-Nu stiu cum sa iti spun...
-Hai Alex,nu trebuie sa te abtii doar spuneo'
-Ok,uite daca vrei sa imi raspunzi ok daca nu,nu.Dar sper ca intrebarea mea sa nu te deranjeze!
-Oooo Alex spuneo si gata.
-Ok Mar tu esti virgina?
-Da normal de ce?
Autotul pov
Atunci Alex nu isi mai inacapu in piele de fericire.Îi venea sa iasa din masina si sa urle de fericire.Nu îi venea sa creada ca va fii primul din toate puctele de vedere!!!
-Maria te iubesc!
-Si eu Alex,dar poti sa imi spui si mie de ce ma-ai intrebat asta?
-Pai acum ca suntem impreuna putem stii tu...
-Alex...nu sunt inca sigura daca o pot face.
-Ok,ok am inteles,nu te presez!
-Nu,nu nu l-a asta m-am referit ci l-a faptul ca imi este frica.
Alex in acel moment incepu sa rada.
-Heiiii de ce razi?
-Ma iubire, cum poti sa te gandesti ca asi putea sa te ranesc?
-Pai stiu ca unii spun da da bine facem dragoste nu sex...si fata ajunge intr-un fel "maltrata"
-Da iubire eu nu sunt asa!
-Sper si acum poti sa te dai de pe mine,amortesc.
-Ooo da scuze!
-Alex sa stii ca mie imi este frica fiindca doare si stiu ca doare tare.Nu spun ca tu nu ai avea grija sau ai fii brutal dar mie ca n-o sa ma ridic la standardele tale si ca nu o sa re satisfac cum trebui.
-Offf ma puiule,dar stiii ca pentru prima data eu vreau sa fac totul!
-Ok,o sa mai vorbim despre asta cand ajungem acasa...aaaa apropo de casa sa stii ca avem semnal.
-Pai suno pe Geo sa vina si ca sa nu vina cu mana goala sa aduca si niste benzina.
Nu dupa mult timp a ajuns si Geo au rezolvat totul si au plecat acasa.Dupa ce Alex si Maria intra in casa ea spune:
-Alex poti sa ramai la mine daca vrei parintii mei sint plecati timp se 3 luni asa ca...
-Ne putem face de cap?
-Nu ma refeream ca putem sta mai mult timp impreuna in liniste.
-A da desigur,spuse Alex la asta ma refeream si eu!!
-Da vezi sa nu.
Nu au mai stat mult si amândoi au plecat la culcare.Alex a tinuto strans in brate pe Maria pana dumineata.
Heiii dragilor scuze ca s-a terminat asa de repede dar mie somn,mai am teme si mama se cam plimba prin camera mea asa ca asta pot sa spun ca eu un capitol scris pe ascuns:)) Asa ca v-am pupat si sc de greseli...nu uitati sa dati vot si com:))