Sabah mesaj sesiyle kalktım. Bu kişinin Changbin olmasını bekliyordum taa ki Minho'nun bana yazdığını görene kadar.
Lin_0-Squirrel_Jisung
Lin_0
Ee Jisung
Lan baksana
JİSUNG!
Lan sincap 🐿️
Heeyyy
Uyan!
ULAN BU SAATTE UYUNUR MU?
ALOOOO
SSSSS
LAN BAKK!
SSSS
BAK LANNNN
JİSUNG CANİM BENİM BAKİCAKMİSİN?
YOKSA ARIYIM MI?
TAMAM LAN ARIYORUM
Lin_0 1 cevapsız arama
ULANNN
YİAAA
EVİNE Mİ GELİYİM İLLA
(Görüldü✓✓)
Sen HAŞMETLİ MİNHO'YA YANİ BANA NASIL GÖRÜLDÜ ATARSIN!?Ne var Minho?
Seungmin nerede fanları ile buluşucak?
Sanane olm
Soruyorum işte sana
Doğru düzgün cevap ver.Offf sanırım purple lights yerinde olucak bende gidicem eğer gelirsen abim seni herkes içinde döver benden söylemesi.
Napim aaa zaten gelmeyeceğim üşeniyorum. Her neyse sen kesin gidicem ama yani?
Hmm
İyi görüşürüz sincap 🐿️🤍
Bb
Bu adam mal mı olm? Sabah sabah bu gerizekalı yüzünden kalktım yia kahretsin. Buluşma saat kaçtaydı lan? Hemen canım abimden öğrenmeliyim.
Chan'nınaskı-Squirrel_Jisung
Yakışıklı abimmm
Ne var? Off daha çok işim var hemen söyle.
Buluşma saat kaçtaydı?
2.30 da tabi şimdi saate bakım NEEE diye bilirsin çünkü saat 1.30 çabuk hazırlan kahvaltı yaptırırım ben sana sen hazırlan.
Sağol yakışıklı abimmm.
.
..
Kıyafetlerimi hemen giyip ve saçımı yapıp dışarı çıktım. Off zaten benim banyo yapmam beş saat birde hazırlanmak var yia. Neyse şuan Seungmin'i bekliyorum ve götüm donuyor. Offff çok soğuk yiaaaa! Ha! Lan! Abiiiimmmmm canım benimmmm.HJ: eğer yakın zamanda gelmeseydin soğuktan donup ölücektim.
S: Jisung şuan senin boş yapmanla ilgilenemem. Ama şu buluşma bitsin beraber boş yaparız. Bu arada sakin ol o kadar kişinin önüne çıkıcaksın eğer kötü bir şey olursa hemen benim yanıma gel. Seni seviyorum küçük kardeşim.
HJ: Bende seni seviyorum abicim.Seungmin eline telefonunu aldı ve resmi hesabından bizi paylaştı.
Kim=Seungmin
Bizi bekleyin fanlar! Biz geliyoruz!!!
90631 beğeni 83610 YorumA: AYH YANINDAKİ ÇOCUK ÇOK İYİİİ
-B: KAPA ÇENENİ KARI SEUNGMİN DAHA İYİ
--K: ikiside çok yakışıklı 😍😍😍😍😍
---Seungmin'ninaskı: boşuna bakmayın tapusu bende GSHSHSHJSSJ
----A: ıy bu kim yia?
-----B: oppacı pislik IYYY.
------Seungmin'ninaskı: şey Seungmin idol değil yanlız...
-------G: Benim idolüm 😍😍😍😍😍
Daha fazla yorumu görüntüle...Saat 2.30 olunca varmıştık ve çok fazla kameralar vardı. Gözümü açmadan başka bir flaş geliyordu. Ben abimin arkasından gitmeyi daha iyi buldum. O yüzden arkasından ilerliyordum ki biri beni yere itene kadar. Hassiktir herkes benim üzerimde geçmeye başlamıştı. Üstümden geçse tamam diyiceğim. Bir kaç kişi bana dokunmuştu. Tanımadığım insanlardı hepsi. Biri cinsel organıma bakıyordu. HASSİKTİR TACİZZZ VARRR.
HJ: ABİİİİİİİİİİİİİİ KİM SEUNGMİNNNNNNM YARDIMMM EDİNNNN TACİZZZZZ EDİYORLARRRRRR.
Bunu demem ardına çoğu kişi benim yanıma gelmişti. Abim hariç... Elim ayağım titriyordu. Nefes almakta zorlanmaya başlamıştım. Ellerimle oynuyordum. Ayrıca hala yerdeyim. Kalkmaya çalışsam bunlar yine beni yere atarlardı. Piskopatlar. Bir kız geldi ve bana iyimisin diye sordu sonunda bana bakmak veya çekmek yerine bana iyimisin diyen biri. Eğer bu kalabalık devam ederse Ağlayacağım... Hadi yia siz gidin abimin yanına. Ben gözüm dolarken bir ses duymuştum kimin bilmiyordum ama tanıdıktı.
?:hmm senin için üzüldüm sincap.GSHSHSJSJ
Selam!
Biliyorum bu bölüm kısa oldu özür dilerim. Ama burada bırakmam gerekiyordu. Aklıma çok iyi bir fikir geldi belki diğer ki Bölümde yazarım. Ayrıca benim Sil baştan kitabınıda devam ettirmem gerek...
Yinede o üzücü olucağı için çok duygusal olanlara önermem.
Bu arada biz Matematik sınavına girdim ABİİİ sınav bana girdi yia.
Fakat çok çalışmıştım. Komik olan hiç çalıştığım konulardan çıkmadı. Offf bugün 3 sınav olduk ve ben Tutanak aldım 😭😭 (😭-ironi)
Nedenmiş çok konuştuğum içinmiş yia ama hoca çok bıkkınlıkla anlatıyor ben napim. Hehe- neyse çok boş yaptım yeni bölüm yakında gelir sizi seviyorum aşklarım <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakipler/Minsung
Fanfictionbirbirine rakip olan iki YouTuber'in yani Kim Seungmin ve Lee Minho'nun rakipliği ve bundan rahatsız olan Seungmin'nin kardeşi Kim-Han Jisung.