23.Bölüm Anlaşma

21 2 0
                                    

Deku: Ben sana zarar verecek ne yaptım. Ben duygularıma yenilip kandırıldım. Ben güçsüzüm. Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz Güçsüz.

?: Sanırım Aşk insanı kör ediyormuş.

Deku: Sen kimsin hayır hayır belki de şunu sormalıyım Sen nesin

?:HAHAHAHAHA çok zekisin.

Deku: Bana ne yapacaksın. Ve ben neden ölü değilim.

?: Ölü olmak mı isterdin.

Deku: Evet.

?: Üzgünüm ama senin için başka planlarım var Evren yolcusu

Deku: Evren Yolcusu?

?: Sen diğer evrenden varlıklarla karşılaşmadın mı o zaman Evren Yolcusu olursun.

Deku: Beni nasıl ölümden kurtardın.

?: Ölümden kurtarmadım yani kurtardım ama geri döndüğünde tekrar öleceksin.

Deku: O zaman neden beni buraya çektin. Geri döndüğümde öleceksem

?: Sana bir güç vereceğim

Deku: Bir özgünlük mü?

?: Doğru sana kendimi tanıtmadım. Ben "Re:Zero" diye bir evrenden gelen birisiyim. Açgözlülük Cadısıyım. Bu arada sana bişeyden bahsedicem. Her evrenin kendine ait bir başrolü var. Mesela Bu evrenin sensin. Undertale evreninin Chara. Omori nin Omori. Naruto nun Naruto. Re:Zero nun ise Natsuki Subaru.

Deku: O zaman Sen bile bu kadar güçlüysen  Başrol olan Natsuki Subaru çok güçlü olmalı.

Greed Witch: Tam tersi gerçek gücünü uyandırmadan önce çok Güçsüz dü.

Deku: Özelliği ne?

Greed Witch: Ölümden dönmek. Çok güçlü gibi durmuş olabilir. Ama her Ölümden sonra geri dönüp o acıyı hissediyor. Ve sonunda herkes yaptıklarını unutuyor.

Deku: Bunun sonunda nasıl güçlendi?

Greed Witch: Kontrat imzaladı ve 1 milyon kere ölüp bambaşka biri oldu. Ve Görünmez elini açtı güçlendi. Ve sonunda da Natsuki Subaru bambaşka biri oldu. Artık enerjisi bitmiyor yani sonsuza kadar savaşabilir.

Deku: Bana da mı aynısını yapacaksın?

G. W. : Evet

Deku: Kabul Ediyorum

G. W:  Bu arada söylemeyi unuttum. Gücünü açıklamaya çalışırsan kalbin sıkışır.

Deku: Ne?

G. W. :Hadi baybay

Deku: Senin be-



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Villain Deku x UrarakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin