Aizawa:Evet USJ eğitimine geldik.
Evet zamanı geldi ben ne mi yapacağım ben herkese hasta olduğumu söyledim ve maskeyle geleceğim. Umarım Uraraka bana gelmez.
Evet Aizawa- sensei şuan bütün adamlarımızı dövdü sanırım.
Tokoyami kara gölgesiyle uçtu ama ben zıplayıp onu vurdum. Bakugou seni.... herneyse bakıyım bana kimler var. Lida kaçıyor onu tuttum.
Lida:Arkadaşlarımı kurtarmam lazım abim gibi
Deku:Koş.
Lida:Ha
Ona hava mermisi attım hava mermisi onu hızlandırdı.
Evet Aizawa-sensei şuan zor durumda.
All Might:Ben geldim.
Deku:Sen gelme a...
All might:Detroit smash
Bana vuracaktı hızlı ama one for all Bende de var. Savuşturdum
All might:Nasıl?
Tam ona vuracaktım ki birşey gördüm. Bir adamımız Uraraka ya vurmuştu ve Uraraka çok yüksek bir yerden düşüyordu ordan düşerse ölür. Ve şuan baygın uçamaz bir anda çok hızlandım. Ben onu tuttum ama yüzümdeki maske açılmıştı. Uraraka da gözlerini açmıştı aha şimdi naneyi yedik. Uraraka yı yere bıraktım ve Kurogiriden beni ışınlamasını istedim. Işınlandım.
Uraraka nın gözünden
Deku villain mi ama hala kahraman ruhu olduğunu düşünüyorum çünkü Lida ya yardım etti beni kurtardı çoğu öğrenciyeyede yardım etti.
Polis:Evet villain nasıldı bütün villainlerin yüzleri gözüküyor ama bu adamın gözükmüyor.
Lida:Ben yardım çağırmak için koştuğumda yanımdan geçip bana "koş" dedi ve bana hava mermisi attı ve beni hızlandırdı bence zorla tutuluyor veya işte bir nedeni var herneyse söyleyeceklerim bu kadar.
Uraraka:Benide kurtardı ama gizli gizli
Çoğu kişiler:Bana da yardım etti ama gizli gizli
Polis:Tamam son olarak All might
All might:Benim yumruğumu savuşturacak kadar hızlıydı yumruğumu savuşturduktan sonra bana vurabilirdi ama genç Uraraka yı kurtarmayı seçti sanırım iyi insanlara zarar vermiyor.
Polis:Tamam.
Aizawa:Beni tam öldürcekleri zaman onları ikna edip beni ölümden kurtardı ama sesi her saniye değişiyordu sanırım tanınmak istemiyor.
Polis gitti. Bu konuyu Deku ile konuşmam lazım.
Deku nun Gözünden
Bara geldim.
Deku:Twice
Twice:Efendim
Deku:Bir villain a-aşık olabilir mi?
Twice:Bir kere aşk bir duygudur yani duyguları engelleyemezsin engellemeye çalışırsan kendine zarar verirsin. 2. Olarak öyle bir kural olduğunu kim söyledi. 3. sü niye bana sordun.
Deku:Hani sen Toga ya aşı-
Twice:SUS LAN cevabını aldın hadi git.
Tamam o zaman sorun yok.
Bye bye oylamayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Villain Deku x Uraraka
Teen FictionEvt ilk hikayem cringe olabilir yani dikkatli olun He bi de ship yazabilirsiniz ama G@y veya Lēz ship olmasın yani Todoroki x Momo olabilir belki her neyse bye