errink(lemon)

92 4 5
                                    

Zamówienie od Bumbl3__Be3

📱error🌚

Ja pierdole jak ten skrzat zaraz nie przestanie mnie gonić to go strzele.
-Errorku poczekaj- przyspieszyłem kroku- zostańmy przyjaciółmi.
-Zostaw mnie kurwa w spokoju!
Przeteleportowałem sie do outertale. Niebo jest tutaj piękne, takie gwieźciste nawet widać droge mleczną. Położyłem sie na trawie. Jest tak cudownie, szkoda by było gdyby ktoś mi to przerwał.
-na co patrzysz?- ahkacsuvirbnwa- oh zaciołeś się.
Pomachał mi ręką przed oczami.
Po chwili sie odciołem.
-Spierdalaj stąd, czemu za mną łazisz?!
-Chce sie po prostu zaprzyjaźnić, no bo pacz jeśli ty nie będziesz niszczyć ja nie będę tworzyć innych anomali których tak nie lubisz. Co ty na to?
- arrghh dobra tylko błagam daj mi już spokój- odejdź albo wezmę cię tu i teraz pierdolić moją fobię(jakie dzikie myśli dop. autorki)
-to co zgoda?- wyciągnął w moją stronę dłoń- nie uściszniesz mojej dłoni? Aż tak sie mnie brzydzisz?
-nie o tu chodzi
-no to o co?
-mam hafefobie ty spleśniały dupku. Jak mogłeś po tylu latach walk tego nie zauwarzyć- curva debil
-aaaaaa to dlaatego tak sie spinasz kiedy sie zbliżam?- pokiwałem lekko głową- spokojnie ja będę trzymał nieruchomo rękę, a ty po prostu włóż tam swoją, moge nawet zamknąć oczy- zamknął oczy i wyciągnął rękę. Słodkie.
Powoli dotknąłem jego opuszkąw a potem wsunełem swoją rękę i słączyłem nasze dłonie w uścisku
-no widzisz ni- sprawnie przeżuciłem go tak by był podemną- error co ty robisz?
- już nie chcesz żebym pozbył sie fobi?
-oczywiście że chce
-to rób co karze

🌇ink🎨

Nagle znaleźliśmy sie w anty-voidzie. Czy on chce zrobić to o czym ja myśle? Nagle rzucił mnie na łóżko i związał moje ręcę nad głową. Wsumie od dawna kocham errora ale to sie dzieje za szybko.
-error prosze poczeka aaahhh- ugryzł mnie w szyję.
-szszsz chcesz zobaczyć co potrafią te języki?- mówiąc to wysunął 5 języków. Delikatnie mnie pocałował a kiedy rozchyliłem warki korzystając z okazji zaczął panetrować moją jame ustną. Dosłownie wypełniał całą moją buzię. Kiedy zaczeło brakować nam powietrza oderwaliśmy się od siebie.
-zajebiście całujesz
-wiem- uśmiechnął się zadziornie- to pacz na to
Znirzył się do mojego krocza. Wytworzyłem mu moje ecto-body. Niech sie bawi. Najpierw włożył 1 język potem drógi i zaczął ni mi poruszać. Najwyraźniej mu sie znódziło bo wyjął język i przyłożył swego fiuta do mojej dziórki.
-gotowy
-zawsze
Wszedł we mnie calą długością. Mój krzyk zamienił się w jęk.
- aaah error szybciej-jak na zawołanie zaczął sie szybko poruszać. Z moich ust wydobywały sie coraz głośniejsze jęki. Po kilu rundach poczułem jeko nasienie we mnie. Wyjoł swojego penisa i przyłożył mi go do buzi.
-Ssij
Zacząłem delikatnie lizać główkę aż włożyłem go do buzi. Nigdy tego nie robiłem ale próbowałem być w tym jak najlepszy. Nagle złapał moją głowę i zaczoł nią poruszać w jakimś dzikim tępie.

📱errer🌚
Jezu jest tak bosko.
Ink robiący mi loda, fresz z kamerą. Zaraz- co
-czy ty nas kurwa nagrywasz?!

______________________________________

Moje nowe motto życioweJakby co w świeta nie mam internetu więc wiadomości do mnie nie docierają :)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Moje nowe motto życiowe
Jakby co w świeta nie mam internetu więc wiadomości do mnie nie docierają :)

undertale one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz