Cand Maria se intaorce pe cine vede nimeni altul decat Alex.
-Hei ce faceți?
-Eram mai bine si fara tine...dar soarta nu ține cu noi spuse Maria plictisita.
-Auci,spuse Jimini iar Geo pufni in ras.
-Offf iubire chiar te-ai saturat de mine,doar o noapte am stat impreuna si gata te-ai saturat??
-Oh,ma gandesc cu tristețe la voi baieții care au doau capuri si nici macar cu unul dintre ele nu gandesc!
-Doi la zero pentru Maria
-Termino odata,iubitule îi spune Criss pe un ton mai gros.
-Da iubire,dar diferența dintre mine si ceilalți baieti e ca eu gandesc mai bine cu capul de jos asa ca daca nu ma crezi vino sa îți dovedesc spuse Alex cu un zambet victorios pe fata.
-Imi retrag cuvintele,doi la unu pentru Alex.
-Jimini,potoleste-te!
-Da iubire,spunand Maria ironic, din fericire asta nu se va intampla niciodata, sau poate doar in capul tau.
-Hopa trei la unu pentru Maria!
-Tot nu te potolesti?spuse Criss iritata.In tot acest timp Geo radea cu pofta.
-Mmmm Maria ma exciți cand imi spui iubire...
-Bine de stiut..
-Ok,ok destul cu tachinarile pastrați si pentru mai tarziu,spuse Geo care abia se mai putea abține din ras.Iar se auzi auzi clopoțelul dar de data aceasta de ora.
Aveam chimia,deci urma sa urc sus in laborator.Intru si il vad pe nimeni altul decat Alex...o Doamne ce bine îi sta parul si tricoul ala aproape transparent nu Maria opreste-te nu e nimic la acest baiat...e doar un simplu baiat.Dar mi-am vazut si restu gastii(Geo,Criss si Jimini)Ma uit dupa un loc liber dar singurul loc era langa Alex.Ma asez fara a mai spune nici o vorba,dar nu stiu mereu cand îi smt prezența simt ca inima mea o ia razna,ca stomacul meu in e valuri nu nu din nou...Maria potoleste-te.
-Maria ma asculți sau vorbesc singur?
-Da ce ai spus,ce pana mea nici macar nu l-am auzit vorbind.
-Pai era vorba de...
-Sti ceva nu ma intereseaza de ce vrei sa creada toți asta ca sa ce?
-Pai nu e asa iubire...?
-Maria si Alex ne puteți spune si noua ce vorbiți?
-Ooo cum sa nu vorbeam cu iubita mea,accentuand ultimele cuvintele,despre chimia dintre noi doi.
-Ooo ce draguț...spuse Criss vesela
-Iubito sti ca intre noie mult mai mult decat o simpla chimie, spune Jimini si o lua si o lua in brate si o saruta spunand:te iubesc.
-Eu mai mult.
-Sii cum e cu chimia asta Alex,spuse profesoara.
-O da Alex si eu vreau sa stiu spuse Maria
-Pai dupa cum stiți ficare dintre noi are un suflet perche depinde cand ți.l intalnesti...dar in momentul cand iti intalnesti perechea simți un fior pe piele,inima zici ca îti sare din piept,stomacul zii ca o ia razna.Iar eu pot spune ca am simtit asta cu nimeni alcineva decat Maria.
-Foarte frumos Alex dar hai sa lasam dragalasenia in pauza.
-Am inteles profa spuse Alex.Clopoțelul se aude iar eu ies fara al mai privi pe Alex.De unde a scos acele cuvinte, parca era cel mai indragostit dintre toti...dar intrebare e daca el chiar sumte asta pentru mine si nu stie cum sa o spuna.Nu Maria gata el vrea sa îti bata joc de tine,chiar nu înțelegi asta?
-Hei Maria esti ok,ma intreaba Geo.
-Nu am nimic,de ce crezi ca asi avea ceva ?
-Pai ai lacrimi in ochii.
Nici nu am observat acest lucru...dar mi leam ster cat am putut de repede.
-Hai sa mergem la o cafea toate trei si vorbim e ok?
-Da dar noi suntem doua unde naiba ar putea fii Criss.Mai intai am cautat-o la cantina,apoi la sala de teatru dar se auzea un zgomot din debara.
-Cred ca stiu ce se intampla,hai sa îi lasam,propune Geo.
-Da ai dreptate nici eu daca asi fii in locul ei nu asi vrea sa fiu deranjata.
-Normal sa pierzi o partida cu Alex...
-Ce ai spus??
-Nimic spuse Geo amuzata.
-Offf...cand o sa intelegi ca e doar o gluma proasta.
Autor's poveateste
Cele doua plecasera spre cafeneaua de langa liceu.
Alex era in masina vorbind la telefon spunand:
-Asculta la mine dobitocule,daca pana diseara nu imi aduci banii vei platii cu viata.
Si a inchis telefonul,cand le vede pe cele doua fete.Alex a clacxonat dupa ele si acestea s-au oprit.
-Hei uite cine e in masina...spuse Geo vesela.
-Nici sa nu te gandesti dar era prea tarziu caci Geo o luase in dreptul masini lui Alex,iar la dracu' picioarele mele o luasera intra colo.
-Ce fac fetele...unde merg asa grabite?
-Nu e treaba ta,spuse Maria iritata.
-Vroiam sa mergem la o cafea io taie Goe.
-Perfect fac eu cinste,spuse Alex facandui Mariei cu ochiul.
In nici un minut erau acolo.Maria comandase o cafea cu lapte,Geo la fel iar Alex un cappucinno.
-Si ce mai ziceti,rupe tacerea Alex.
-Mai nimic,defapt avem in plan sa ne petrecem wchendul impreuna.
-Ooo frumos si ce aveți de gand sa faceți?
-Nu e treaba ta ok?
-Bine, iubire.Telefonul Georgianei suna si ea era nervoasa dupa un timp inchise si spusese:
-Eu trebuie sa merg acasa,mama iar vrea sa cinam in familie.
-Ok atunci ne vedem maine Geo.
-Da sigur pa pa.
Dupa ce Geo iesise Maria a dat sa se ridice dar o mana o prinsese si o pusese la loc pe scaun
-Lasa-ma,spun eu ma doare.
-Nu te las pana nu imi spui de ce te comporți asa cu mine?
-Tu razi de mune?
-De ce asi faceo?
-Pai in prinul rand tu ai facut sa creada tot liceul ca suntem impreuna,te comborti cu mine ca si si cum asi fi iubirea vietii tale,dar te-ai gandit o clipa ca eu chiar te plac,ca poate imi faci rau facand toate aceste lucruri.Mie frica sa ma indragostesc de tine.Dar sti de ce pentru ca daca o voi face ma vei rani.Maria se oprise din tot ceea ce spusese si abia atunci si-a dat seama ce a spus, isi daduse seama si ca avea lacrimi in ochi.In acel moment Maria realizase ce a facut si a plecat cat a aput de repede fara al mai privi pe Alex in ochi.
-Maria...stai!
Gata lume am terminat si acest capitol sper sa va placa!
Nu ezitati sa votati si sa lasati cate un comentariu..Va pup!!:*