Episod 6

112 4 0
                                    

Mina pov

Dekat 2 bulan lebih jugak aku kurang bercakap dengan Kayla sebab dia betul² merajuk dengan aku. Takkan la sebab aku buat bende kecil tu pon dia nak marah sangat sedangkan masa kitaorang honeymoon haritu xpe pon. Dah macam² cara aku buat untuk minta maaf dengan dia, aku bagi dia bunga, coklat and macam² lagilah tapi dia still taknak cakap dengan aku tapi takde la tak cakap langsung tapi kami just cakap bila perlu jelah macam bila aku tanya dia mane baju aku ke or ape ke gituww la. And aku rasa sekarang ni macam aku dah fed up dengan dia sebab dia langsung tak nak maafkan aku. Nasib badan kaulah Mina oiii sapa suruh gatal sangat kan dah merasa😭😭.

Paginya...

Mikayla pov

Aku bangun dan terus ke bilik air untuk membasuh muka dan berus gigi lepas tu turun sarapan sebab Harini aku takde class. And masa aku turun sarapan tu aku tengok la kot² Mina pon turun makan sekali kerana kitaorang dah tak tidur 1 bilik anda kitaorang dah tinggal dekat rumah sendiri so takde la parents kitaorang tau yang kitaorang ni tengah gaduh and tak tidur sebilik. Semasa aku sedang sarapan tu, aku bertanya la dekat bibik" emm...bik, cik Mina tak turun sarapan ke?”. "Tak cik Kayla,sebab dari semalam cik Mina tak turun makan katanya dia takde selera sebab tak sihat” kata bibik kepadaku. Aku lantas bangun dari tempat dudukku dan bergegas ke bilik Mina dan tanpa mengetuk aku terus masuk. Aku melihat Mina sedang mengigau sambil matanya tertutup menyebut-nyebut namaku. "Kayla²,jangan tinggalkan saya, saya sayang sangat dekat awak kayla”ngigau nya sambil menangis. Aku yang melihatnya seperti itu terus duduk disamping dan memeluk dirinya dengan erat. "Saya takkan tinggalkan awak Mina, saya sayang awak sangat² please maafkan saya Mina”kataku padanya sambil mencium-cium dahinya. Tiba² Mina membuka matanya dan berkata"awak dah maafkan saya, please maafkan saya, saya janji saya takkan buat lagi and saya betul² dah sayangkan awak kayla”. "Saya dah maafkan awak sayang”kataku. "I love you Mina”kataku seraya memeluk Mina. "I love you too Mikayla”kata Mina seraya mengeratkan lagi pelukkan kami. Kami pon berpelukan cukup lama sehingga kami berasa sesak dan meleraikan pelukkan kami. Aku melihat muka Mina dan lantas mencium bibirnya sekilas dan terus tersenyum.

Malamnya...

Mina pov

Aku melihat Kayla sangat khusyuk menonton movie di tv sambil bermain-main dengan jariku. Kemudian aku menarik jariku yang dimainkan oleh Kayla tadi dan terus memeluk perutnya. Kayla sedikit terkejut dengan aksiku itu tetapi membiarkannya sahaja. Kemudian, aku meletakkan muka ku di ceruk leher Kayla sambil mencium-cium lehernya berserta tanganku mengusap-usap perutnya. Kayla tidak membantah dan hanya membiarkan aku melakukan aksiku itu. Awalnya, Kayla agak geli dengan perkara yang ku lakukan itu namun akhirnya dia menyukainya. Kemudian, aku mendapat idea yang bernas untuk menganggunya. Sedang Kayla fokus pada movie nya, tanganku ligat mengusap-usap perutnya sehingga sampai di kawasan sensitif nya namun Kayla masih tidak menghiraukannya. Kemudian, aku memasukkan tanganku ke dalam pantie Kayla dan mengusap-usap virginanya. Awalnya, Kayla cuba untuk menarik tanganku namun setelah aku membuat muka kesian dia pon membenarkan aku untuk melakukan perkara tersebut terhadap dirinya. Aku mengusap dan memasukkan jariku dengan perlahan di lubang virgina Kayla, kelihatan dia sangat menikmati aksiku itu namun cuba untuk mengawal riak wajahnya. Lalu, aku terus membuka setengah baju Kayla sehingga menampakkan payudaranya yang cantik itu dan langsung melahap nipplenya yang berwarna pink itu. Kayla cuba untuk fokus namun gagal.







Okay guyss...sambung next episod pulak..
Cawlu pape roger

Vote..

Benci jadi Sayang (gxg)Where stories live. Discover now