I am KISKANÇ

1.6K 10 0
                                    

Saatler salak salak Nazlı ile bir sağa bir
Sola geçiyorduk. Herkesle tanışmasa olmuyordu hiç sevmyşrdım onun bu huylarını... bir de kendi tanışması yetmiyor gibi beni de sürüklüyordu.
- offf yeter!
: Ne. Oldu aşkım?
- sıkıldım artık Nazlı tamam yani en sosyal sensin yeter artık biraz cool ol bir duruşun olsun ya bu ne böyle şımarık veletler gibisin bir rahat durmuyorsun.
: b-böyle mi düşünüyorsun benim hakkımda.
- be-ben yani hayır hayatım sadece abartma demek istiyorum o kadar başka bir şey arama altında (en azından şimdilik)
-Bir de abinle elife baksana nasıl havalılar
(Bu arada cidden Best çiftlerdi çok güzellerdi. Bu beni çok ürkütüyordu)
Yakışmaları gerekenden fazla yakışıyorlardı tabi ben bu düşüncelerde boğulurken nazlı beni dürttü abime bak dedi direk o tarafa yöneldim. Bir adamla konuşuyordu daha doğrusu adam ona bir şey teklif ediyor Elif gülüyor kaan kararsız ama heyecanlı gözüküyordu. Emin değildi sanki ama bir süre sonra el sıkıştılar.
Ve yanımıza gelmek için hareket ettiler.
(Evet kalbim yine küt küt küt konserle hazır ama benim suçum yok tu ki çocuk taştı taş.)
- size bir sürprizimiz var dedi. Elif
Kalbim atmayı bıraktı ya ilişkileri hakkında bir şeyse bu....
/abarta elif alt tarafı bir kapak modelliği...
- ne abartması adam sana gel dedi şirketin bu sene ki yüzü ol dedi sende kuru bir olur dedin.
: abi şu ünlü doncu mu bu
(Her zaman olduğu gibi yine biri yerine uyanıyordum ve bu kişi yine nazlı idi)
/ doncu kfdkdkdk bak elif nazlı gibi bak biraz olaylara...
(Ama sen öyle tatlı gülersen erirdim ben)
- ya ne donu Nazlı BOXER onun adı... ayrıca da adam normal bir şey demiyor gel diyor şirketin yüzü ol çekimler yarın başlıyor.
(Ben kıskançlıktan çatlarken ses duyuldu)
HANIMLAR!!!!
-efendim Ayşegül teyze
: efendim anne
Gelin sizi tanıştıracağım kişiler var. Dedi.
- tamam hemen geliyoruz hadi Nazlı gel canım biraz boy gösterelim dedi. Elif
(Çok güzel kızdı korkuyordum kaanın onu beğenmesinden)

Neyseki gece bitmişti eğer biraz daha bitmeseydi ben kafayı yiyecektim zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Neyseki gece bitmişti eğer biraz daha bitmeseydi ben kafayı yiyecektim zaten...
Arabalara doğru gidiyorduk yanımda kaan vardı beni kendine yaklaştırdı kulağıma fısıldadı. (Öyle bakma tatlı tatlı seni yemek istiyorum hem zaten az kaldı yememe)
- ya sus 🤫 utanıyorum
(Ağzını ısırım utanıyorum diyen ağzını istiyorum)
- ya arsız mısın ya sus 🤫
: bu arada yarın ki çekimlere elifle gidicem sonra öğrenip kızma...
- yok ya ne kıskanacam zaten de çok soyunma tamam mı onu kıskanırım işte.
: abartma alt tarafı 8 10 tane boxer ile resim atacaklar.
- beğğğğğğğğğğğğğğğ dedin sen seni ökdürürüm öldürürüm. Ya
/ hayatım hadi gidelim hem abim dinlensin yarın çok işi olucak.
- Tm gidelim görüşürüz kaan iyi geceler...
: sana da iyi geceler dikkat et kendine

Yeni bölüm 8 oy gelirse bolca dkdkdkdk anladınız siz şey bir bölüm gelicek bu biraz geçiş bölümü.

Yeni bölüm 8 oy gelirse bolca dkdkdkdk anladınız siz şey  bir bölüm gelicek bu biraz geçiş bölümü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Hakan buyrun....

YasaK AŞK 🚫 🔞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin