____16частина____

672 16 2
                                    

Ранок ви прокинулися сходили в душ переділися. Ти оділа легке плаття а Пейтон фулюолкв і спортивні штани . Ви спустилися в низ
Ви поїли. Райлі і Ділан поїхали до себе. А ви пішли гуляти в парк. Пейтон вчив кататися тебе на скейті, ви їли вату , каталися на кабелях.. Ви весело провели час.
Під вечір ви повернулися до дому. Ви поїли. Так як спати взагалі не хотілося ви пішли в вітальню дивитися фільм. Ви сиділи і дивилися фільм і тут почалася інтимна сцена. Пейтон возбудився.
Пєй: Т/іш ігровим голосом сказав хлопець.
Т/і:м?
Він приблизився до твого вуха
Пєй: я хочу тебе 🥵😏
Він почав цілувати твої губи і покушувати твою шию .
Т/і: ммм
Він продовжував цілувати тебе паралельно роздягаючи ти не відставала від коханого і роздягала його. Ти зняла з нього футболку і спортивні штани а він з тебе плаття. Ти перевернула його і була зверху.
Т/і: сьогодні я головна
Хлопець перевернув дівчину
Пєй: нічого ти кіса не попутала ?
Він почав кусати твою шию  і стягував з тебе ліф...
Т/і:ні
Ти перевернула його. І почала залишати червоні сліди на шиї, ключицях,плечах та торсі..
Пєй: ммм а мені здається , що так.
Він грався із твоєю груддю. Награвшись він спускався в низ лишаючи мокрі поцілунки по твоєму голому тілі. Ось він дійшов до сокровенного місця він зняв твої трусики і почав цілувати твої полові  губи та покушував кліт0р. Одно-часно масажуючи його. Ти тихо стоІн@ла хлопцю це не сподобалося і він почав ще  краще працювати.
Т/і: ах ммм
Через хв 20 ти коньчаєш
Пєй: ммм принцеса зробиш коханому приємно.
Т/і: звісно)
Ти спустила з нього труси і почала ₴0₴@ти йому.
Пєй: мммм... да....ммм...ось так...мммм.
Через хв 30 ти закінчила своє діло.
Пєй: ммм принцеса йдем в спальню тут мммм так не зручно.
Т/і: йдем
Він підняв тебе на руки і поніс в спальню. Зайшовши до кімнати хлопець поклав тебе на ліжко та продовжив своє діло. Він ввійшов в тебе та почав швидко рухатися. Ось його чІен пульсує но він навіть не думає виходити з тебе.
* Пробач сонце але я хочу бейбіка*- думки Пєя
Зробивши вигляд , що він вийшов він перевернув дівчину і зайшов в її жопу та почав її грубо їб@т#
Через кілька годин ви закінчили. Сходили в душ та лягли спати.

🥵🔞 Ненависні Брати!  🥵🔞Where stories live. Discover now