para sıçan changbin abim
felix
LAN ŞEREFSİZ JİSUNG
OROSPU ÇOCUĞU
SEN TERS ÇEVİRİP DÜZ SİKMEZSEMjisung
abi ben naptım
taşınan ofelix
önceden haber vermeliydin mal
sik gibi tipimle çıktım adamın karşısınachangbin
en fazla ne kadar kötü olabilir kiminho
civcivli donu ve ben10li tişörtchangbin
tamam sıçmış yanifelix
HATIRLATMAYINjisung
abi sen yaptın bize ne yapmasaydınfelix
kahpesin kahpesin vallahi de sen kahpesinminho
çok rezilsiniz dayanamıyorumjisung
sarı saçlıyı görünce süt gibiymiş maşallah maşallah demeyi biliyosunminho
ee yalan mı abichangbin
daha fazla bahsetmeyin merak ediyorumfelix
gel gör
çok mu zorchangbin
sunum yetiştirmem gerekiyo
boş beleş işim yok senin gibifelix
sen benim işime boş beleş diyemezsin
bu senaryoların değerini bilenler çıkıcak tamam mıjisung
sen ölünce miminho
mezardan çıkıp başardım orospu çocukları der bu şimdifelix
çok kırıcısınız
gidiyorumfelix çevrimdışı..
minho
bende gittim müşteri geldiminho çevrimdışı..
changbin yazıyor..
jisung
boşuna yazma siktir git cbinchangbin çevrimdışı..
****
grupta ki boş muhabbet bittikten sonra telefonu yan koltuğa fırlattım. evet işsizdim. gavur amı gibi olan hava da evde boş boş duruyorum. felix'le yaşıtım ama lisede kaldığım yıllar yüzünden yeni mezun oldum ve şu anda iş bulamıyorum. mesleğim ne mi? tabi ki de söz yazarlığı ve besteciliği. kore de bu mesleği okuyup da işsiz kalan bir sürü insan var. ben gibi.
oturmaktan götüm uyuştu ve dışarı çıkmak için ayaklandım. yaşadığımız yer bir tık yazlık ve zengin yeriydi. changbin abim sağolsun. yaz tatili olduğundan buralar daha da sakindi. şehire de uzaktık zaten.
üzerime siyah bir sıfır kol altıma da sikime kadar sıkan dar bir pantolon. gümüş takılar, siyah ojeler, mavi saç, siyah converse, gözümdeki kalem, evet, yeterince ilgi çekici.
kapıdan çıktığımda karşımda mükemmel bir motor görmeyi beklemiyodum. uzun süredir almayı istediğim motor tam olarak karşımdaydı. şaka mıdır?
dalmışken duyduğum ses beni kendime getirdi.
"beğendin mi?" dün ki çocuk. sapık gibi bakan.
"güzel motor." elindeki kasktan onun olduğu belliydi. giyim tarzı bana yakındı. bir de şu an fark ettiğim dudağında ki piercing. iyidi.
"tanışmadık bu arada ben jeongin."
"jisung ben de. memnun oldum." kız olsa yavşardım sanırım.
"bir yere mi gidiyordun?"
"öylesine hava alıcaktım. bunaldım evde."
"belki biraz tuhaf gelecek ama bir iş görüşmesine gidiyorum ve tek gitmek çok gerici. diğerlerinin de işleri var. benimle gelmek ister misin?"
düşün jisung hiç tanımadığın biriyle aşık olduğun motorun üstünde iş görüşmesine gitmek mi yoksa tek başına bu sıcakta götün terleye terleye dolaşmak mı? teşekkürler ben motoru seçiyorum.
"olur aslında gelebilirim." beni sapık gibi süzmesi umrumda değil. e sikicek hali yok ya.
****
ee belki siker abla
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yan ev / skz ✓
Fanfictionjisung lan yan eve yeni birileri taşınıyomuş ⚠️ çok küfür içerir bilginize ⚠️