Gözlerimi açtığımda saatin 04.04 olduğunu gördüm ve garipsedim.cok garip ben bu saate anca uyanık olur kitap okur veya film izlerdim ki gözlerimi açtım uykusuzluktan ağır ağır ayağa kalktım . Telefonumu aradım ama yoktu . HASSSİKTİR!!
sahura kalkicam diye telefonu salonda unutmuştum. Annemin.,
Bune,bu mesaj kimden gibi lafları beni ayağa kaldırdı salona uçtum . Gördüğüm vaziyet;
Annemin elinde telefonum,emir için yaptığım bir kaç kağıt,EMİR!
yazan kağıtlar,benim fotoğrafım ve Ben ...
(Hasssiktir Merve büyük patlayacaksın!)Girdim annem bana ben anneme bakıyordum .annem azarlayacak gibi duruyordu.
- bune Merve !!
- kağıt...bide telefonum .
- allah Allah,bende kendi telefonum sanmıştım,malmı sandın kızım beni .
- eşyalarımı niye karıştırdın,izin aldın mı ?
- kızım degilmisin lan sen benim istediğim şeye bakarım.
- bakamazsın .annem olsan bile çünkü onlar bana Özel BANA AİT !
Annemin sinirlenmeye başladı ben öfke krizine girmeye başladım.annem son olarak telefonu yere attı yerden televizyona...
Televizyon kırıldı ,annem bana !- siktir git şu evden ,yeter bıktık senden de arkadaşlarından da sevgililerinden de ..
Arkamdan gelen kız kardeşim bana
- orospu olmuş nolucak,bi de sevgili yapmış bu yaşta namussuz!
Daha 16 yaşındayim anasını satım sevdiğim olamazdı benim demi sevdiğim kalbimi verdiğim aşık olduğum olamazdı benim neden biliyormusunuz?
Bu genel olarak Türkiye'de olan bir betimleme...
Kızlar sevgili yapamaz ,
Kızlar açık giyinemez,
Kızlar makyaj yapıp dışarda gezmez,
Erkek arkadaşları olamaz,
Evde yemek yapicak,temizlik yapicak,çocuk bakicak,hayatı kendilerine zindan edip okuyacak ,bir meslegi olmassa egerki evlenecek , evlenip çocuk yapacak ,bakacak ......Vay anasını yaaaa biz neymişiz biliyomusunuz Köle tam bir köle erkeklerin bu kaba Saba davranışı genelde babalardan kaynaklanıyor..
Her neyse ki annemin bana sert bakışlarıyla irkildim,yerimden kalktım .Annem hala söyleniyor,kız kardeşim küfürler yağdırıyor küçük kardeşim abla diye bağırıyor .ulan ben ne günah işledim de dicem çok günah işledim allah affetsin beni .
Odama geçtim .kalbim adlı kullanıcıdan bir sohbet mesajı!(Emir)- aşkım
(Ben)- efendim aşkım
(Emir) - özledim 😞
(Ben)- bende çok özledim 😔
(Emir)- arrimm miii?
(Ben)- olur.