~İLLEDE SEN ~

26 1 0
                                    

Emirle  vakit buldukça konuşuyorduk.ne yapıyorsun? , Nasıl gidiyor? Gibi sohbet ediyorduk . Bana sorarsanız onu çok merak etmiştim .(kızım okadar salaksın ki yaşını bile sormadın (!) APTALSIN MERVE (!). )
Birkaç haftadır arka arkaya sohbet ediyorduk. Bir sohbetimizde
-Ee.. kaç yaşındasın?
Diye sordum (ONU İLK BAŞTA SORACAKTİN MERVE (!))
Karşıdan cevap geldi
- 16 peki sen ?
Yaşım 15 di 1ay sonra 16 oluyordum.
-15 yaşındayım.
-guzel...
-evet guzel. Dedim sanki çok konuşkan biri değil gibi , bana fotoğrafini gönderdi ,bir değil ,tam beş tane , gözlerime inanmadim,inanamadım okadar narin,zarif ve yakışıklı idi ki anlatamam size ,ben ilk önce fake zannediyordum.
Sonrasında benden de istedi ,Bana sorarsanız hiç istemeyerek bir kaç tane attım.
-Çok güzelsiniz
Demişti ilk defa birinin bana güzelsiniz dmeesi çok hoşuma gitmişti.(yalan yok çocuk kitap gibiydi anasını satım yaw)
Ona aynen bunu dedim biliyomusunuz (!)
Yazmaya başladım aynı şekilde.
-birsey diyebilir miyim acaba?
Bir kaç dakika sonra
-tabiki . Dedi .
-kitap karakteri gibi cpcukmuşsun.sen olduğuna  inanamadım.dedim

Cidden okadar çok utanmış, kızarmıştım ki sanarsınız , saçlarım gibi olmuştum (KIPKIRMIZI OLDUN MERVE(!) )
İç sesim haklıydı kızarmıştım.
Random şeklinde
- ahahahahaah(!)
- ne oldu ya
- utandın mı?
- ben ,ben mi utanacağım (!)
-ahahahaahaha (!)
- çok komik ,Evet utandım.
Dakikalar geçti  Snapchatten okadar sıkılmıştım ki
- instegramdan yazacağım burdan hoşuma gitmiyor.
Dediğimde
-tamam sorun yok dedi .
Bildiğiniz sanal ilişkiye başlamıştım.
Sanal ilişki ne garip ki hergün yazışmaya başladık,baktım ki sevgili olmuşuz. Biranda hayatıma giren ~Emir ~adli kullanıcının hayatıma bu kadar değer katacağını bilmiyordum.

∆Sigara yerine senin kokunu içime çeksem keşke.......∆

Güneşin en sıcak olduğu, öğle vakitleri arasında telefonunma bir mesaj geldi .
~Emir adlı kullanıcıdan bir sohbet mesajı!!
Emir ile hersekilde konuşuyorduk .ama sadece yazışarak.
Git gide aşık olmaya başladım.Acaba emirde öyle hissediyormuydu(?)
 
Merak ediyordum .Sesini,kokusunu ve gözlerini, harbi merak ediyordum .sanal olabilirdi ama bana çok iyi davranıyordu.Ama onun gerçek bir aşk olduğuna inanmıyordum açıkçası.Neden mi?
İstanbul'un en güzel yerinde oturup ,kitap karakteri gibi olan Emirhan Taş, Ankara'nın ıssız, sessiz,kavga ve şiddeten başka hayatı olmayan merveyle tanışması garipti.
Emirin  hayatını pek sormamıştım.
Annesini ,babasını,olan yada hiç olmayan kardeşlerini...
Zamanla dahada konuşmaya başladık.
Bildiğiniz sevgili gibi değildik . Sadece arkadaşız ...
Demek isterdim ama bana attığı  tek mesaj beni benden almıştı.

Mesajda

Ne olursa olsun ister yatalak ol,ister gözlerin görmesin, ister ellerin tutmasın.ben seni seviyorum ve hep seveceğim.....

Mesaja hayranlık duyduğum kesindi.
Aşık olmuş,Ne Garip değil mi (?)
Bir insan canlı canlı görmeden,dokunmadan,kokusunu hissetmeden nasıl aşık olabilir ki  .
Bana sorarsanız ona aşıktım .yada sevgi besliyordum ki bu herkese duyduğum bir sevgi gibi değildi.
Evet daha önce sevgilim olmuştu .
Ama onlara hiç beni öpmesine, dokunmasına pek izin vermiyor hatta genellikle buluşmalara bile gitmiyordum.
Buyuzden ciddi bir ilişkim olmadı .sanki beni benden alıyorlardı.Eger birgün cidden ciddi evlilik düşüneceğim bir ilişkim olursa  o zaman mutlu olurdum . asosyal değildim yada fazlasıyla öyleydim . Size diyeceğim tek şey AŞIK OLDUĞUNUZDAN VE SEVDİĞİNİZDEN EMİN OLUN(?)?(?)

          Herşey değişiyor.Merve hayatının en kara günlerine göz açıyordu.......



Emirin ve Merve'nin yaşadığı şeylere sırdaş olmak ister misiniz?

      Gözlerine bakmaya doyamadım emirim ...sana dokunmaya nasıl cüret ederim !!!

sanal mıydı gerçek mi ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin