My life in California #23

6.5K 180 7
                                    



Szőke


Lassan elérkezett a vizsgaidőszak. Kétségbeesetten lapoztam a könyvemet a kanapén fekve, körülöttem rengeteg papírral körülvéve.

Teljesen le vagyok maradva..
Jason annyira elterelte a figyelmemet az órákról, hogy konkrétan rosszabbul nem is állhatnék.
Nincs több buli egyideig. - határoztam el magam.

- Mit csinálsz? - huppant le mellém Jason, és egy teli tányért tett elém a kis asztalra.

- Miattad a haláltusámot járom. - mutattam a papírokra.

Jason felnevetett.

- Azért nem olyan rossz a helyzet. Egyél elsőnek. - mondta gyengéden.

Beleharaptam az egyik croissantba.

- Hogy állsz a fizikai felmérővel ? - kérdezte, miközben a kezét a combom pihentette.

- Még rosszabbul. - válaszoltam idegesen.

- Délután majd segítek. - pattant fel, és elindult átöltözni.

- Mész valahová, lakótárs? - kérdeztem cinikusan.

- Lakótárs? - húzta fel a szemöldökét. Bizonyára nem tetszett neki a becenév. - Biztos csak egy lakótárs vagyok? Segítsek meggondolni magad? - támaszkodott fölém.

Megfeszült a testem, és a szívem a torkomba ugrott.

- Képes lennél rá? - próbáltam védeni magam, és bátran elmosolyodtam.

- A tűzzel játszol, kislány. - mormolta és gyengéden megcsókolta a nyakam.

Begörcsölt a hasam az izgalomtól.
Óvatosan megpróbáltam eltolni.

- Tanulnom kell. - suttogtam.

- Rossz kifogás. - mondta arrogánsan.

De végül elengedett, majd elment.

A délelőttből gyorsan délután lett. Itt volt az ideje, hogy lemenjek a kondiba Jasonnal. Kaptam egy üzenetet egy órája, hogy ő már ott van. Gyors átöltöztem és elindultam a kondi felé.

Sajnos eléggé elhanyagoltam mostanában az edzést. Így, nem számítok valami jó eredményre a mai napon.

Jason épp felhúzockodást csinált félmeztelenül. Minden izma a felsőtestén megfeszült, így az ágyéki vonala és kirajzolódótt.

Huh elég meleg van itt.

Meglátott, majd leugrott és egy finom csókot lehelt az ajkaimra.

- Készen állsz, kislány? - mosolygott pimaszul.

- Nem? - húztam el a számat bizonytalanul.

Csuklón ragadott, és elkezdtünk bemelegíteni. Egyre jobban kifáradtam. Épp felülést csináltam, amikor Jason oda jött és lefogta a lábam. Minden pillanatban amikor felültem egy centiméterre volt az ajkunk egymástól.

- Motiváció. - suttogta szexis hangnemben.

Befejezésül felhúzockodást csináltam, amiből a legrosszabbul álltam. 8-szor sikerült felhúzni magam utána már épp engedtem volna el a rudat de Jason odalépett és megfogta a derekamat a két kezével, majd feljebb tolt.

- Mégegyet. - bíztatott. Nagy nehezen a segítségével felhúztam magam.

- Nem megy. - nyögtem ki, így Jason erősebben tartott.

Arrogáns szobatársDonde viven las historias. Descúbrelo ahora