Hoofdstuk 1.

157 12 4
                                    

Vandaag moeten we weer naar kantoor voor een nieuwe video. Ik heb daar echt geen zin in, maar ik kan me moeilijk ziek melden, ik zou niet weten wat ik dan als smoesje zou moeten verzinnen. Ik weet trouwens niet eens wat voor video, maar goed dat zie ik straks wel. Ik loop naar mijn kast en pak er een zwarte spijkerbroek en een witte bankzitters trui uit. Als ik dat aan heb gedaan loop ik naar de badkamer, poets mijn tanden, smeer wat gele gel in mijn haar en loop naar beneden. ik pak mijn telefoon uit mijn zak en kijk hoe laat het is. 8:13 geeft de display aan. Prima tijd, heb ik nog ongeveer een half uurtje voordat ik naar kantoor moet. om de tijd de doden scroll ik wat door insta en tiktok heen, en als het bijna half 9 is pak ik mijn spullen en stap in mijn auto. Onderweg hoor ik een liedje wat ik ken en neurie zachtjes mee. 

Als ik eenmaal bij kantoor aankom, parkeer ik mijn auto, stap uit en loop naar binnen. ik druk op het knopje van de lift, maar het duurt heel lang voordat hij beneden is. Ondertussen loopt Milo ook binnen. ''Yoo Matt!'' ''Hey'' ''Milo, weet jij welke video we vandaag opnemen?'' ''Euhhh, nee eigenlijk niet, maar denk dat Koentje dnp dat wel weet.'' ''Ja denk t ook, Oh! de lift is er.'' Als de deuren van de lift opengaan, stappen ik en Milo binnen en drukken op het knopje 3e etage. Als we op de 3e verdieping aankomen, stappen we uit de lift en lopen kantoor binnen. ''Yoo mannen'' zegt Milo. ''Hey jongens'' zegt Raoul terug. ''En, welke video gaan we opnemen? Vroeg Matthy zich af'' Zegt Milo met een knipoog. Wow, hij heeft echt mooie ogen... Matt, nee. Nee nee nee. Ik kan dit niet. Ik probeer me weer te focussen op de rest. Ik heb niet gehoord wat voor video we nou maken, maar goed dat zie ik dan zo wel. ''Oke, ik en Robbie nemen de intro op, als jullie alvast alles klaar maken en jullie jassen aan doen?'' Zegt Koen. ''Is goed, kom je matt?'' Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie Milo met mijn jas bij de opening staan. Raoul is al naar buiten gelopen. ''Oh, euh ja ik kom'' Zeg ik snel. Ik pak mijn jas van Milo aan en loop met hem mee naar buiten waar Raoul dus ook al staat. 

''Is er iets?'' Vraagt Milo bezorgd. ''Oh, nee hoor, beetje moe alleen.'' Zeg ik. ''Zeker? je ziet een beetje bleek.'' Zegt Raoul er achteraan. ''Ja, het gaat, komen die andere 2 ook nog?'' Vraag ik om van onderwerp te veranderen. ''Ah daar zijn ze al.'' Zegt Milo. Koen en Robbie komen naar buiten gelopen nadat ze de intro hebben opgenomen. ''Nou, intro is ook weer opgenomen, wie rijd?'' Vraagt Koen. ''Matt rijd wel, toch?'' Zegt Milo. ''Oh, euh ja, kan wel.'' Zeg ik snel. ''Nou, kom.'' Zegt Raoul. ''SHOTGUN'' Zegt Koen als eerst. ''Godver Koen, jij mag altijd voorin!'' Zegt Milo geïrriteerd. ''Dat klopt, Milo mag nooit voorin, en is tenslotte de jongste, dus hij mag kiezen wie voorin mag.'' Zegt Raoul vaderlijk. ''Nahhhh'' Reageert Koen met een pruillip. ''Dus, wie gaat er voorin Milomeister?'' Vraagt Rob aan Milo. ''Ikzelf natuurlijk'' Zegt Milo lacherig. ''Was te verwachten'' Zegt Robbie. ''Oke, instappen!'' Zeg ik snel. Robbie, Raoul en Koen gaan achterin zitten en Milo komt naast me zitten op de bijrijdersstoel. ''Oke, waar moeten we heen?'' Vraag ik terwijl ik de sleutel in het contact steek. ''Euhh, volgensmij ergens in Amsterdam ofzo maar ik kijk wel ff'' Zegt Koen. ''Heb t gevonden, Stadionplein 28 in Amsterdam.'' Ik type het adres in en draai de sleutel om. 

A/N

ik wil jullie bedanken voor t lezen van dit eerste hoofdstuk, de eerste stukken van verhalen schrijven is altijd moeilijk dus deze is eig niet zo heel goed maar ja. laat anders even weten wat jullie er van vinden en of ik er iets aan moet veranderen of moet toevoegen:)

Nou, joejoe!

Xx mij.



'Mijn maatje"Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu