____12частина____

730 15 2
                                    

Пройшов час, два,три, чотири, п'ять лікар все не виходив. Ти стала сильно нервувати. До тебе підходить медсестра її звали Несса.
Нес: може вам вколоти заспокійливе?
Т/і: н..ні..не..пот...ріб..но..
Тут виходить лікар.
Т/і: лікарю скажіть мені , що з ним?
Лік: операція пройшла успішно. Але він, ще дуже слабкий , та побуде кілька днів в нас.
Т/і: так звісно, може ,щось потрібно? Там ліки чи ще щось?
Лік: так ходімо в мій кабінет там все розкажу.
Ви прийшли в його кабінет.
Лік: сідайте.
Ти сіла і лікар почав говорити.
Лік: так як пуля попала не глибоко з ним все добре. Ніякі органи не поранені. Тому можете не хвилюватися. Завтра ми перемістимо його в звичайну палату.
Т/і: угу
Він написав тобі рецепт. І ти відправилася в аптеку. Купивши все , що потрібно ти пішла на зад ти відала лікарю ліки.
Лік: можете їхати додому до завтра, ви не зможете його відвідати сьогодні так як він під наркозом.
Поруч з тобою стояв Ділан.
Діл: їдьмо т/іш , йому потрібно відпочити і тобі також.
Т/і: їдьмо...
Діл: не засмучуйся ти так все добре буде тим паче , що він міцний горішок.
Т/і: з цим не поспорю.
Ви пішли в машину Ділана та поїхали додому.
* В дома*
Ти пішла в кімнату взяла чисті речі бо ці були всі в крові та пішла в душ.
Після душу ти лягла на ліжко і почала думати.
Твої думки * ааа чому все так тяжко? Я....я...люблю його але він...чи любить він мене? Боже....ну чому мені захотілося влюбитися? І чому саме він? Хах напевне тому що він красивий, а його карі очі  просто мрія втонути в них можна, накачане тіло ммм*
Но твої думки перебив Ділан.
" Пов Ділана"
Ми з Т/і розійшлись вона пішла на верх а я пішов на кухню поклав чайник та замовив їжу. Через хв 20 їжа вже була в моїх руках я кликав Т/і але вона не подавала ніякої реакції. І тоді я пішов на верх до їхньої з Пєєм кімнати я зайшов і побачив т/і яка лежала на ліжку і , щось думала я потріс її за пличе але ніякої реакції.
Діл: Т/і.
Т/і: а що?
Діл: нарешті. Я вже думав , що ти в кому впала.
Т/і: ні.ти чого хотів?
Діл: ну я кликав тебе їсти ти не приходила я зайшов в вашу кімнату а ти тут лежиш бездиханно.
Т/і: я не хочу їж без мене
Діл: т/іша не забувай поки Пейтон в лікарні за тебе відповідаю я. Тому швиденько підводся і ходи їсти бо Пейтон мені потім влаштує веселе життя як взнає а повір він взнає. Ти не хочучи встала поїла та лягла спати.

Ранок...

🥵🔞 Ненависні Брати!  🥵🔞Where stories live. Discover now