-Hyunjin anlatım-
Sınıfın benden dersiydi ben hastayım bahanesi ile sınıfa çıkmıştım sonra tuvaletim gelmişti ve Tuvalete gittim (hadi sizde tuvalete gidin belkide tuvaletiniz gelmiştir) orda Felix'i gördüm Felix benden büyüktü o yüzden pek fazla karşılaşamıyorduk karşılaşsak bile konuşmuyorduk onun arkadaşları vardı benim arkadaşlarım vardı... Fakat ben Felix'in neden Jisung'a zorbalık yaptığını merak ediyordum sonuçta Jisung'da benim arkadaşım.
H: Felix...
F: Ne oldu Hyunjin yine para mı isteyeceksin?
H: Yok hayır... Tek sormak istediğim şey neden Jisung'a zorbalık yapıyorsun?
F: Bilmem Fantazi
H: gerçekten soruyorum Felix. Neden böyle yapıyorsun? O çocukların sana bir kötü hareketi bile yok.
F: yok mu? Komiksin.
H: Eee varsa anlat ben seni dinlerim.
F: Ben sınıfa gideyim zaten ders biyoloji hoca ağzıma sıçar geç kalırsam. Görüşürüz Hyunjin.Felix tam gidecekken kolundan tuttum.
H: Bana açıkla Felix. Jisung ile aranızda ne yaşandı?
F: boş ver.
H: Sen açıklayana kadar konulu bırakmayacağım.
F: Kolumu sıkıyorsun bırak. Üst sınıflarına saygılı davran Hyunjin.Felix'in diğer kolundan tutup onu duvara itmiştim. Bir nevi sıkıştırmıştım. Boyu kısaydı ve onunla konuşmak için eğilmem gerekiyordu. Eğildiğim zaman dudakları benim dudaklarıma hizalamıştım.
H: hadi ama şimdi de söylemiyecek misin?
F: Offf tamam...
H: Afferim küçüğüm sözümü ikileme.
F: YİA BEN ÜST SINIFIM YİA BENİM DAHA AĞIR BASMAM GEREKİYOR.
H: bağır bağır daha çok bağır tüm okul gelsin dimi. Her neyse anlat hadi.
F: Of tamam...
Aslında ben ve Jisung çok iyi arkadaştık. Onun babası benim babam benim annem onun annesi olmuştu. O derece yakındık. Sonra sınıfa Yuna adlı bir kız geldi. Aşırı güzeldi... Gözleri olsun fiziği olsun. Ben ona hayran kalmıştım ama sadece ben değil Jisung'da ona hayran kalmıştı. Ben ne kadar Yuna'ya yakınlaşsam Jisung benden hep bir adım öndeydi. Sonra Yuna ile bir kız çıkmaya başlamıştı. Çok şaşırmıştım. Jisung'da dahil. Ama Jisung kafaya koymuştu Yuna onun olacaktı. Bir gün her zaman ki gibi sınıfa Jisung ile beraber girmiştik. Yuna bir kızın kucağında oturuyordu ve gülüyorlardı. Jisung'un gözündeki kıskançlığı görebiliyordum. Jisung'un kıskançlığın artık bir kine dönüşmüştü. Jisung Lezbiyenleri ve Gayleri asla sevmez onları ayıracaktı ve sonra beni kötü karakter gibi gösterip Yuna'yı elde edicekti. O zamanlar aptaldım beni kötü karakter gibi göstermeye çalıştığını anlamamıştım. Bu planı yaptıktan sonra Yuna onun olmuştu. Sevgili olmuştular. Çok yakışıyorlardı. Ve en sonda da ayrıldılar. Fakat sevgili oldukları zaman hep beni aksatıyordu. Onun yeni çevresi olamaya başlamıştı beni unutmuştu. Bende artık bu olanların intikamını alıyorum...Felix'in sözü bitince gözüm yanağından düşen sulara kaydı. Felix'in ağlaması beni üzerken. Artık yapmamam gereken şeyi yaptım. Felix'in dudağına yapıştım Felix karşılık vermiyordu ama itmiyodu da. Felix artık karşılık vermeye başlayacağı zaman. Zil çalmıştı. Bende utanarak Felix'ten ayrılıp sınıfıma gittim...
Slm nbr cnmler
NASILSINIZZZZZ!
sizi çok özledim...
Offf birde yeni bir cin dramaya başladım ağlıyorum aq 😔
Bu arada yeni hikâye yazıyorum beyaz kelebeğim diye orda idol falan yok ama lezbiyen kitap şuan taslaklarımda bitince sizinle paylaşırım sizi seviyorum
Bye bye 😽
🐿️🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rakipler/Minsung
Fanfictionbirbirine rakip olan iki YouTuber'in yani Kim Seungmin ve Lee Minho'nun rakipliği ve bundan rahatsız olan Seungmin'nin kardeşi Kim-Han Jisung.