7

308 33 32
                                    

Yoongi ne kadar zorlasa da hoseok o'nu takmıyordu ve sürekli geçiştiriyordu.

Hoseok yine odasında oturmuş kitap okurken yoongi aşşağıda 6.şişesini içiyordu, aklı gidip geliyor  ve kendince gülüyordu.

Hoseok susadığı için aşşağı indiğinde koltukta uzanmış içen yoongi'yi gördü, göz devirerek mutfağa gitti, maskesini çıkartarak suyunu içti.

Beline kollar sarıldığında yüzünü buruşturdu "bırak beni" ellerini belini sarmış kollara koyarak söylendi, yoongi peltek dili ile "neden bebeğim"

"bırak"

kollardan kurtuldu.

Yoongi hoseok'u sıkıştırdı "ne oldu, sana sarılmamı severdin" diyerek burnunu hoseok'un yanağına bastırdı, küçük bir öpücük bıraktı tombul yanağa, hoseok yoongi'yi ittirdi "artık sevmiyorum, uzak dur"

Yoongi sinir ile "ne bu tavırlar, iki sevgi gösterdik diye kendini birşey mi sanıyorsun sen"

Hoseok'un gözleri doldu, yoongi'ye tokat attı "iğrenç herifin tekisin" dediğinde yoongi yana yatan yüzünü düzeltti.

Gözleri öfkeden parlıyordu, hoseok yutkundu, yoongi sert bir tokat attı "sen kime vuruyorsun" sinirli sesi kalın çıkmıştı, hoseok kafasını eğdi, yoongi hoseok'un çenesini tutarak sıktı "seni gebertirim hoseok, yerini bil yoksa bildiririm, şimdi siktir git odana"

Hoseok maskesini alarak koşarak odasına gitti.

Kapısını kilitleyerek yatağına oturup ağlamaya başladı, aynadan yanağına baktığında şişecek bir kızarıklıktı ve çenesi morarmıştı, yoongi sarhoş olduğunda başka birine dönüştüğünü biliyordu ama kendi içindeki öfkeyi durduramamıştı ve nasibini almıştı.

Ağlayarak uyuya kaldığında sabah kapısı çalınarak uyandı, kapısı açılmak için zorlandığında kalkarak anahtarı çevirdi, yoongi korkarak "hoseok çok korktum" kollarını açtığında hoseok geri çekildi "neden? uyuyordum"

Yoongi havadaki kollarını indirdi "okula geç kaldın, asla geç kalmazdın"

"gitmiycem, çıkarmısın" konuştuğunda sesi yorgun çıkmıştı, yoongi hoseok'un yanağındaki morarığa baktı.

Elini kaldırdığında hoseok kollarını kendini korumak için kaldırdı, yoongi'nin gözleri doldu "hoseok" kırgın çıkmıştı sesi.

Hoseok kollarını indirdi "çık" dediğinde yoongi kafasını eğerek çıktı odadan, hoseok kapıyı kapatarak ağlamaya başladı.

Yoongi'de odasına giderek ağladı "nasıl vurdum, nasıl bebeğime vurdum"  ağlamaya başladı, hoseok yutkundu odasındaki banyoya giderek elini yüzünü yıkadı, artık maskeye gerek kalmamıştı, bir haftadırısırma dürtüsü yoktu.

İşlerini bitirerek aşşağı indi, sadece salata alarak yukarı çıkacak iken yoongi önünde durdu "kahvaltı" gülümseyerek sorduğunda hoseok "aç değilim"

"özür dilerim"

hoseok yanından çıkıp gitmişti.

Kapı çalındığında yine arkadaşları gelmişti, kapı yeniden çaldığında açtı, jin "hoseok evdemi" dediğinde yoongi "odasında"

Jin yukarı çıktı.

Hoseok içeri giren jin ile kaşlarını çatarak "neden okulda değilsin"

"sen gelmeyince merak ettim.. Hoseok yanağın" diyerek yanına oturdu "kim yaptı" dediğinde hoseok kafasını eğdi "kendim kaşındım"

"yoongi mi yaptı"

"sınırımı aştım"

Jin kalktı "buz getiricem" dediğinde hoseok kafasını salladı.

Jin aşşağı indi, yoongi'nin önüne geçti "piçin tekisin, hoseok'a nasıl vurursun ha, hem sorumsuz hem vahşisin, hoseok'u hak etmiyorsun bile, bencil pislik" sinir ile konuştu ve  mutfağa gitti, yoongi şaşkınca kaldı.

Yoongi gibi diğerleri de öylece kalmıştı, namjoon "n-ne dedi o, bir dakika"

Taehyung "yoongi sen hoseok'a mı vurdun" sesi şaşkınca çıkarken yoongi kafasını eğdi "çok içmiştim, hatırlamıyorum bile"

Jungkook 'un sesi inanamaz şekilde "yoongi" diyerek çıktı

Yoongi'nin gözleri doldu "hatırlamıyorum"

Jimin yoongi'nin sırtını sıvazladı "ah yoongi" dediğinde yoongi ağlamaya başladı.

Jin buzu yavaşça hoseok'un yanağına bastırdı "benim küçük kardeşim" "haklıydı, iki küçük ilgi gösterdiğinde haddimi aştım"

"hayır bebeğim öyle söyleme, bu gün bende kal ha, istermisin"

"isterim"

"hadi eşyalarını toplayalım" neşe ile konuştuğunda hoseok kafasını salladı.

Jin çantayı alarak hoseok'un elini tuttu, indiklerinde taehyung "yoongi, hoseok gidiyor"

Yoongi kalkarak hoseok'un yanına gitti "nereye" hoseok'a bakarak sorduğunda jin "bende kalıcak" diyerek cevapladı

Yoongi kaşlarını çatarak "bana sordun mu"

oseok kafasını eğdi, jin "bu zamana kadar sen gönderdin zaten, şimdi de kendi isteği ile geliyo" konuşasa da yoongi hoseok'a bakıyordu "bana sordun mu" dediğinde hoseok korkarak "h-hayır"

Yoongi kızıl saçları okşamak için elini kaldırdığında hoseok jin'e sığındı.

Elini indirdi ve geri çekildi "hoseok" dediğinde hoseok ağlamaya başladı "özür dilerim, özür dilerim" korku ile sayıklıyordu, jin iğrenç birşeye bakar gibi yoongi'ye baktı, hoseok'un saçlarını öptü "hadi gidelim" diyerek hoseok'u evden çıkarttı.

Jungkook "yoongi"

Yoongi kafasını eğdi, göz yaşları aktı "kaçtı, benden kaçtı" diyerek hıçkırdı taehyung yoongi'ye sarıldı "düzeliceksiniz, eminim"

Yoongi kafasını salladı "benden gitti" diyerek daha çok ağladı.

/

sope : foxHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin