11. Bölüm

57 5 1
                                    

Uraraka:Deku gelsene bi

Deku:Geliyorum

Ya yoksa polislere söylediyse.

Odasına girdim. Ben girdikten sonra kapıyı kapadı ve kilitledi ha niye kilitledi ki ilk defa doğru birşey söyledin içses.

Ben ağzımı açacakken ağzımı kapadı ve konuştu.

Uraraka:Neden mi kilitledim çünkü bizi izleyecekler ve dinleyecekler bende duvarı ses geçirmez yaptım ve kapıyı kilitledim.

Deku:Neyi duymalarını istemiyorsun?

Uraraka:Senin villain olduğunu.

Deku:Ha söylemedin mi beni tutuklattırmıyacak mısın?

Uraraka:Hayır ama niye villain oldun ki çok iyi birisin.

Deku:Hayat bana iki seçenek verdi bir kendimi öldürmek iki kötü insanları öldürmek

Uraraka yüzüme şefkatle baktı

Uraraka:Bir herşeyi anlatır mısın?

Telefonumdan bildirim sesi geldi.

Deku:Bir dakika bir mesaja bakmam lazım bakmam lazım

Telefonumu açtım mesaja baktım "Anneniz trafik kazası nedeniyle ölmüştür."

Ö

L

M

Ü

Ş

T

Ü

R

Sessizce ağlamaya başladım

Deku:Herneyse soruna cevap vereyim

İç çektim ağlamamı zorla durdurdum

Deku:Önemsemiyeceksin ki zaten herkes gibi. Anlatsam diyeceksin "ezik, aptal" yani ondan dola-

Beni kendine çekti ve beni sardı

Uraraka:Lütfen. Ben Annem ve babam öldüğünde sana güvendim. Sen de bana güven.

Omzuna başımı koydum.

Deku:Ben özgünlüksüz doğmuşum yani öyle biliyordum. Hep zorbalık gördüm en çokta Bakugou dan Bakugou bir gün defterimi patlattı aşağıya suya attı. Bana "Niye defterinin peşinden gitmiyorsun" diyerek bana özgünlüksüzüm diye ölmemi söyledi. Bu olayın olduğu aynı gün  All Might geldi bana dedi "Kahraman olamazsın." Bunu duyduktan sonra altüst oldum. Bildiğim en yüksek yere çıkmak için atlıyacaktım oradan zaten babamı da hiç tanımadım ben doğmadan önce ölmüş ben gidiyordum önümü 3 zorba kesti bana saldırdılar bende refleksle yanımdaki sopayı aldım ve 3 ünü de öldürdüm. Sonra çok eğlenceli olduğunu farkettim öldürmeye devam ettim LOV a katıldım özgünlüğümü öğrendim. Ve şimdi annemin trafik kazasıyla öldüğünü öğrendim. İşte nedenim bu.

Uraraka ya döndüğümde sessizce ağladığını gördüm.

Uraraka:Lütfen ağlayasın varsa ağla içinde tutma içinde tutmaya çalışırsan boğulursun.

Sessizce ağlamaya başladım Uraraka'da  başımı okşuyordu.

Uraraka:Hiçkimseye işkence ettirseler bile bunu söylemeyeceğim.

Deku:Teşekkürler. Ben yatacağım

Tam ayağa kalkacaktım ki beni kendi yatağına yatırdı yanıma yattı ve bana sarıldı.

Deku&Uraraka:Yanımda olduğun için çok mutluyum.

Deku:Uraraka v-villain olmak ister misin?

Bye Bye  Oylamayı unutmayın

Villain Deku x UrarakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin