final

46 1 0
                                    

"Minho lütfen gel!"

"hyunjin neyin var ?"

"minho beni birazcık seviyorsan gel"

"sakin ol şimdi biletlere bakacağım sakin ol... yarın sabah 9"

"minho lütfen acele e-et"

"tamam helikopter ile geliyorum bekle"

.
.
.
Hyunjin sıkıca minho'ya sarıldı.Minho tepki vermeden önce algılamaya çalıştı.

"hyunjin bana bak... bizi mi öğrendiler"

"minho..felix gerçeği söyleyecek"

"tamam...panik yapma hal ederiz"

"edemeyiz ... ilişkisini bildiğimi bilmiyor"

"tamam merak etme ben halledebilrim"

"bir saniye "

bir kolu ile hyunjin'e sarılırken diğer kolu ile gelen çağrıyı yanıtladı

"efendim chan ... televizyon mu?"

"şurada var  canlı yayında ...felix?"

"şok şok ünlü nişanlı prens çiftten  bomba ihanet Lee prensi felix nişanlısı hwang prensi Hyunjin'i aldatırken kameralara böyle yakalandı "

"ah! İşte prens Hyunjin "

"sayın prens bir açıklama yapacak mısınız?"

"iddialar doğru mu?"

"yanınızdaki kim?"

.
.
.
kral hyunjin'e tokat attı.Hyunjin elini yanağına koydu.

"nişanlına sahip çıkamıyorsun daha tahta nasıl sahip çıkacaksın "

"baba ben"

"sus...bak hyunjin sen bizim tek çocuğumusun ne istersen yaptık gönlünce yaşamanı istedik ama unutma sen tek varisin bu ne terbiyesizlik "

"baba ben gerçekten bilmiyordum "

"yalan söylemeyi kes...o ucube kılıklı mafya ve çetesi ile bağlantılarınızı biliyorum "

"ama nasıl "

"jeongin "

"baba jeongin böyle bir şey yapmaz"

"jeongin ve Jisung aynı merkezde bir süre eğitim almış... seungmin'e aşık bir koruma her halükarda bizim tarafında olacaktı "

"sizin?"

"seungmin ile kolay kolay nasıl nişanladı sanıyorsun "

"herşey bir plan mıydı?"

"lina ve eric dahil... jisung o gün eric'i oraya bilerek çağırdı karşılaşmaları seungmin'in Lina 'nın ilişkisini onaylaması ve lina'nın böyle bir şey yapması herşey plana göre gitti ve jeongin nişanı attı "

"ama minho ve chan hyung "

"jeongin sayesinde planı yaptık jisung ve ekibinin üne ihtiyacı vardı sen minho ile gezerken tanınmayacağını sandın "

"bu olanlar...peki neden yaptınız "

"sen ve felix... hatırlamıyor musun sana kral olmamın tek bir aşaması kaldı demiştim "

"güzel bir aile"

"hayır! Sadakat ve disiplin... senin yüzünden 3 kere mayfaya kaptırdık belgeleri...siz birbirinizi yerken jisung belgeleri alıp gitti "

.
.
.
"hyunjin ben özür dilerim "(felix)

"dileme "

"hyung lütfen beni affedin"(jeongin)

We can't be lovers♡HyunHoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin