In the morning...
Mikayla pov
Terasa seperti ada something sedang menghisap nippleku dan perkara tersebut membuatkanku terjaga dari lenaku. Rupanya Mina sedang menghisap nippleku. "Hey,what are you doing honey? It already in early morning la sayang” kataku padanya sedikit marah. "I'm feel hungry la sayang,so i suck your nipples jelah sebab you tak bangun and make me some breakfast” katanya sedikit merajuk setelah aku sedikit termarah dirinya tetapi mulutnya masih di nippleku. "Alololo sorryla my love, i feel so penat because last night...sorry ehh Don't merajuk with me” kataku sambil memicit-micit mulut yang sedang mengulum nippleku. Dia menggigit sedikit nippleku dan aku mengaduh kesakitan. "Aawchh!! How dare you gigit i. I tak nak make breakfast for you...dah let me go” aku terus menolak kepala terus bangun dan berdiri di hadapannya. "Sayang,please i'm so hungry right now. You nak i buat ape, i will do it for you” katanya. "Okay stay here and i be back” kataku lalu berlalu ke bilik air. Aku berdiri di hadapan cermin dan terus melihat kesan² lovebite yang ada dikawasan leherku."hmm..nasib tak banyak sangat” kataku sambil tersenyum lalu aku terus melakukan rutin pagiku. Setelah selepas melakukan rutin pagi, aku keluar dari bilik air dan melihat Mina sedang baling di atas katil sambil bermain phone sambil tersenyum-senyum lalu mengigit bibir bawahnya. "Hey! What are doing? Senyum sorang² but wait why you looks so horny right now? You tengok ape haa?” marahku sedikit. Dia pon menunjukkan apa yang sedang dilihatnya kepadaku. Rupanya dia merekod segala kejadian yang telah kami lakukan malam tadi. "You looks so sexy in this video babe” katanya sambil berdiri mendekati ku dan memeluk pinggangku. "In that video je i look sexy, right now i tak nampak sexy ke?” kataku padanya. Dia tersenyum dengan perkataanku. "You always look sexy in my eyes babe...always and forever” katanya sedikit berbisik di telingaku. "Thank you for your compliment sayang but right now you have to go shower and i nak turun bawah and make you some breakfast" kataku menolaknya sedikit. Dia terus meluru ke bilik air dan aku berlalu turun ke bawah untuk siapkan breakfast untuk kami.
Mina pov
Selesai saja mandi, aku terus memilih baju untuk dia pakai dan turun ke bawah untuk bersarapan dengan orang tercintaku. "Morning sayang,dah siap ke belum breakfast i” kataku sambil memeluk pinggangnya. "Morning honey,jap sabar kejap je lagi okay” katanya lalu mencium bibirku sekilas. Aku berlalu ke meja makan dan duduk dia sana sambil membaca surat khabar. "Sayang!! Today you free tak? Jom pergi shopping nak?” jeritku dari meja makan. Dia menuju ke arahku sambil membawa 2 pinggan Mie goreng mamak which is my fav Mie goreng style. "Hmm, i free je Harini. You nak bawak i pergi shopping ke mana” katanya. "Hmm...i think London and New York is the best place to shopping kot” kataku. "What!! You nak bawak i pergi shopping kat London and New York!! Are you crazy?” katanya sedikit menjerit sebab terkejut. Aku menyuapkan sedikit Mie goreng itu ke dalam mulutku sambil mengangguk-angguk kan kepalaku untuk memberikan jawapan kepada pertanyaan Kayla tadi. "Yess..esok kita pergi sana for 1 weeks. I nak spend more time together with you” kataku sambil memandangnya. "It up too you. I ikut je kemana you nak bawak i as long as i'm with you then i will be fine with that” Katanya. Kami menghabiskan Mie goreng dan setelah habis kami terus melepak di ruang tamu sambil menonton tv.
