🌌BU GECE ÖLDÜMÜ BİLMİYORUM 🌌

14 0 0
                                    

Akşam saat 20.00-21.00 arası emirle konusamamıştık ,evin en büyük kızı olmanın sorunları işte yemek yenecek ,sofra kurulup kaldırılacaktı.
Bu işte bana düşüyordu .Her akşam olduğu gibi Emir beni beklemişti.

- Ben geldim yawrum..

- hoşgeldin aşkım. Seni özledim 😞

- bende seni çok özledim bebeğim 😞

Aramak istedi sakin bir ortamda herkes salonda oturuyor sesizce telefonlarına bakıyorlardı.bende odama çekilmiştim .

-arimmmiii?

- ara aşkım
    
                 ...............................

Sesizce konuşmaya başladık .Emirin sesini sanki her konuşmada ilk defa duyuyor gibiydim .Zevkle onu dinliyor,Sanki anlamı olmayan bir şeyler düşünüyordum.

Emir'e kitap okumayı seviyorum gibisinden anlatım yapıyordum o da heyecanlı heyecanlı dinliyordu nefes alış verişinden bile anlıyordum onu.
Wattpad 'den okuduğumu söyledim ve bana ,

- bende önceden bir hesap açmıştım,çünkü bende bir kaç kitap okudum .

Demişti bu beni çok mutlu etmişti . telefonumun emir hariç sesizligi bozan bildirim oldu .

WATTPAD'DEN BİR SOHBET MESAJI

Emir hesabımdan beni bulmuş ve şunları yazmıştı.

- sana yazdım vebirden hayatım değişti.

Benim saçma cevabım ise ,

- insanın karakterine bağlı değil mi bu?

Emirin bu kadar romantik olması çok hoştu.(emir bu davranışın çok hoşuma gidiyor bebeğim)

- hayatımın en güzel detayı olmak istermisiniz?

-evet,isterim.

- ah,o güzel gözleriniz  çok hoşuma gitti!

- kabul ederseniz cennetimden bir parça olmak ister misiniz?

- cennete gelen  en güzel meleksiniz benim cennetim olurmusunuz?

-hmm, denemekten zarar gelmez diyorum!!

- cenneten bana gelen bir melek ,
Bu benim hayatımı değiştirdi bile....

- cennete gitmek için elindeki herşeyi kaybetmiş bir melek!

- Eğer kabul ederseniz benim cennetim olurmusunuz?

- ah! Sözleriniz beni benden alıyor.
Sizi tanımak isterim Tabi mümkünse beyfendi?

Emirin yazdığı şey okadar güzeldi ki ben birkez daha aşık oldum .!!!!!

- Mezara girdiğimde tanrım sizi bana sorguya göndersin !!?
Sizin güzelliğiniz,güzel gözleriniz,beni tekrar hayata döndürür!

Cevap vermeme fırsat vermeden:

- Ben hayatı pek sevmezdim.ama sizi buldum ne mi oldu : yüzüm güldü, neşem yerine geldi.sanki tanrıdan  gelmiş bir melek!

(Emirim sakin ol bebeğim!)

-dilerseniz.Hayatimin siz olmasını istiyorum. Kabuk edermisiniz?

- ah! Tanrım dizi bana her dünyada karşıma çıkarsın .beni sorgulamayı hangi insan oğlu cüret ederki!!
Böyle bir ateş meleği karşıma ilk defa sunuldu. Tanrının verdiği hicbirseyi geri çevirmek üslübuma yakışmaz

-Tanrinin gönderdigi en değerli varlık olabilirsiniz !

(Devam edecek hadi ama turşularım birazcık merak edin !!)

Günler geçmiş yine iğrenç bir güne uyanmıştım.neden mi iğrenç,babamın o boru sesi neni yerimden sıçratmıştı.
Kötü adam !

Ramazandaydık ,herkes oruç tutarken bizim evde sadece ben ve annem oruç tutuyordu.
Babam " sabahtan akşama kadar çalışıyorum.hasta olup yatağa mi düşeyim ." Derken ,benden küçük olan kız kardeşim (kısaca adı melek olup aslı şeytan olan )
"Okula gidiyorum.Okuldan sonra antrenmanım var hiç tutamam ."
Diyordu . Bu ikisi hiç akilanmayacakti
(ASLA AKİLLANAMAYACAKLAR )

Ev işi , küçük kardeşimle ilgilenmek ,anneme yemek yapmakta yardım etmek derken akşam iftar olacaktı.
Telefonuma gelen bildirimle hemen mesajı okudum Emirimmden geliyordu.

- mennn geldimmm bebeğim.

-hoş geldin yawrum.

- iftarını açtın mi sen?

(Açmadım çünkü babama çok sinirliydim o yedikten sonra yiyecektir oysaki)

- Hayır şimdi yiyeceğim bebeğim.

-heh, affferin karıma 🙂

-tesekkur ederim kocacım 🙂

Yememgimi yemek için telefonu bıraktım TV ünitesinin önüne.masayı kurdum tek başıma,ezan sesi gelene kadar bekledik ve ezan okundu .iftarimizi açtık ama bab bana ters ters bakıyor sanki patladı patlayacak gibiydi (bu adamda sinirlenice hepbana  satasıyor!!!!)

Gözlerimi eskisinden dahada dolduğunu hissetim .

Annem lafa girdi ,beklemiyordum.babam laf edecekti megersem.

-Merve her akşam hangi piclerle  konusuyorsun?

- piç dediğin kişiler arkadaşlarım anne sizin bana karışıp yerime karar vermenizde bıktım anliyormusun?

Babam lafa atladı,
-Bir kelime daha edersen senin ağzını gözünü dağıtırım.dedi sertçe yumdugum gözlerimi açamıyordum .eli havadaydi. Ama vurmadı .çünkü artık dolan kahverengi gözlerim ağlamaya başlamıştı.Sessiz hicbirsekilde duyulmaya ln sahipsiz.kimsesiz bir kedi yavrusu gibi ağlıyordum.herkesim görmesine rağmen içim kan ağlıyor parcalaniyordum.....

~~~~~~Anlatırken gözlerim doldu turşularım özür dilerim burda yarım bırakacağım ~~~~

sanal mıydı gerçek mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin