Ayşegül aldinç-o kız
(bu bölümü okuyucum olan ablama itaf ediyorum o kendisini biliyor)
1HAFTA SONRA...
genç adam gözlerini baktığı ekrandan ayırmadan çalışmaya çalışıyordu fakat aklı hem keremdi.
onu düşünmeden edemiyordu. içinde büyüyen hisler o kadar hızlı yayılmıştı ki bedenine adeta bir ateş topu gibi kendini sıkarak etrafından dolaşıyordu.
onu öptüğü o gece kabul etmişti hislerini.azad kör kütük kereme aşık olmuştu.
fakat genç çocuğa söyleyecek cesareti var mıydı bilmiyordu. onu reddetmesinden korkuyordu belki ama bugün söyleyecekti ona çünkü bir haftadır pimi çekilmiş bomba gibi dolaşıyordu etrafta.
çünkü bu evlilik oyununa başladıklarında azad genç çocuğu baş belası olarak görüyordu fakat keremi tanıyınca onunla vakit geçirdiğinde kendini genç çocuğa kaptırmıştı.
genç çocuğu öptüğünde sanki alev alan bedeni sönmüş çok güzel ve mutlu hissetmişti. tıpkı yazın sıcak meltemin bedenini okşadığı ve bunu çok güzel hissettirdiği gibi.
derin bir nefes alarak işlerini bitirdiğinde akşam olmuştu şirkette kimse kalmamıştı.
ceketini alarak şirketten çıkarak arabasına bindiğinde kemerini takarak eve doğru sürdü.
rezidansına geldiğinde kapıyı açarak içeri girdiğinde evin karanlık olduğunu gördü.
ışıkları açtığında kimse yoktu. cebinden telefonunu çıkartarak keremi aradığında bir kaç saniye sonra telefon açıldı.
"azad "dedi genç çocuğun sesi biraz yüksek geliyordu etrafta yoğun bir müzik sesi vardı.
"neredesin sen "dedi azad sesi hafif sert çıkmıştı. genç çocuk için endişelenmişti.
"ben mi karaoke bardayım "dediğinde derin bir nefes aldı.
"anladım ne zaman geleceksin "dediğinde "sende gelsene burası çok güzel "dediğinde sesi hafif sarhoş geliyordu. azad kaşlarını çattı.
"konum at "dedi evden çıkarak arabasına binerek keremmin attığı konuma geldiğinde kampüse yakın,gençlerin geldiği bir bar olduğunu gördü.
arabadan inerek içeri girdiğinde etrafta dörtlü tabureli masalarda gençler oturmuş sahneye baktığında tanıdık bir ses duydu.
biraz daha yaklaştığında sahnede kerem elinde mikrofon şarkı söylediğini gördü.
"Uzun, uzun yıllar önceydi
Ne ölüm vardı ne ayrılık
Ana baba kuzusuyken daha dün
Şimdi kolu kırık kanadı kırık
Uzun, uzun yıllar önceydi
Ne ölüm vardı ne ayrılık
Ana baba kuzusuyken daha dün
Şimdi kolu kırık kanadı kırık
O yol ki yara bere içinde
Komadan bırakmıyor hiçbirimizi
Şansına ne düşerse bi yanı uçurum
Bi yanı cennet bahçesi
Tanrım iyi insanlar çıkarsın karşımıza
Yoksa piyangodan ne çıkarsa bahtımıza
Hani ya hani ya o kız nerdeHani ya hani ya kanın yerde
O şimdi kimseye güvenmiyor
Bıraktı oluruna direnmiyor
Hani ya hani ya o kız nerde
Hani ya hani ya kanın yerde
O şimdi kimseye güvenmiyor
Bıraktı oluruna direnmiyor
Deli dolu haylaz
Şen şakrak
Tasasız neşeli günlerdi
Çocuk aklı işte yuvadan uçunca
O saltanatta sona erdigenç adam keremin sesinin bu kadar güzel olduğunu hiç düşünmemişti. genç çocuk azada bakarak daha cilveli söylediğinde genç adam güldü.
Deli dolu haylaz
Şen şakrak
Tasasız neşeli günlerdi
Çocuk aklı işte yuvadan uçunca
O saltanatta sona erdi
O yol ki yara bere içinde
Komadan bırakmıyor hiçbirimizi
Şansına ne düşerse bi yanı uçurum
Bi yanı cennet bahçesi
Tanrım iyi insanlar çıkarsın karşımıza
Yoksa piyangodan ne çıkarsa bahtımıza
Hani ya hani ya o kız nerde
Hani ya hani ya kanın yerde
O şimdi kimseye güvenmiyor
Bıraktı oluruna direnmiyor
Hani ya hani ya o kız nerde
Hani ya hani ya kanın yerde
O şimdi kimseye güvenmiyor
Bıraktı oluruna direnmiyorHani ya hani ya o kız nerde
Hani ya hani ya kanın yerde
O şimdi kimseye güvenmiyorBıraktı oluruna direnmiyor
şarkı bittiğinde herkes keremi alkışlarken kerem sahneden inerek azadın yanına giderek karşısına geçerek gülümsedi.
"geldin "dediğinde başını salladı genç adam."sen iste ben her zaman gelirim "dediğinde gülümsedi kerem. genç adam derin bir nefes alarak aralarındaki mesafeyi kapatarak genç çocuğa yaklaştı.
"kerem "dediğinde kerem genç adamın mahrur gözlerine bakıyordu.
"hı "dediğinde yüzüne yaklaştı."seni öpebilir miyim "dediğinde genç çocuğun kalbi yerinden çıkacaktı. kerem birden azadı öptüğünde bunu gören gençler alkışlamaya başladı. azad elini genç çocuğun beline koyarak öpüşüne karşılık verdi.
dudakları birbirinde ayrılan ikili gülümseyerek birbirlerine bakıyorlardı."seni seviyorum "dedi genç adam. kerem buna gülerek "garip ama bende seni seviyorum"dediğinde azad tekar öptü genç çocuğu.
**********************************************************************************************
BU BÖLÜMÜ YAZARKEN ŞARKI ÇOK YARDIMCI OLDU BANA BÖLÜMÜ OKURKEN MUTLAKA DİNLEYİN ÇOK GÜZEL OLUYOR BÖLÜM HAKKINDA YORUMLARINIZI ALAYIM VE BENİ TAKİP EDİN ARKADAŞLAR DAHA ÇOK TAKİPÇİMİZ ARKADAŞLARIMIZ OLSUN SİZİN İÇİN BU KADAR SARF EDİYORUM LÜTFEN BENİM HİKAYELERİMİ OKUYAN TAKİP ETSİN BENİ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERCAİ - BXB
Teen Fiction|TAMAMLANDI | Aşiret kurgusudur. Bir bozkır masalı... Berdel olarak evlendirilen urfa aşiretlerinden bozoğullarının en büyük oğlu Azad bozoğlu istanbuldan memeleketine geldiğinde babasının baskısı ile haşimoğlullarının tek çocuğu annesini kaybetmiş...