2// Benimle Kalabilirsin

3.8K 323 195
                                    

Derslerim yüzünden Annem telefonu aldığı için fazla yazamadım Kusuruma bakmayın uzun bir süre ara vermeyi planlıyorum vaktim olduğu zamanlarda bölümleri kısa kısa yazıp atacağım Umarım bölümlerin kısa olmasından şikayetçi olmazsınız ve yine Umarım ki bu bölümü beğenirsiniz iyi okumalar.

_____________________

"Ben alfa değilim... Ben asırların deltasıyım küçük omega"

"Haa!?"

"Ha mı sana hiç yakışmadı küçük omega"

"Sensin omega deliye bak! Önce sen gel bana sürekli omega de dur sonra gel bana deki ben asırların deltasıyım de! Çocuk muyum ben be!?"

"Evet yirmi yaşında bir çocuksun. Ayrıyeten neden seni kandırmaya çalışayım ki? Hem sende görmüşsündür sana sinirlendiğimde gözlerim kırmızı oldu. Ve lütfen daha fazla bağırarak konuşma cidden senin yüzünden kurdum benim başımı yiyor"

Haklıydı gözleri kırmızı olmuştu. Tamam delta olduğuna inanmıştım. Ama bu bağırarak konuşmayacağım anlamına gelmezdi.

"Kurdu cidden rahatsız oluyor
Jungkook"

Sen bunu nerden biliyorsun?

"Kurudunu hissede biliyorum
bir kere salak"

Senle ben aynı kişiyiz o yüzden sende salak oluyorsun kurtcuğum

"Tek derdimiz bu mu şuan?"

Aman senle uğraşamam

"Ona iyi davran"

Tamam Bee!

"Özür dilerim yüksek sesle konuştuğum için ama benim yapımda böyle napim?"

"Sorun değil. Ve ayrıyeten kısık seslide konuşabiliyormuşsun"

"Bak ya sonra niye bağırdı oluyor. Bu arada adım jungkook"

"Adını sormamıştım omega?"

"Aish hadi ama! Adımı söylesen ölür müsün? Hem ben sen istiyorsun diye kısık sesle konuşmaya çalışıyorum"

"Tamam tamam öyle olsun"

"Şimdi asırların deltası olan taehyung beyciğim lütfen artık beni rahat bırakır mısınız?"

"Gitmiceksen bırakıcam"

"Gitmiyorum yahu"

"İyi geç o zaman salona"

Dediğinde anahtarı onun eline tutuşturup gözlerimi devirdikten sonra o beni bırakmış bende salona doğru yürümeye başlamıştım. Koltuğa geçip oturduğumda eşofmanımın battığını gördüğüm de derin bir of çekip başımı geriye doğru atmıştım. Tam o sırada üzerimde gezinen gözleri hissettiğimde başımı kaldırıp deltaya baktım.

"Jungkook bir banyo yap sonrada benim kıyafetlerimden giy"

Ne demek banyo ya! Ben başkasının evinde banyo faln yapamam ki! Aish tanrım! Umarım yanaklarım kızarmamıştır.

"S-sen varya tam bir sapıksın!"

"Al işte gene sapık olduk iyi mi. Üstün başın kirlendiği için dedim rahat olmanı istedim."

"G-gerek yok sağol"

Aish kesin yanaklarım kızarmıştı. Yüzümü görmemesi için başımı tekrardan geriye atıp gözlerimi tavanda gezdirdim. Ardından gözlerimi kapatıp huzurlu nefesler alıp vermeye başladım. Birden
belimde ve bacaklarımın arasında bir el hissedip havaya kaldırıldığımda bağırmaya başladım.

Delta and Omega // TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin