❤️SİGARAM SEN OLSAN KEŞKE...❤️

13 0 0
                                    

Emirle konuşmaya başladığımdan beri yerimde duramıyorum.Bir ara okulda onun fotoğrafina bakarken bir arkadasim fark etti ve dedi ki

-abooo kızım sen abayı çok pis yakmışsın.

Bana döndü, onu görmemle birlikte şoka uğramış gibiydim .
(Yakalandın Merve hanım işin içinden çık çıka bilirsen !!!!)

-hey!! Ne gülüyorsun? Yok birşey boşluğuma geldi kızım ben piskopat mıyım ????

- tamam be ne kızıyorsun ! Bişe demedik aşık olmuşsun hala ,yok öyle yok böyle

- kızım tam sağımdasın bir vururum o çenene birdaha nah konuşursun!!!!

-tamam be ne  bağırıp duruyon gittik gittik.!!

Kız beni okadar sinir etmiski ki terin suyun içinde kalmıştım. Sanarsınız sizi köy fırınına atıp ateşi sonuna kadar harıl harıl yakmışlar.Okadar sıcaktı ki okul t-shirtünü çıkarıp normla bir t-shirt gitmiştim ..
(Ah Merve ahh.. sen ilk defa bu kadar aşık oldun . inşallah canın eskisi gibi yanmaz!!!)

İç sesimin çenesini kapatıp derse odaklandım.ders bitti okuldan eve gitmek için ,okulun ön tarafında ki (Merve o yokuşu çıkarsan ölün çıkar!)
O yokuşu çıkacaktım. Otobüsü beklemek istemedim .yarım saat boyunca çıktığım yokuşun köşesini dönüyordum ki bir araba önüme kırdı.

(amına koyayım!!yuh be adamm azcık yavaş olsaydın!!!!)

Adam içimden mükemmel derecesinde güzel küfür yağdırmistım. Araba hızla uzaklaştı ve bir huh!!
Çektim .Yoluma devam ettim.bie sonraki kavşaktan donecektim ki yine o aynı araba .....

(Piçin çocuğu yavaş sür şunu !!)

Aynı arabaydı.Beyaz BMW X6 araba merakım olmassa arabasına dahi küfür edecektim ki ağız alışkanlığı olmasına rağmen orda durdum.
Arkamdan gelen o affalamış ses:

- Merve iyimisin lan!

-Sanane kızım iyiyim işte sal beni

- tamam be her boka kızma Allah Allah ya!

- boş çene yapmada uza seninle bir işim yok .!!!

Kız yanımdan sigara içerek uzaklaştı .
Şu sigaradan ne halt anlıyorsunuz be icinize çekip bırakıyorsunuz.

(Bu insanla sevdikleri yerine acı nir kokuyu içine çekmeye iyi alışmış!!!!!)


Emir adlı kullanıcıdan yeni bir mesaj!!
Mesaja merakla baktım.
Şöyle diyordu
Bebeğim sigara içmeye müsaden var mı ?

-var. içebilirsin.

-sen varya mukemelsin .Seni çok seviyorum bebeğim.

Hemen bir fotoğraf gönderdi.

- çok içme ciğerlerine zarar be gülüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


- çok içme ciğerlerine zarar be gülüm

-tamam hatunum sen nasıl istersen öyle olsun.

Emirin bu davranışı yüzünden bir gün çok pis kandirilacagım ama ne zaman Allah bilir !

Okadar tatlı,okadar narin biriydi ki emir ona gerçekte nasıl dokunacaktim.nasil öpecsktim ki onu
Kiyamazdim dokunmaya....

∆ ...Dokunmaya kiyamazken vurabilirmiyim ben sana !???....∆

sanal mıydı gerçek mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin