Lawliet otele girdiğinde duraksadı. İlk önce otelin resepsiyon önüne geçti ve oturdu. Yapılması gereken ne varsa aklında toparlaması gerekiyordu. Otelin içinde nerenin nerede olduğunu gösteren bir harita vardı. Otel sakinlerinin kullanmış olduğu resepsiyon önündeki eski sandalyeden kalktı. İlk olarak elektriklerin çalışıp çalışmadığını kontrol edecekti. Yagami ailesi kısa bir süre önce burada kaldığı için elektrikte bir sorun olmadığını düşünüyordu. Rastgele bir düğmeye bastı ve lambalar etrafı aydınlattı. Işığın olması iyi bir şeydi, burada kaldığı sürece telefonunu şarj edebilir ve inceleme yaparken herhangi bir yeri atlamak zorunda kalmazdı.
Kış mevsimiydi. Dağın başında duran bir otelde kesinti olması çok olanaklıydı. Yeri zaman hat çekmeyebilir, yeri zaman da lambalar sönebilirdi. Bu yüzden fırtınanın başlangıcından 1 gün öncesi otele gelmişti. Olabildiğince araştıracak ve akşam olduğunda geri dönecekti. Ayriyeten bir sonraki gün Yagami Light'ın avukatı da otele uğrayacak ve olabildiği kadar hasar denetimi yapıp Yagami Light'a açıklayacaktı. En azından Lawliet'e bu şekil olacağı söylenmişti.
Yagami Light'ı otele geldiğine dair bilgilendirmek için aramayı düşündü. Ne kadar otel sahibi olarak Light onun gelmesini istemiş olsa da Lawliet, izinsiz bir mülke girmiş gibi hissediyordu. Eski model telefonunun rehberinden Yagami Light'ı buldu ve çağrıya bastı ancak Light, telefonu açmıyordu. Çekmediğini düşünüp bir kez daha baktı. İbre tam sinyal gösteriyordu. Tekrar aradı. Yine ulaşamadı. Ne olduğunu anlamamıştı. Fazla zamanı yoktu. Otel zemin kat ve bodrum harici üç katlıydı. Ara katlar ve asma kat da bulunuyordu. Ebat olarak bir saray kadar büyük, bir ahır kadar da eskiydi. Burayı tek günde incelemek mümkün olabilecek gibi durmuyordu.
Lawliet üst kata çıkarken telefonu çalmıştı. Arayan numaranın kim olduğunu bilmiyordu ancak aramayı yanıtladı.
"L, bu sen misin? Doğru numarayı tuşladığımdan emin değilim."
Arayan kişinin sesi tanıdık gelmiyordu. Yagami Light olduğunu düşündü. Yagami Light'ın daha önce sesini hiç duymamıştı.
"Evet, benim."
"Bu iyi. Ben Yagami Light'ın avukatı Asahi Light. Üzgünüm, konuşmaya nasıl gireceğimi bilmiyorum."
L, gittikçe durumu garipsemeye başlıyordu. Neden Yagami Light'a ulaşamıyordu?
"İlginç."
Karşıdaki sesin modu düşmüş gibiydi. Kendisine hakaret edilmiş gibi hissetmişti.
"İlginç olan ne? Daha önce dedektifle konuştuğu için gerilen bir avukat görmedin mi?"
"Görmedim."
Lawliet tekdüze cevaplar verirken merdivenleri çıkmaya başlamıştı.
"Her neyse, terslemenin bir lüzumu yoktu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗍𝗁𝖾 𝗌𝗎𝗂𝖼𝗂𝖽𝖾 𝗈𝖿 𝗒𝖺𝗀𝖺𝗆𝗂'𝗌 | 𝗅𝖺𝗐𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍
FanfictionEğitimi için yurtdışında olan Light, Yagami Sayu'nun ölümünün ardındaki sebebi ailesinin konuyu açmamasına dair olan istekleri yüzünden öğrenemez. Yagami Soichiro ve eşi Yagami Sachiko, Light yurtdışına gitmeden önce otel sahibi olmuştur. Bir süre s...