Merhaba!!
Bu hikayeye güzel bir son yapmadığımı düşünüyordum.
Ki hızlıca yazmıştım son iki bölümde bence biraz daha olsa toparladım. Benim hikaye ile ilgili fikirlerim şunlar;Jisung Felix'i çoktan affetti ve ona asla kızgın değil sadece kırgın. Yaşamının her zerresine kadarda sevdi onu. Öteki tarafta bile bekledi ihanet güzelini. Felix ise kendini hiçbir zaman affetmedi, canına da kıymadı. Kendi eziyeti içinde yaşayıp gitti. Hwang ile evlendiler. Birde çocukları oldu. Evlat edindiler. Felix küçük oğlanın adını Peter koydu.
Daha sonra bu oğlanı çok güzel şekilde büyüttü. Peter büyüdüğünde bir söz yazarı oldu ve lisede bir müzik grubuna katıldı. Gruptaki Avusturalyalı kişinin, çilli kardeşine aşık oldu. Peter aynı Jisung gibi bulmuştu çillisini. Daha sonra babasının aksine güzel bir ilişki kurup bulduğu hayat arkadaşına sadık kaldı.
Oğlunun mutluluğunu gören Felix bir süre sonra doğal sebeplerden dolayı vefat etti.
Merak ettiğiniz bir kaç kısım vardır diye düşünüyorum.
İlk olarak Hwang'da çok pişmandı. Arkadaşının ölümünden sonra asla aynı olmadı. İkinci olarak ise Jisung ve Felix öteki tarafta kavuştular.
Evet dediğim gibi Jisung Felix'i hep bekledi. Hayalini kurdukları büyük evi kurdular ve istekleri üzerine düzenlediler. Bahçeyi envayi çeşit çiçek ile donatılar. İncir ağaçlarını da unutmadılar.
Unutmayın her hikaye güzel sonla bitmez ama bazen bir harabeyide manzara sanmak elimizden gelen en iyi şeydir.
Skz ile kalın
Rain
09.04.23
:)