___6частина__

1K 24 2
                                    

* В підвалі*
Ти довго сиділа та плакала боячись, що він зробить тобі ще боляче. Ти стала його сильно боятися. Ти хотіла втекти але в той же час розуміла , що він не дасть тобі і кроку зробити. Тому ти вирішила, що влюбиш його в себе і коли він стане тобі довіряти ти втечеш. Ти вже не могла сидіти і просто виключилася.
Пов*Пєя*
Після того як я затягнув Т/і в підвал я пішов на кухню взяв собі коньяк наливши алкоголь в стакан я почав пити. Прийшла Луіза.
Лу: містер Муймаєр вам пора спати.
Пєй: да зара йду. Но до Т/і не йти. Взнаю , що ви йшли до неї і давали їжу їй шукайте нову роботу.
Лу: я зрозуміла
Пєй: от і добре.
Лу: вам допомогти?
Пєй: ні я сам. Можете йти спати.
Напившись ще гірше я ледь як піднявся на другий поверх і пішов спати.
Ранок
Пов* Пєя*
Я проснувся встав з ліжка і побачив, що я не в своїй кімнаті а в кімнаті Т/і. В її кімнаті був безлад який влаштув я. Голова в мене боліла після вчорашнього я пішов на кухню. Там була Луіза.
Лу: доброго ранку містер Муймаєр.
Пєй: доброго.
Я взяв аптечку та випив таблетку від голови.
Пєй: ммм , що вчора було?
Лу: ви не пам'ятаєте?
Пєй: мм ні.
Лу: ви прийшли додому пізно п'яний в хлам. Міс Т/і завела вас в кімнату а далі ви....
Пєй: що я ? Луіза говоріть!
Лу: ви згвалтували її а коли вона намагалася відштовхувати вас то ви її били в потім потягнули в підвал.
Пєй: а що з Т/і ?
Лу: не знаю ви заборонили до неї йти нам.
Пєй: ммм.
Пов*Т/і*
Я проснулася від сильного болю. Тіла я не відчувала. Я сиділа і думала як я мала закохати в себе Пєя ,щоб втекти. Раніше він не був такий але в голові крутилося питання " Чому він став таким тираном?"
Я продовжувала сидіти і тут двері відкриваються і заходить він.
Я вся затряслася. Він підходив все блище і блище але дуже повільно.
Пов*Пєя*
Я сидів в кухні не довго думаючи я встав і пішов в підвал. Відкривши двері ключом я зайшов. Зайшовши я побачив Т/і. Коли вона побачила мене дівчина почала трастися.
Пов*Т/і*
Від сильного страху я виключилася і впала на підлогу. Останнє , що я бачила це силует Пєя який наближався до мене його крик пролунав на весь підвал.
Пєй: ні Т/ііі ні
Пов*Пєя*
Я підхватив дівчину на руки і поніс в свою кімнату. Зайшовши до кімнати я обережно поклав ніжне і тендітне тіло дівчини на ліжко. Я приніс аптечку і намагався привести її до тями.
Я бив її по щічкам і ось вона отямилася.
Пєй: Т/і господи. Пробач , пробач мені сонце. Прошу пробач.
Він почав тебе обнімати і цілувати.
Ви сиділи в обнімку але тебе трясло.
Пєй: ти боїшся мене?
Т/і: н..ні...
Пєй: не гарно брехати!
Т/і: я і не брешу!
Пєй: Добре зараз ти йдеш в душ, передіваєшся, потім я обробляю тобі рани і ми йдемо їсти. Ясно?
Т/і: д..да
Пєй: ну все принцеска не бійся зайчик мій я тебе більше ніколи не чіпатиму.
Він обійняв тебе і гладив по голові то по спині , щоб ти заспокоїлась.
Пєй: заспокоїлась?
Т/і: да
Пєй: тоді йди в душ.
Т/і: угу
Ти сходила в душ оділася зробила легкий пучок і вийшла з ванної. Пєй чекав тебе в кімнаті.
Пєй: ходи киця.
Ти сіла біля нього. Він взяв вату і змочив її перекисю і почав промивати твої рани.
Т/і: ссс
Він взяв мазь і намазував твої синяки.
Т/і: ааааххмм
Пєй: знаю тобі боляче але прошу персик потерпи трішечки.
Ви спустилися на кухню. Пєй сів на стілець.
Пєй: йди сюди зайчику.
Ти боязко підійшла він посадив тебе на свої коліна і почав годувати.
Т/і: я сама можу.
Пєй: і що я хочу погодувати свою зайку. Ну Т/і ну будь- ласочка 🥺
Т/і: ох добре
Пєй: урааааа.
Ти сиділа в шоці як він зміг так помінятися за одну ніч.
Ви поїли.
Пєй: може подивимся фільм?
Т/і: давай)
Пєй: що хочеш подивитися ?
Т/і: романтику)
Пєй: ну ні давай щось інше?
Т/і: ні я хочу романтику. Ну Пєй.
Ти провела ніхтиком по його шиї
Пєй: ммм якщо хочеш то подивимся.
Т/і: ура.
Ти чмокнула хлопця в губки і потягнула в домашній кінотеатр.
Ви вибрали вкусняшки і фільм і стали дивитися.
В фільмі було дуже багато сльзливих моментів ,тому ти плакала Пєю в плече а він тебе успокаював.
Пройшло 4 часа фільм закінчився. Вас покликала Луіза.
Лу: містер і місіс Муймаєр ходіть їсти
Пєй: ну що йдем?
Т/і: угу
Пєй: угу
Він взяв тебе на руки.
Т/і: ей
Пєй: не ейкай сонце. Я хочу носити на руках свою принцесу.
Ви прийшли .
Лу: смачного
Пєй/Т/і: дякую
Т/і: ммм дуже смачно
Лу: дякую.
Пєй: ммм дійсно смачно. Ви просто богиня кухні.
Лу: ну що ви.
Т/і: але це правда дуже смачно.
Лу: я рада що вам подобається.
Ви поїли.
Пєй: ну що ходімо спати?
Т/і: да
Ви прийшли в кімнату Пєя. Він сняв з себе штани і футболку. Ти стояла як вкопана і дивилася на його шикарний прес.
Пєй: ще довго будеш стояти?
Він взяв твою руку і почав водити по своєму пресі.
Пєй: подобається?
Т/і: м да.
Поки ти гладила його прес брюнет роздів тебе до білизни. Взявши на руки дівчину брюнет поклав її на ліжко і ліг поруч накрившись він обійняв тебе з заді за талію.

Юху я випустила проду 🥳😂.

🥵🔞 Ненависні Брати!  🥵🔞Where stories live. Discover now