"Otelin temeli sağlam değil. Eski bir yapı. Hâlâ dayanıklı ise otel satılabilir veya tekrar kullanıma açılabilir, bu isteğe bağlı ancak bunların gerçekleşebilmesi için yapının sıkı bir denetimden geçmesi gerekiyor. Denetim yapılmadığı sürece sorumluluk alınamıyormuş, L."
Lawliet, karşısındaki kişi sanki onu duyabilir gibi anladığını belirten bir ses çıkarmıştı. Aldığı mesajlardan sonra çayına şeker eklemesini yaptı ve cevap vermek için bilgisayarının tuşlarına bastı.
"Kardeşinizin ölümü ardındaki nedeni aradığınızı anlayabiliyorum Bay Yagami ancak ölümünün üzerinden uzun bir süre geçmesine rağmen neden bu zamana kadar herhangi biriyle bu konu hakkında irtibata geçmediğinizi anlamıyorum. Beni yanlış anlamayın, sadece merak ediyorum. Bu konuyu açıklığa kavuşturmak istiyorsanız Bayan Sayu'nun öldüğü dönemde birileriyle irtibata geçmiş olmanız gerekiyordu. Ölümünün ardındaki konuyu şimdi merak ediyor olmanızın özel bir nedeni var mı?"
Bu olayda yanlış olan bir şeyler vardı ve bu pek hoş durmuyordu. Yagami Sayu'nun ölümü neden bu zamana kadar merak edilmemişti? Yagami Light neden bunu şimdi açığa çıkarmak istiyordu? Lawliet'in aklında binbir türlü soru işareti dolanıyordu. Hiçbir şey mantıklı değildi. Yagami Light'ın cevap vermesini beklerken çayını bitirmişti. Bu yüzden kalktı yeniden çay doldurdu. Şeker küplerini atmaya başlayacakken duraksadı ve ekrandaki yazıyı okumaya başladı.
"Sayu'nun ölümünün ardındaki sırrı muhtemel olarak sadece ailem biliyordu ve biliyorsunuz ki annemin intiharından sonra babam kalp krizi geçirdi. Neyin ne olduğunu bilmiyorum. Bunlar olurken yurtdışındaydım. Babamın aksine sadece bir polis şefi olmak yerine daha iyi yerlerde daha iyi eğitimler alarak kendimi geliştirip INTERPOL aracılığında çalışmak istedim. Bu yüzden Japonya'da değildim. Birleşmiş Milletler'de o kadar fazla sorun var ki ailemin ölümünde Japonya'ya dönme fırsatım bile olmadı. Anne ve babamın ölüm sebebini biliyorum ancak Sayu hakkında tek bir kelime dahi etmediler, etmemi de istemediler. Hâlâ yurtdışında yapmam gereken mesleki işler var. 1 ay gibi bir süreç içerisinde otel için denetime hazırlanılacak ve buna göre yapılması gereken yapılacak. Ailede başka birey kalmadığı için otel şu an bana ait. Her ne kadar ailemin yanında olamamış olsamda yine de aileme değer veriyordum. Ailem için Sayu meselesini açmamaya çalışıyordum ama artık şimdi bu konunun açılmaması için hiçbir sebebim yok. Bu kadar zaman aileme bakıp bu mevzuyu bekletmiş olmam hataydı. Değer verdiklerinden kimse kalmamış biri olarak bunu bile öğrenecek olmanın önemini anlayamazsınız."
Lawliet ekrana ifadesiz bir şekilde bakıyordu. Yagami Light'ın bir şeyler saklıyor olduğunu düşünüyordu fakat elinde geçerli denilebilecek sebepleri olmadığından kesin bir yargıya varamazdı. Bu sadece bir içgüdüydü.
"Cevabı basit olabilecek bir soru sormuştum Bay Yagami. Gereksiz detay vermiş olmanız beni etkilemeyecek."
"Gereksiz mi?"
Şeker küplerini atmayı durdurmaktan nefret ediyordu.
"Hayat hikayeniz soruma karşılık gerekli bir cevap mıydı?"
"İşe yarar şeyler öğrenmiş oluyorsunuz."
Ukala insanlardan da nefret ediyordu.
"Hiçbir işime yaramayacak."
Gelen bildirime aldırış etmeyip sohbetten çıktı ve çayını içmeye devam etti. Ne kadar sözleriyle ters tepiyor olsa da bu mevzuyu dava olarak nitelendirmeden kabul edeceği ve bireysel olarak soruşturacağı belliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗂𝖼𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝖺𝗀𝖺𝗆𝗂'𝗌 | 𝗅𝖺𝗐𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍
FanfictionEğitimi için yurtdışında olan Light, Yagami Sayu'nun ölümünün ardındaki sebebi ailesinin konuyu açmamasına dair olan istekleri yüzünden öğrenemez. Yagami Soichiro ve eşi Yagami Sachiko, Light yurtdışına gitmeden önce otel sahibi olmuştur. Bir süre s...