iyi okumalar 🤍Bugün arkadaşımın evine kız kıza takılmak için davet edilmiştim. O yüzden şimdi uyuşuk bir şekilde hazırlanıyordum, gideceğim yer çok uzaktı ve ben ne olur ne olmaz diye yanıma da bir kaç kıyafet ve gerekli olabilecek şeyler alıyordum.
Sonunda Hazırlanma sürem bitince çıkma saatimin geldiğini anladım, sırt çantamı ve telefonumu aldım sonra da kapıya yöneldim.kapıya gelince de kapıyı kapatıp anahtarı birkaç kez çevirip kilitledim ve kilidi çekip aldım.
annemde zaten bir yedeği vardı annem sabah erkenden işe gitmişti ona arkadaşıma gideceğimi zaten önceden haber vermiştim bu yüzden içim rahattı.Bende şuan taksi çağırmış ve geldiğinde de binip camdan dışarıyı izlemeye başlamıştım, akıp giden yolda hava yavaş yavaş kararmaya başlamıştı bile. Trafik her zaman ki gibi vardı. arabalar gelip geçiyordu ağaçlar kurumuş yeşilliklerini kaybetmişti yağmur da sağnak yağıyordu birde gerçekten soğuktu.
Taksi şoförü klimanın düğmesini açınca içeri dolan sıcak havayla uykum gelmişti fakat ben kafamı cama yaslayıp sadece gözlerimi dinlendirmeye karar vermiştim.
🏚️
Beş saatlik yolun ardından gelmiştik. Taksiciye ücreti ödeyip, çantamın düşen kolunu tekrar omuzumda tutup dışarı çıktım.
Kız kıza takılacağı'mız Arkadaşımdan biri olan aslı sanırım geldiğimi görmüş ve kapıyı açıp beni karşılamaya dışarı çıkmıştı yanına geldiğim de sarıldığı gibi, ben de hemen kollarımı uzatıp ona karşılık vermiştim.
"Merhaba hoş geldin. neden bu kadar geç kaldın asya, akşam oldu hadi çabuk içeri geç yağmur çok fazla yağıyor."dedi. Telaşla Bende ona "Hoş buldum canım arkadaşım. hazırlanmak biraz uzun sürüyor, hem biliyorsun beni." dedim gülerek.
Çok tembel biri olduğumu iyi biliyordu Ki bu sebeple de uyuşuk bir şekilde hazırlanmak saatlerimi alıyordu odamın her tarafı darmadağınıktı. Toplama işini hep erteliyor, anneme türlü bahaneler üretiyordum.
Tabi sürekli aynı şeyi yaptığım için artık pek inanmıyordu ama yinede çok ısrar'a dayanamı yordu.
Beraber içeri geçtiğimizde koltukta uyuyan bir diğer arkadaşıma yani mira'ya deydi gözlerim. Uyumayı çok seven biriydi o bazen nerdeyse abartısız günün yarısını uyuyarak geçirirdi."İşten geldikten sonra çok yorulmuş uykusu gelmiş, halbuki nefes alınca bile geliyor hanım efendinin uykusu." deyip gülen arkadaşım koltukta uyuyan Mira'nın ayak ucuna otururken, bende ayakta beklemekten yorulup diğer tekli koltuğa oturdum.
Aslının ailesi yoktu ve yetim bir kızdı yetimhane de büyümüş yirmi yedi yaşına geldiğinde, hayatını sadece çalışmaya ada yıp kendine arkadaşı mira ile küçük bir ev ala bilmişti. Mira da onun yetim haneden küçüklük arkadaşıydı sonra benimle tanıştırmış beraber takılmaya başlamıştık yedi senedir de arkadaştık.
Üçümüz de yirmi yedi yaşın daydık aramızda sadece ay farkı vardı."Aman boş ver kız seviyor herkesin bir hobisi mutlaka vardır Mira'nın da en sevdiği şey bu"dedim ve bende gülümsedim.
Mira siyah saçlı kahverengi gözlü bir yetmiş boylarında gayet doğal bir kızdı ama bu doğallığı çok güzeldi.Aslı ayağı kalıp mutfağa doğru adımlar Ken "her neyse uyanır birazdan hadi kalk ben yemeği hazırladım beraber sofrayı kurmak kaldı."dedi.
Bende ayağa kalkıp onun peşine düştüm ve sofrayı kurmaya başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KULÜBE +18
Ужасыherşeyin başlangıcı akıldır... Korku hikayesidir! yetişkin içerik! kısa kısa bölümler yazılacaktır.