Merhaba İhanet Güzelim,
Bu sana gizlediğim, yazdığım son mektup. Bu bir gizli sonsuzluk mektubu sana olan sevgimin sonsuz olduğunun gizli kanıtı.
Sen bu mektubu ne kadar süre sonra alırsın bilemem ama ben seni bunu okurken göremeyeceğim. O küçük ellerini tutamayacak, şekilli çillerini sevemeyecek, o kalp dudaklarını öpemeyeceğim.
Böyle olmasını istemezdim sevgilim. Öyle olmasa bile kalbimin en derinliklerinden seninde böyle olmasını istemeyeceğini biliyorum ve böyle olmasını istemeyeceğine inanıyorum.
Böyle oldu sevgilim. Geri gelseydin ben böylede oldururdum. Gelmedin, belkide gelemedin. Belki de gelmek istemedin bilmiyorum.
Ama benim sevgilim yapmazdı. Benim tanıdığım sevgilim yapmazdı.
O yüzden gelemediğini düşünüyorum ve öyle varsayıyorum. Nedeni neydi sevgilim? Nefesimi kesmenin ve beni böyle acıtmanın sebebi neydi?
Yeterince iyi mi değildim? Koşa koşa Hwang'a gidip onunla olmanın sebebi neydi?
Sana kızmıyorum sevgilim. Sen yaptıysan bir sebebi vardır.
Felix,
Ben senin tek bir sözüne bakıyordum. Bana canlı olan hiçbir şeyi sevme hakkı vermediler. Bende incir reçelini sevdim, incir reçeli sendin aşkım.
Bunları düşünürken, yazarken de incir ağacının altındayım. Seninle hissettiğim yerde. Seni ilk kez gördüğüm yerde.
İncir toplamak için geldiğim yerde seni buldum sevgilim. Oysaki sen incirden nefret ederdin.
Kahvaltı sofralarımıza incir reçeli koymazdın. Ben alıştırmıştım sana. Umarım o Hwang incir reçeli seviyordur sevgilim. Sana iyi bakıyor dimi? İncir reçelini eksik etmiyor dimi sevgilim.
Seni ilk kez gördüğüm bu ağacın altı son kez gördüğüm yer aynı zamanda. Son gördüğümdeki gibi güzel misin sevgilim?
Gerçi sen her zaman güzelsin. Ama değiştin be sevgilim, hemde çok değiştin. Seni tanıyamaz olduğumda anladım benden gittiğini.
Sevgimin anlamsız ve tutarsız geldiğini düşünebilirsin ama ben seni çok sevdim be Felix.
Seni ilk gördüğümde aklıma dolanan şarkının her sözünü ezberleyebilecek ve güzelliğin için şarkılar yazabilecek kadar çok sevdim.
Ben seni, sen beni sevmezkende sevdim.
Olmadı ve güzelim. Belki şimdi olur ne dersin. Benimle kurduğun hayalleri onunla yaparsın.
Belki daha büyük bir eve çıkarsınız. Hep isterdin zamanımız olmadığı için yapamazdık. Şimdi bol bol zamanınız var. Bir köpek alırsınız bahçeye, istediğin çiçekleri dikersin özenle, bir de incir ağacı.
İstediğin her şeyin en güzelini yap olur mu sevgilim. Ama üzülme tamam mı? Çünkü ben ağlamana dayanamam.
Birazdan bunu incir ağacının dibine gömeceğim ve seni düşünürken sonsuzluğa kavuşmayı bekleyeceğim.
Bu diğer mektuplardan farklı sevgilim. Bunu direkt evine göndermiyorum, bunu sadece sen bulabilirsin. Tabi bulmak istersen.
İlaçları birazdan alacağım. Şunu bil ki sevgilim seni hep sevdim, hep seveceğim. Senin o güzel yüzünü düşünürken ölmeyi bekleyeceğim.
Sanırım en güzel ölüm bu aşkım. Kıvırcık sarı saçların, iri gözlerin ve bal dudaklarını düşünmek bir rüya gibi sevgilim. Sen Tanrı'nın bir lütfusun.
Ve artık veda zamanı. Bu mektubu gömdükten sonra kokun gitmesin diye yıkamadığım hırkanı koklayarak uyuyacağım.
Kendine iyi bak ihanet güzelim...
Tarihsiz
Han Jisung'dan Sevgilisine
:)