychlíku".
Divila jsem se „Počkat co se děje". „Peter do Washingtonu nepojede" Řekla Jennice. „Ne, ne, tak to teda ne" odvětila Sarah. „Proč ne" zeptal se James.„Vážně, ani na finále?" tohle je snad poprvé co s Liz souhlasím. „Petere, potřebujeme tě" rozmáchla jsem se rukama. „Už skončil v kapele a na laborkách" kde to Mj zase sebrala? zeptala jsem se sama sebe.
Všichni jsme se na ni sborové otočili. „Nejsem stíhačka, jsem jen všímavá" odvětila. Je trošku stíhačka, ale tu stíhačku mám ráda, fakt.„Fleshi, jedeš místo Petera" rozhodla Liz. „Uuh, no já nevim. Musim se podívat do diáře. Tak bohužel jdu na rande s Black Widow".
Já ho asi praštím řekla jsem si pro sebe.
Abraham zazvonil na zvonek „To není správně" konstatoval. „Abe co jsme si řekli o používaní zvonku při vtipkování" řekl učitel.***
Odcházeli jsme s Mj na metro „Ne fakt jak dokážeš zaznamenávat kdy a kdo odejde odkudkoliv" zeptala jsem se. „Jsem všímavá" nadzvedla ramena. „Jsi stíhačka" zasmála jsem se.
Nastoupili jsme do metra „Nebo možná agentka FBI" zavtipkovala a sedla si.
„Jo a já jsem královna Alžběta II" odvětila jsem „Tak to mě velice těší vaše veličenstvo" zasmáli jsme se.„Tady vystupuju, měj se agentko Jonesová" zasalutovala jsem na ní a vystoupila.
Prošla jsem kolem obchodu kde jsem si všimla kola s lístečkem na něm
'Je to vaše kolo? Pokud ne nechte ho bejt -Spider-man'.
Co jsem slyšela, od svého velice dobrého zdroje, podle chování mu může bejt mezi 14-16 lety. Že ho baví lítat někde v Queensu na pavučínách.No než se někdo zeptá proč jsme každou druhou postavu přirovnávala k muzikálů Heathers. Nemám nejmensí tušení jak nebo proč mě to vůbec napadlo. Abych se dostala k tomu co bych chtěla říct je že už několik let si myslím že Flash se jmenuje Francisko nebo něco takového a dost mě udivuje že jse jmenuje Eugene protože jsem to měla za dívčí jméno.
ČTEŠ
Odkaz
Fanfiction~„Ne, ne, ne to ty to tady nechápeš" přerušila jsem ho „Byla jako moje máma" šeptla jsem „Byla moje máma!" otřela jsem si slzu z oka „Blíž jsem k nikomu nikdy nebyla a to to ani nebylo realný" zprudka jsem se nadechla „Ty malý holky o kterých mluvil...