Mikayla pov
Mina duduk di sebelahku sambil tangannya mengusap-usap pehaku. "Tangan tu memang tak boleh diam ehh? Asik nak merayap je kerjanya” kataku. Mina tersenyum dan tertawa terbahak-bahak. "I Don't know la kenapa tangan ni gatal sangat, maybe she want more dari usap-usap je kot” katanya. Aku terus memukul tangannya dan berkata "eyy..pervertnya you ni. Sejak bila ni belajar macam ni haa?” "You la yang ajar i. You make me want more,more,more and more babe” katanya. Aku hanya diam dan tersenyum dengan perlakuannya. Dia mencium bibirku sekilas dan aku terkejut. "Why?” tanyaku. Dia senyum dan menarik-narik tanganku. "Jom watch some movies. I ada 1 movie ni yang i nak tengok dengan you” katanya. Aku pon bersetuju. Dia terus mencapai alat kawalan jauh tv dan terus membuka Netflix. Dia mencari movie tersebut yang bertajuk "the handmaiden”. "Movie apa yang you nak tengok sangat ni sayang, macam creepy je”. Dia tersenyum dan terus menekan tonton. Kami pon menonton movie tersebut sambil memakan popcorn dan sebotol coke. Tiba² aku terkejut apabila movie tersebut menyiarkan sebuah scene yang sangat mengairahkan dimana watak utama di filem itu iaitu 2 orang perempuan sedang berciuman di atas katil. Aku sungguh terkejut. "What kind if movie yang you bagi i tengok ni haa?” kataku dan Mina hanya tersenyum. Tangannya muka merayap-rayap di pehaku sehingga naik dan mengusap perutku. "Hermm..gelilah sayang..hermm..” desahku kerana kegelian. Dia memaling ke arahku dan mencium bibirku dan sedikit melumat tetapi tidak lama. Desahan yang keluar dari filem itu sangatlah kuat sehingga mengairahkan aku. Tangan Mina sedang berapa betul² diatas virginaku tetapi masih berlapik seluar. Dia memainkan jarinya dikawasan situ dengan menggosok perlahan-lahan. Aku mula terangsang "hermm..ahhh..haa..” desahku perlahan. Mina mula memasukkan tangannya ke dalam seluarku dan terus ke virginaku kerana aku tak memakai pantie. Dia mula mengosokka jari secara perlahan. Aku juga memasukkan tanganku ke dalam pantienya dan menggosok jariku di virginanya. Dia mula mendesah " ahh..ahh...shh...ahhh...ahh..”. Aku melajukan tempo jariku sehingga dia mendesah dengan kuatnya " ahhhh...ahhh..shh...shh...ahh..sayang...ahh...slowly...ahh”. Mina kelihatan sudah agak longlai. Mina juga melakukan yang sama pada aku dengan melajukan tempo gerakan jarinya. Aku mendesah dengan keras "ahhhh...ohhh..ohhh...ahh...shh...ohh...ohh.ahhh..”. Mina mengeluarkan tangannya dan terus menanggalkan baju ku. Aku pon turut menanggalkan bajunya. "Let's try a New style baby” kata Mina. Dia membaringkanku di sofa dan menyilangkan kaki kami (sccoring style). Dia mula menggesekkan kan virgina kami. Kami menggoyangkan pinggul kami mengikut tempo bersertakan dengan desahan-desahan "ahhhh...ohhh..ahh...shh...ahhh..ahhh...ohh..ohhh...ohh..ahh..ahhhhhhh...ohh....ohh...ahhh”. Desahan Ki bergema di setiap pelusuk rumah. "Ahh...sayang...ahh...i tak kuat...ahhh...ahh..ohh...ahh..sayang..ohh..ohh” kataku. Mina hanya hanya meneruskan aksinya. "Ahh..ohh..ahh..haa..ahhh...just wait for a while baby..ahh...i belum sampai climax lagi..ohh..” katanya sambil mendesah. Kami pon saling bersahutan Desahan. "Ahhh...ahhh...ahhh...sayang...i dah tak tahan...ahhh...i dah sampai climax...ahh..ohhh...ohh..” desahku sambil mengeluarkan cairan yang membuatkan tubuhku bergetar dengan hebat. "Ohh...ohhh..ahh..hermm..ahh...ahhh...” desah Mina sambil mencapai climaxnya. Tubuh Mina bergetar hebat seperti terkena renjatan elektrik. "Ahh..ahh..i think this is the best way..ahh..to me cum more..ahh..ohh..i feel my virgina Shakinah..ahh..ahh..ahhh” desah Mina. Aku terus mencium bibirnya dan memasukkan jariku ke dalam virginanya. "Ahhh..ahhh...ahh.ohh...ohh..ohhh.ahhh..sayang..enough..ahh...i dah tak boleh..ohh..ahh..sayang..ahh..ohhh..ohh...ahh..” desah Mina. Aku tidak memperdulikannya aku mempercepatkan gerakkan tanganku. "Ahhhmm...ahhh...ohhh...ohhh.sayang..pelase...ahh..ahh...please..ahhs stopss..ahh..ohh..ohhh...sayang...ahhh” desahnya menyuruhku berhenti kerana badan telah mengeluarkan terlalu banyak cairan sehingga badannya bergetar dengan sangat hebat. Aku pon menghentikan perbuatanku dan terus memeluknya untuk menenangkannya. "Ohh..ahh..you such a naughty girl now haa...ahh..ohh” katanya sambil menahan desahannya. Aku tersenyum dan ketawa. "Sapa yang ajar i" kataku sambil tersenyum. Kami sudah terbaring di atas karpet di lantai.
To be continue...
Wowoow...so many desahan scene Yee...
Xpe story memang akan banyak yg bagitu yaa..xsuka boleh caw..see yaa
YOU ARE READING
Benci jadi Sayang (gxg)
RomansMikayla seorang anak orang kaya yang berlagak dijodohkan oleh orang tuanya dengan seorang gadis tergolong dalam golongan elit yang bernama Mina yang sentiasa bersikap positif dan ramah dengan semua orang. Bagaimanakah hidup mereka selepas berumah ta...