*Пов Пєя*
Ми приїхали в офіс зайшли в середину та побачили страшну картину...
Весь офіс був розтрощений багато людей було вбито. Мені стало не по собі це все виглядало дуже страшно я навіть не міг уявити лице своєї красуні якби вона сюди приїхала зі мною. ми пройшли далі. Ми взяли відра, швабри та миючі засоби та прийнялися за роботу ми визвали , ще пару людей із моєї банди. Ми прибрали, виносили трупи провітрювали офіс. Було дуже багато роботи. Але ми впоралися. Подякувавши своїм друзям за допомогу ми поїхали додому.
" Пов Т/і"
Ми сиділи та пили чай мене не покидали думки про те , що моєму коханому загрожує небезпека тай ще від рідного брата. Але я не розумію чому вони стали ненавидіти одне одного ? Що між ними сталося ? Все так тяжко.
Від моїх думок мене відволікла Райлі.
Рі: Т/іш Т/і
Т/і: а? Да? Що?
Рі: ти мене слухаєш?
Т/і: Ні пробач. Я просто хвилююся за Пейтона.
Рі: я розумію тебе мені теж страшно за Ділана
Т/і: але що між ними сталося?
Рі: не знаю ти питала Пейтона?
Т/і: ні. Він приїде і я спитаю його
Рі: ось і добре
Ми поговорили про все , що сталося. Поговоривши ми готували вечерю. Пейтон і Ділан вже приїхали. Та зайшли на кухню там ми стояли я жарила картоплю а Райлі нарізала салат. Наші хлопці обняли нас взадді за талію та поцілували в шию.Ми повернулися та побачили своїх коханих.
Пєй: сумувала ?
Т/і: да
Ти обняла його.
Пєй: Ось бачиш зі мною все добре. Живий і здоровий.
Т/і: угу йдіть мийте руки і сідаймо їсти
Пєй: добре моя пані
Т/і: ахаха дурник
Пєй: і я люблю тебе 💞 😘
Вони помили руки . Ви сіли і поїли . Ти і Пейтон пішли в вашу кімнату а Ділан з Райлі пішли в іншу кімнату і там лягли стати . Сходивши в душ ви переділися і лягли на ліжко.
Т/і: Пєй
Пєй: да сонце?
Т/і: можна питання?
Пєй: ну давай.
Т/і: чому ви посварилися з братом ?
Пєй: ну його більше любили , багато уваги в нього було а мене вони навіть не помічали в 14 років я ходив на роботу працював старався робити все ,щоб батьки хоть поглянули на мене хоть хвилинку але весь батьківський час був в Джея. А я був просто річчю для них. Потім я втік від них коли я став багатий мій " братик " появився і заявив ,що я мою віддати йому свій бізнес но цього не буде. Він не становить для мене загрозу але краще перестрахуватися. Сонце обіцяй мені , що поки він на волі чи живий ти будеш слухати мене добре?
Т/і: добре
Він поцілував тебе.
Пєй: а тепер спаткииииии.
Він накрив тебе ковдрою.
Т/і: добраніч 💓
Пєй: добраніч принцеско 💞
Ви заснули.