Aradan saatler geçti birazdan gidip nazlıyı evden alacaktım çünkü nasıl olduğunu ben bile anlayamadan elife zorla bizi de davet ettirmişti. Yani aslında bu benim için iyiydi bu sayede Kaanın ben yokken ne halttlar yediğini görebilecektim. Ben yokken bir şeyler yapmadığına emindim bu arada sadece bazen Elifle o kadar iyi anlaşıyorlardı ki kendime hakim olamıyordum. Aradan geçen yarım saatin sonunda nazlıyı almaya geldim ama her zamanki nazlı beklerken ağaç oldum. Önce evin kapısı açıldı o geliyordu düşündüğümden çok yakışıklı olmuştu bu kadarı fazla değil miydi biraz neden benim içimde böyle bir his vardı. Hayır yani tm enn sensin bu ne ya...
Etrafa bakındım kimse yoktu yanına doğru gitmeye karar verdim adımımı attım kendimden emin yürümek istiyordum ama sürekli tüm gücüyle çarpan kalbim yüzünden bunu yapamıyordum. Sonunda yanına ulaştım. En sinir olduğum şeyi yaptı!
/ Naber Hakan nasıl gidiyor nazlı ile?
(Yaklaştım kulağına doğru)
-seni vallahi boğarım beni deli etme ayrıca ne bu yakışıklılık biraz daha abartsaydın elife nazlıya bakardı erkekler sana bakıcak şimdi herkes ben hangi bir yerini muhafaza edicem senin.
/ hahahahah neğğğ saçmala alt tarafı bir smokin giydim.
-alt tarafı derken sen Şuan nasıl göründüğünü farkında mısın?
/ nasıl görünüyorum?
- ş-şey a-ateş gibi
/ ya öyle mi 😅
- seni vallahi gebertirim dalga geçme benimle ya
/ sen gelsene şöyle dedi.
Kolumdan tuttu arka bahçeye götürdü kulübeye girdik olacaklar yüzünden heyecan basmaya başlatmıştı. Beni bana doğru döndü asıl sen kendini görmüyorsun sanırım bir insan nasıl bu kadar tatlı olabilir diye düşünüyorum resmen ama sen düşüncelerin ötesindesin orası ayrı.
- ya sussana utanıyorum.
(Yaklaştı dudaklarını boynumda gezdirmeye başladı ama olmazdı ki ben kendimi Şuan dondurma gibi hissediyordum. Şuan resmen beni yiyordu ve bende buna izin veriyordum tabi isteyerek orası ayrı 😅 )
/ ımmm... şimdilik yeterli bence ne dersin
- bilmem ki...
/ dahasını mı istiyorsun yoksa 😅
- ya şöyle bakma diyorum sana yakışıklı piç!
Kapı çaldı
/ şşşttt bekle
Efendim?
Abi neredesin ya seni bekliyoruz kapıda hakanın arabası ama kendisi yok.
/ burda benim yanımda salak kravatı takamamış onun için yardım ettim.
Kapı açıldı.
Ahahahahaja ya abi sende bağlayanmışsın ki
/ ya öyle. Mi olmuş.
- ya Tm sonra yaparız bırak bence
: Tm aşkım ama sende bir haller var hadi hayırlısı.
Kaanın Telefonu çalıyordu. O arıyordu aşkım yazıyordu.
/ efendim aşkım.
- a-aşkım mı?
: hahah alemsin Hakan bacım mı desin sevgilisine.
/ t-tabi halısın bir an kafam karıştı gel aşkım gidelim bizde di mi?
: olur hayatım gidelim.
Ona doğru döndüm sen ne yapacaksın demek için. Yine o ifade vardı yüzünde
/ bir s*ktir git ya..
Şimdilik 5 Oy ararsanız yeni bölüm gelicek.