Capitolul 5 Si acum ce facem?

5 1 0
                                    

-Pai cred ca...
Dintr-o data masina se opruse iar Maria parca era sa sara ca arsa.
-Alex spune-mi ca nu e adevarat ceea ce se intampla!
-Daca zici tu!
-Oooo haide nu ma enerva!
-Dar puteam sa jur ca am facut plinul...ia stai putin...
-Oooo ce mai e acum???
-Nustiu cum sa iti spun.
-Simplu...incepi cu o propozitie.
-Ooooo Maria sa stii ca nu stiam de ce esti asa ironica,de ce ma respingi asa de tare ce ti-am facut!Eu incerc sa ma apropii de tine,sa ma schimb si ghici pentru cine...pentru tine...dar stii de ce pentru ca imi pasa de tine ...pentru ca tin la tine si da poti spune ca te iubesc!!!!Aaaaa sa stii ca ne-am pierdut si nici semnal nu avem la telegon.Si Alex iesise din masian,trantind portiera.
Maria pov
Nu pot sa cred.Vreau sa cred ca este un vis sa ma trezesc la realitate.Dar nu asta chiar s-a intamplat .Obrajii imi erau rosii .Nu...nu pot sa cred ca Alex a spus acele vorbe,ca s-a uitat cu ochii aceea negrii.Ma simt prost pentru toata indiferenta mea fata de el.Dar eu am crezut ca el facea misto ca vroia da isi bata joc de mine!
Alex pov
Nu pot sa cred ca am putut sa fiu atat de vulnerabil.Nu regret nimic din ceea ce i-am spus deorece era adevarat. Gata am recunoscut nu numai ca o plac o iubesc.Nu stiu ce crede Maria acum dar nici nu o sa ma intorc la ea.Dar cand ma uit cu coada ochiului in spate si o vad pe ea iesind din masina si venind spre mine.
-Alex,imi pare rau nu am vrut sa se ajunga aici.
Doamne numai cand îi azeam focea mi se facea pielea de gaina dar m-am decis sa nui raspund.
-Offf...Alex nu face asta te rog,imi pare rau ti-am spus nu am vrut sa se ajunga aici,eu ma tot comportam asa fiinca am crezut ca faceai misto de mine.Daca tu erai in locul meu cum ai fii pricedat?
Autorul pov
In acel moment Alex se dusese spre Maria si a sarutat-o.Nici nu a mai stat pe ganduri si a luat-o in brate strangand-o simtind ca era rece fiind imbracata doar in aceea rochie alba care, dupa spusele lui Alex îi venea nemai pomenit.
-Si mie imi pare rau Mar...nustiu ce m-a apucat.
-Alex pot sa te intreb ceva?
-Orice Maria!
-Tu chiar ai vorbit serois cand ai spus ca ma placi.
-Da!
-Off nu stiu ce sa mai cred!
-Pai nu stiu...ceea ce trebuie?
-Da ai dreptate!
Autor poveste-ste
Si din nou se sarutasera si stateau unul in bratele celuilalt.
-Maria?
- Da Alex?
-Si acum ce facem?
Maria izbucni intr-un ras insteric si nu se mai putu oprii.
-Hei de ce razi?.
-Pai ai supus-o asa haios!
-Nu Maria,eu vorbeam serois nu ti-ai dat seama ca suntem un campul gol?
Maria a incremenit.Nu îi venea sa creada.Erau blocati acolo,nici macar benzina la masina nu mai aveau,nici semnal la telefon nu aveau.Ce s-a intamplat? Universul este impotriva lor?
Mari statea pe o piatra tremurand de frig Cand Alex o vazuse îi daduse sacoul lui.
-Hei ce ai zice sa mergem in masina,propusese el ca acolo e mai cald.
Mari chicotii si aproba din cap.Dupa ce au intrat in masina peste ei se asternusera o liniste infernala.
Dar dupa un timp Maria rupse tacerea.
-Alex unde de fapt ai vrut sa mergem?
-Pai...nu stiu daca ti-am zis vreodata si nici nu cred ca am avut ocazii asta dar nici macar nu am spus la nimeni,dupa cum stii mama mea a murit si ea avea de la mama ei o casa.Am avut multa cearta în familie deoarece tata voia sa o faca casa de vacanta dar mama s-a impotrivit cu totul.Dar intr-un final tata a convins-o pe mama si au facut-o casa de vacanta.Si am vrut sa te duc acolo pentru ca acel loc simbolizeaza un loc sentimental pentru mine!Iar un plus acolo aveam si multa liniste.
-Nu pot da cred!
-Ce?
-Ai lacrimi in ochii!
-Ba nu e adevarat!
-Ohooo ba da!
Autor's pov
In acel moment Maria a vrut sa îi faca o poza lui Alex dar acesta a reactionat si ca prin minune ea s-a trezit fix pe el.
-Oooo nici eu nu pot sa cred asta,zise Alex razand.
-Oooooo mai taci!Doar nu ma crezi in stare sau ce?
-Pai cam nu!
Iar in acel moment Maria îl apuca de fata pe Alex si îl saruta.Au tinut-o asa pana ce nu au mai avut aer si atunci s-au despartit.
-OK la asta chiar nu ma asteptam.
-Da stiu sunt surprizatoare stiu,spuse ea zambind.
-Mhhhm si la fel de modesta.
-Exact!!!!:))
-Ăăă Maria pot sa te intreb ceva ?
-Sigur.
-Nu stiu cum da iti spun dar...
Lume lume am terminat si acest capitol cred ca e scurt dar nu am mai avut ideei.Initial era alta actiune si alte replicii in capul meu fae na asa e noaptea se mai sterge memoria.Nu ma condamnati sa ma revansez eu intr-un fel(sper)Va pup nu uitati sa da-ti un vot si un coment!!:))♥♥♥

Tu,eu si restul lumiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum