#10. Öldürdüğüm kişisin bu bir onurdur" bunu söylerken gülüyordum
Ve konuşmasına izin vermeden kafasına bıçak atarak onuda öldürdüm.Evet 10 kişiyi öldürdüm ilk günden çok iyi.
Tam bıçağı geri almak için yanına gidiyordum ki Mor portala benzeyen bir adam geldi
Deku:Sen kimsin
Kurogiri:Ben Kurogiri
Bunu dedikten sonra pembe bir gaz geldi Ve bayıldım
Uyandığımda bir sandalyeye bağlıydım
Ne olduğunu hatırlamaya çalıştım doğruya bayılmıştım.
Uyandığım odaya bir baktım...... bu nasıl oda a... her neyse ben küfretmem ve hiç etmeyeceğim yani sanırım
Evt odada hiç eşya yoktu sadece bağlı olduğum sandalye ve bir masa vardıHemen nasıl zincirleri çözeceğimi düşündüm. Tam pes ediyodumki aşağıda bir çekiç olduğunu gördüm onu ayağımla atıp bağlı elimle tuttum.
Ve almıştım ama nasıl zincirleri kıracaktım ve düşünürken aklıma bir fikir geldi.
Elimdeki çekici havaya attım Tam kafama düşecekken ağzımla ucunu ısırdım ve zincirleri kırdım.
Zincirleri kırdıktan sonra masada bir not buldum notta şu yazıyordu:
"Bunu okuyorsan kaçmışsındır ve LOV' a girebilecek kadar yeteneklisindir.
Tomura Shigaraki"Bu adamda kimdi her neyse kapıyı açtım ve içeri gittim. İçerisi bar gibiydi.
?:Aaa uyanmışsın
Deku: Sizde kimsiniz
Shigaraki:Ben Tomura Shigaraki
Dabi:Bana Dabi diyebilirsin
Twice:Ben Twice
Toga:Ben Himiko Toga
Deku:Ben de İzuku Midoriya kısaca Deku ve tanıştığımıza hiç memnun olmadım.
Twice:Atarlı çıktı
Deku:Sence güzel güzel adam öldürürken Bir portala benzeyen adam yüzünden bayıltılıp bir bara getirilmemden olabilir mi?(!)
Shigaraki:"Güzel güzel adam öldürürken" demek ha adam mı öldürüyorsun?
Deku:Evet, öldüremez miyim?
Shigaraki:Sadece merak ettim niye öldürüyon?
İç çektim
Deku:Ya başkalarını öldürecektim ya da kendimi öldürecektim
Herkes bana bir tık acır gibi baktı
Deku:Herneyse beni niye buraya getirdiniz?
Shigaraki:LOV'a girmek ister misin onu soracaktım
Deku:Yani villain olmaya beni davet ediyorsunuz, aslında olur birkaç kişiden intikam almam gerekiyor zaten.
Sonra bana kahramanların gerçek yüzlerini anlattılar banada sorular sordular bende villain olma nedeni mi onlara anlattım.
Sonra Shigaraki geldi.
Shigaraki:Tamam AFO'dan görevini aldım UA'ya sızıp casusluk yapacaksın.
Deku:Bu arada beni istemeyebilirsini-
Shigaraki:AFO'da geldi özgünlüğünün
ne olduğuna bakacakDeku:Ama-
Ben daha konuşamadan AFO özgünlüğüme baktı ve bana şunu dedi
AFO:Uzmanlık her şeyde uzmansın yani bir kılıcı daha önce hiç kullanmasan bile her tekniği çok iyi kullanabilirsin aynı zamanda kendi tekniklerini oluşturup kullanabilirsin ve dövüşmektede uzmansın.
Evt ondan sonra herkese durumu anlattım o doktor yalan söylemiş.
Ve özgünlüğümde çalışmaya başladım
Tabikide bütün tekniklerde uzmanım özgünlüğümden dolayı bende kas,hız ve duruma göre hangi tekniği kullanacağımı seçmek konusunda çalıştım. Ve giriş sınavı vakti gelmişti zaten baklava yapmıştım ve baya da hızlanmıştım ayrıca karar vermede ve stratejide ustalaşmıştım.
Bye Bye oy vermeyi unutmayın ve de yorum da atın tabiki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku x Uraraka
Teen FictionEvt ilk hikayem cringe olabilir yani dikkatli olun He bi de ship yazabilirsiniz ama G@y veya Lēz ship olmasın yani Todoroki x Momo olabilir belki her neyse bye