Pişt sabah kaç kere aradım seni neden açmıyorsun bir şey mi oldu, dedi.
Tabi ki olmuştu gece uyku tutmamıştı ki acaba nasıl boxerlar deneyecek çok mu çıplak olucak diye düşünmekten.
"Yok bir şey olmadı merak etme uykum çok gelmiş gece ondan açamadım" ne yapalım azıcık yalandan zarar gelmezdi ya..
"Anladım bebeğim yorma kendini bende çekimdeyim ondan yoksa daha erken arayacaktım seni" nefes al Hakan ve nefes ver sakinsin sakisin
"NAsıl gidiyor çekim bana da at bir fotoğraf ta sonra herkesle birlikte görmeyeyim değil mi?"sonuçta ben herkes değildim yani?
"Haklısın bir tane atsam sıkıntı olmaz heralde zaten al bakalım az önce çektik yatak pozunu"
Ne demişti o ne pozu demişti nefes aldım aramayı kapatmadan sessize aldım çünkü tepkim yıkıcı olucaktı biliyordum yeni bir bildirim yazısına dokundum yukarıdan nefes aldım ve sabırla o 3 saniyelik whatsapp açılmasını bekledim. Sanki 3 saniye değil 10 dakika gibi gelmişti. Ve onu gördüm o dehşete düşürücü resmi..."Sen şaka mı yapıyorsun Kaan bu ne he bu kadar açık olmak zorunda mıydı?"
" böyle davranma lütfen 🥺 akşam altımda inlerken sarfederdin bu güzel iltifatları"
Kalbim teklemişti ne demişti o az önce
Altına almak Türkçe tabiri yok muydu bunun beynim çalışmıyordu ki
"Alo alo Hakan orda mısın bebeğim."
"B-bu buradayım ama ben bilmiyorum kaan o gece bu gece mi? cidden hazır mıyız sence buna"
"Yani Bilmiyrım Hakan bu senin kararın ama sende istemez miydin duvarlına çarpmamı yavaş yavaş noktaya değmemi altımda olup inlemeyi ya da ağzıma hapis olmayı...."
" şey ben istiyorum akşam 8 de beni al"
"Tamam bebeğim alıcam"
Saatin 8 olmasına çok az kalmıştı ama ben ölüyordım heyecandan tamam daha önce cinsel ilişki bende yaşamıştım ama doğruydu hiç alta olmamıştım ayrıca bu bir erkekle ilk kez birlikteliğim olucaktı kafam hem çok karışık duygular içindeydi.
Ben yine düşünceler içinde boğulurken telefona bildirim geldi.
"Aşağıda bekliyorum bebeğim"
"Geliyorum"
Yazdım ve aşağı indim yanına oturdum önce minik bir öpücük verdim ardından yola çıktık bir yere gideceğimizi bu işi en rahat orada yapacağımızı söyledi. Onayladım.
1 saat sonra
Beni omlarında hissedarı olduğu bir otele getirdi. Otelin %37 si kaanın babasına aitti. Bana doğru yaklaştı asansöre binelim hadi dedi.
"Heyecanlı mısın bebeğim"
"Biraz ama seni istiyorum"
Şuan ben bile kendime inanamıyordum neden bu kadar açık sözlüydüm
Odaya vardık.🤫🤫🤫🤫🫦SMUTTTT UYARISI
yanıma geldi yatağa yatırdı beni yavaşça dudaklarımı öpmeye başladı sağ eli ile karnımı okşuyordu bana baktı seviyorum seni çocuk dedi. İçim kıpır kıpırdı
Yavaşça boxerımı indirdi işaret parmağını deliğimin etrafında gezdirmeye başladı.
Kuduruyordum o değdirdikçe ben daha çok haz almaya başladım. Kulağıma doğru eğildi.
"Bebeğim bakirlini bozucam şimdi"
Dedi. Dilini deliğimde gezdirmeye başladı ardında penisini yağladı. Deliğime konumlandırdı biraz bastırdı azıcık girdiX
Ahh ahh ahh devam et
Edicem zaten o duvarların sahibi olmak istiyorum.
Öylesin zaten derken bir vurdu
Ahh ahh a daha hızlı içimde gibip geldikçe daha çok azıyordum. Vurdukça zevk nokta. Titriyordum kendinden geçiyordum. Bana baktı boşalmama az kaldı bbeeığm dedi.
Yaklaştı ağzına mı yoksa götğne mi dedi.
Ağzıma istşyrojm diyebildim
Deliğimden çıkardı ama bu beni mutsuz etti içimdeki doluluk his kayıp olmuştu çünkü bir anda ağzıma verdi yalamaya çalışıyordum ama yetmiyordu gücüm öğüröehe başladım
Ah ah siktie sikitr boş-alıyorum dedi
Bir ka. Sanşte sonra ağzımın içini talan etti. Bayılmıştım tadına
"Kaan ben çok güzel hep yapalım"
emrinize amadeyğö dedim şerefisz yüzüme bakmıyordu deliğim ile sohbet ediyordu. Bu arada beni boşaltmasına gerek kalmamıştı çünkü ben zaten o boşalırkrn aldığım hazla boşalmıltmm.
Karnıma baktı
"Açıktım ben yesem mi dedi"
Neyi dedim
Yaklaştı menilerimi parmaklarına alıp tek tek yaladı. Sonrası malum yorgunluktan uyuya kaldık.