5 września 2022
//W środku nocy//
Shoto przebudził się w nocy gdzieś tak około 2:43. Na początku chciał wracać znów spać ale przypominał sobie że nie śpi sam tylko śpi w obieciach blondyna.
*Myśli Shoto*
Cholera z tej strony on wygląda naprawdę ładnie i uroczo mimo tego jaki on jest wiecznie agresywny dla każdego z tego co wiedziałem.
Może i jest jaki jest ale to właśnie czyni go wyjątkowym i tak przystojnym.
Cholera Shoto o czym ty myślisz przecież się nie zakochałeś w nim co nie?
Cholera ale jeśli ja serio się w nim zakochałem będę mieć przejebane przecież jak ojciec się o tym dowie to on mnie chyba zabiję,
Lepiej by było jednak jak bym unikał Bakugo najdłużej jak się tylko da wolę dmuchać na zimne niż potem się z tego wszystkiego tłumaczyć mojemu ojcu.
Ale czy ja na pewno się w nim zakochałem?
Kurwa nie jestem pewny, może i jest w nim coś właśnie takiego niezwykłego.
Ale sam nie wiem.
Może to tylko zauroczenie?
Tak to napewno tylko to.
Chodź i tak było by Lepiej unikać ojca i tego jego jebanego głosu i słuchania jakiś kolejnych pierdół i bzdur.
Ale ja mam czasem ochotę mu mordę obić ale tak bardzo że aż apluje się krwią albo jeszcze lepiej niech wyląduje w szpitalu i już nigdy z niego nie wróci. Nienawidzę tego człowieka.
Dobra koniec już tych rozmyśleń muszę wracać spać bo jest dość późno.
Muszę odkąd tylko wstanę zacząć unikać Bakugo bo nie chcę by on zacząła coś podejrzewać a ojciec by się domyślił.
Gdy Shoto skończył już rozmyślać spojrzał jeszcze raz na śpiącego Bakugo i wykonał dość ryzykowny krok jakim było pocałowanie Bakugo w czoło tak by ten się zaraz przypadkiem nie obudził i nie darł ryja na Shoto co ten odpierdala.
Kiedy tylko ten go pocałował w czoło ułożył się wygodnie jeszcze bardziej tuląc się do śpiącego blondyna i po jakiś piętnastu minutach zasnął.
//Rano//
Bakugo obudził się jako pierwszy gdzieś tak około 7:30 na szczęście ich wychowawca dał im wolne by odpoczeli po wczorajszym treningu a zwłaszcza by Shoto odpoczął po tym co się wydarzyło i on dostał wolę od zajęć na okres pięciu dni. Niby to dobrze ale dla niego jednak źle bo nie widziała on że przez te pięć dni jak on będzie siedział w domu a "cała klasa" będzie na zajęciach. To tak naprawdę będzie z nim jedną osobą która ma go pilnować przez ten krótki okres. (Już wiecie kto z nim będzie siedziała? XD)
Bakugo Gdy zobaczył że Shoto nadal śpi przytulony do niego, a bardziej to wyglądało tak że Shoto leżał na Bakugo i się do niego tulił nadl śpiąc,a głowę miała na jego klatce piersiowej.
Gdy tylko bladym to zobaczył mocno się zarumienił i wyglądał jak dojrzały pomidor. Na jego nieszczęścia w tym samym momencie gdy on był cały czerwony na twarzy zaczął się budzić Shoto. Czerwono oki szybko odwrócił głowę w innym kierunek tak by mieszaniec nie widział jego mocnych rumieńców ale nie wiedziała że mu to nie pomoże i że Shoto zaraz zobaczy jego rumieńce. Na co ten również się zarumieni ale nie tak bardzo jak ten drugi.
Cześć Bakugo~Shoto
Ta cześć mieszańcu~Bakugo
Shoto wstał powoli z łóżka po czym podszedł do szafy I wyciągnął jakaś swoją bluzę i ja ubrał, następnie ruszył do kuchni.