kiss

285 33 15
                                    

Toa beni öperken ben ağlıyordum... Dur bir dakika! Minho sadece yanımdan geçmemişti! Toa'nın ellerinden kurtulmak için arkama geçmişti. Ve sonra birden belimi tuttu sonra kendine çekti böylece Toa'nın dudakları benim dudaklarımdan uzaklaşmıştı.

T: Sen kimsin lan?
M: Bunun seni ilgilendiriceğini hiç düşünmüyorum.
T: Ama sen düşünmüyorsun!
HJ: M-minho hadi gide-
M: bekle sevgilim
T: NE!? BU! HAN JİSUNG!
M: Sevgilimin isimini bilmen ne kadarda güzel hmm.
T: Sevgili olduğunuza inanmamı mı bekliyorsun? Kusura bakma ama biz şuan bir Wattpad kitabında değiliz.
M: Kanıylıyım mı?
T: en fazla ne yapabilirsin ki?
HJ: Minho kavga etmene değmez hadi gidelim.

Minho zaten bir eli belimdeydi diğer elini saçıma götürdü ve okşadı... Sonra da sessiz bir tonla konuşmaya başladı.

M: eskiden beri istediğim dudaklara narin bir şekilde yaklaşacağım merak etme...
HJ: NE DİYOR-

Minho saçımda olan elinden destek alarak dudağıma yapıştı. Narin bir şekilde dudaklarımı emmeye başladı. Ben her ne kadar karşılık vermek istesemde veremedim fakat itmedim de.
Sonra dudaklarımdan ayrıldı.

M: bebeğim lütfen karşılık ver inandirmamız lazım.

Bunun üzerine Minho'nun omuzlarına kollarımı koydum ellerimi de boynuna koydum. Sonra yavaşça Minho'nun alt dudağını emmeye başladım. Minho karşılık vermemi sevmiş gibi o da üst dudağımı emmeye başladı. Bundan sonda üst dudağımın sahibi Lee Minho'ydu.

T: YETER!
M: Ne oldu Toa?
T: Hala sevgili olduğunuza inanmıyorum!
HJ: NE YAPALIM SİKİŞELİM Mİ AMK!?

Minho buna gülmüştü ve belimi bırakmadan konuşmaya devam etmişti.

M: İstersen Hesabımda da paylaşayım.
T: hmm Peki.

Minho telefonunu çıkartmıştı. En sonda ise Instagram durumuna benim fotoğrafimi paylaşıp sevgilim çok tatlı diye paylaşmisti.

HJ: Minho ne yapıyorsun?
M: sevgili olduğumuzu herkese gösteriyorum bebeğim.

Minho'nun elinden tutup bir sokak arasına götürdüm.

HJ: Minho sen ne yapıyorsun!?
M: Bana teşekkür etmen gerekirken şimdi bana mı kızıyorsun sevgilim?
HJ: BEN SENLE SEVGİLİ FALAN DEĞİLİM!

Minho ağzımı eli ile kapattı. Sonra da sırtımı duvara yasladı.

M: sen böyle sevgili olmadığını herkesle öpüşürmüsün?

Minho elini ağzımdan çekti ve yavaşça dudağımın yanını öptü.

M: Hmm neyse sen benimle niye buluşmak istedin?

Şuan Minho'nun ne dediğini hiç anlamıyordum tek odağım Minho'nun dudaklarıydı. Minho bunu farketmiş olmalı ki güldü.

M: Hani ben iğrenç biriydi-

Minho sözünü bitirmeden dudağıma yapıştım. Minho da karşılık veriyordu.
Ama şunu unutmuştum Minho'nun fanıları heryerdeydi her an bizi biri çekebilirdi. Minho dudaklarımdan ayrıldı.

M: Sözümü tamamlamadim ama Sincap. Hani beni hiç kimse sevmedi?
HJ: hmm Lee Minho hani bana ayıracak küçük bir zamanın bile yoktu?
M: ilk başta ben sordum sevgilim.
HJ: bir kafe de konuşsak?
M: peki.

Sonunda masal kafeye gelmiştik. Minho bana bir Cheesecake söylemişti kendine de bir kahve.

M: Hadi konuş bekliyorum.
HJ: istersen notlarıma bak.

Telefonumun notlarını açtım ve gösterim. Minho okumaya başladı. Okurken ben utancımdan başka yerlere bakıyordum.
Minho güldü ve telefonu bana verdi.

M: seninle bu konular hakkında konusmamiz lazım. Yazistigimiz zaman için.
HJ: Şey? Birisi geliyor sanki?
M: kim?

Minho arkasını döndü ve fan sürüsünü gördü. Elimden tutarak bir arabaya koşturduk.

M:Bin!
HJ: neden?
M: SEVGİLİM BİNERMİSİN?

Arabaya bindim ve emliyet kemerimi taktım. Minho da direksiyona geçti.

HJ: Nereye gidiyoruz?
M: benim eve
HJ: NE BENİM İLK GÜNDEN VERMEYE NİYETİM YOK!

Minho güldü ve arabayi sürmeye başladı.

Minho güldü ve arabayi sürmeye başladı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Rakipler/MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin