Ca de obicei ma trezesc... sa merg la scoala'!!Offf nu va gandiți ca nu imi place scoala dar nici nu sunt o fana!!!!'Buuun...ma imbrac,mananc si merg spre scoala.
In drum spre scoala m-am intalnit cu unul dintre colegii mei si anume Alex.Bineințeles el era cu masina claxonand tare dupa mine!Cum de naiba nu l-am auzit????
-Hey,Maria urci???,facandu-mi cu ochiul!!!!Era al naibii de irezistibil cand facea asta..
-Mai intrebi?!!!
-Stiam ca nu poti sa stai fara mine!
-Serios,pai uite ca m-am cam razgandit si vreau sa merg pe jos...sti tu sport de dimineața.
-Te-ai decis sa fi glumeatade dimineața...ție iți este lene sa mergi doi pasi si ca prin minune vrei sa mergi pe jos?
-Offf...fie cum spui tu.
-Ce imi place cand domin!
Fara a mai spune ceva m.am suit in masina si am pornit spre visul meu urat scoala.
In clasa era o agitatie de nedescris.M.am asezat la locul meu cand dintr-o data vine cea mai buna prietena a mea Geo.
-Ce faci Mar?(asa ne poreclim noi)
-Bine Geo,tocmai am ajuns cu...
-Da,da cu nelipsitul Alex stiu...!
-Oooo te rog nu o incepe iar...
-Bine soro daca spui tu?!!!Dar nu ma poti pacali pe mine, se vede de la o posta ce e intre voi doi...
Cateodata imi vine sa o bat...dar daca are dreptate???!!!Nu Maria opreste-te nu se intampla nimic intre tine si Alex.Dar ce a vrut Geo sa spuna cu asta?
Ma rog...ora de biologie s-a terminat foarte repede dar pot sa jur ca nu am reținut nici un cuvânt din ce a spus profa.
Clopoțelul se aude iar eu ies fara a mai spune nici un cuvant,merg pe holul liceului cand dintr-o data ma intalnesc cu Criss(tot prietena mea cu care ma ințeleg foarte bine)
-Hei,Mar ce faci cand ai ajuns azi,nici nu te-am observat...aaa stai am uitat ca ai venit cu Alex...stii...
-Offff nu o incepe si tu...
-Dar ce am zis gresit?
-Tocmai am avut discutia asta cu Geo...si daca si tu insinuezi ca e ceva intre mine si Alex...ei afla ca nu e nimic!
-De ce esti asa vulnerabila iubire,nu le-ai spus prietenelor tale despre noi?
-Tu iți bați joc de mine???
-Cum sa faca asa ceva iubire,ce ma crezi?
Nemai supartând am plecat val-valterj de langa cei doi ducandu-ma in cantina unde m.am intalnit cu...e pai cu cam tot liceul.
-Ce a apucat-o?spuse Criss
-Nustiu cred ca s-a trezit cu fata la cearceaf,spuse Alex plictisit.
-Deci voi doi...
-Da,da Criss suntem impreuna daca asta vrei sa spui.
-Off de ce nu ma lasa nimeni sa termin o propozitie??!!
-Pai cred ca ar trebui sa te las ma duc dupa iubita mea si in plus se aproprie Jimini si cred ca ar trebuii sa va las singurei...
-Hei ce faci frate,dand noroc.
-Ma pregateam sa ma duc la cantina...
-Bine...vezi mai lasa-ne si noua ceva!
-Ok,ok infometatule.
Dupa ce pleca Alex,Jimini o lua in brate pe Criss si o saruta.
-Iubitule,cred ca ar trebuii sa mergem si noi...
-Sigur scumpo!
Apoi plecara si ei spre cantina.Acola stateau la o masa Geo,Criss Maria si Jimini cand deodata Geo ii spune Mariei:
-Ia uite cine vine...!!!!
Cand Maria se intoarce pe cine vede nimeni altul decat...
Hei lume,m-am decis sa fac si eu o carte care de altfel sper sa va placa...Nu fiți duri e prima mea carte asa ca sper sa va placa!
Astept voturile si comentariile voastre!Va pup!!!♥♥♥