5// Parmaklarımı İster Misin?

2.9K 273 134
                                    

Bölümü geç yazdığım için sizce çok ama çok özür dilerim. Sınav haftamdı yarın son bir sınavım var. Ondan sonra size bölümler atacağımdan emin olabilirsiniz. Sizden tekrar tekrar özür dilerim umarım bu bölümü beğenirsiniz. İyi okumalarrr💗🐿️

_____________

~Taehyung
İnsanlar bazen hata yapar. Her insanın bir hatası olur. Hiçbir insan kusursuz değildir. Ama o gördüğüm en kusursuz omegalardan biri. Jeon jungkooku öpmek istemem benim kusurumdu, onun beni öpmek istemesi ise bir kusursuzluktu.  Kızgınlık döneminde olduğumuz için ikimizde ihtiyaç doluyduk. Ve biz farkında olmadan yanlış şeyler yapabileceğimizi bilmemize rağmen birbirimizi öpmek istedik...

"Seni şuanda öpsem yanlış anlar mısın?"

"Taehyung... ben seni öpsem sen beni yanlış anlar mısın?"

Ona bön bön baktığımda işaret parmağıyla yanağımı dürttü kendime geldiğimi anladığında konuşmaya başladı.

"Öpmeni bekliyorum yoksa ben seni öpücem"

Dediğinde hiç beklemeden kiraz rengindeki dudaklarına yapıştım. Alt dudağını ağzıma alıp emmeye başladığımda oda aynısını benim üst dudağıma uyguluyordu. Farkına varmadan öpüşmemizi hızlandırmış olmalıydım ki öpüşlerinde hafif aksaklıklar yaşamıştı. Hızımı azaltmak yerine biraz daha hızlanırken üst dudağıma dişlerini geçirmesiyle ona bir hırlama sunmuştum. Bende dişlerimi onun alt dudağına geçirdiğimde kendisini bana bastırması bir olmuştu. Kendisini bana bastırmasıyla ikimizde inleyerek dudaklarımızı ayırmıştık.

"T-taehyung..."

"Hmm?"

"D-deliğim..."

"Siktir!"

"T-taehyung i-istiyorum"

"Jungko-"

"Sende beni arzulamıyor musun zaten yap gitsin işte!"

"Jungkook bu yanlış olur"

"T-taehyung lütfen..."

"Jungkook sınırlarımı zorlama lütfen. Eğer böyle söylemeye devam edersen kurdum kendine yenik düşer ve senin istediğini verir. Zorlama o yüzden"

~Jungkook

"Jungkook sınırlarımı zorlama lütfen. Eğer böyle söylemeye devam edersen kurdum kendine yenik düşer ve senin istediğini verir. Zorlama o yüzden"

"Taehyungie lütfen~"

Dediğimde gözlerini sıkıca yummuş ve derin nefes alıp verirken kafamı onun boynuna gömüp yerimde hafifçe hareket etmeye başlamıştım. Tanrım! Cidden deliğim şuanda çok kötü sızlıyordu. İhtiyacım vardı ama taehyung sağolsun hiç yardımcı olmuyordu. Kasıklarım da ki ağrı ayrı deliğimde ki sızı ayrı çok canımı yakıyordu. Gözlerim dolmaya başladığında yüzüm onun boynunda olduğu için taehyung görmemişti ama ne olur ne olmaz diye gözlerimi yummuştum. Taehyungun elleri belimi sıkıca kavradığında beni durdurdu.

"Jungkook yapma"

Yüzümü kaldırıp ona dolu gözlerle baktığımda yüzünde şaşkın bir ifade vardı.

"T-taehyung çok s-sızlıyor ama...hıck.. Bu ç-çok kötü c-canımı acıtıyor..."

Gözlerimdeki yaşların ne zaman yanaklarıma süzüldüğünden bile haberim yoktu. Taehyung belimdeki bir elini belimden çekmiş uzun ince parmaklarıyla yanaklarında ki yaşları silmeye başlamıştı.

"Jungkook.."

"Hmm?"

"Seni bir duşa sokalım eğer hala ağrın olursa..."

"Olursa?"

"Orasına sonra bakarız şimdi ellerini boynuma bacaklarını da belime dola seni banyoya götüreyim bu halinle banyoya gidemezsin canın daha çok acır"

Ona kafa salladıktan sonra ellerimle boynuna sıkıca sarılıp kafamı boynuna gömmüştüm. Ardından hemen bacaklarımı kalçasının üzerinden çapraz bir şekilde duracak şekilde birbirine kenetlenmiştim.

___

Beni banyoya götürüp lavabonun üstüne otutturduktan sonra suyu ayarlamaya başlamıştı. Taehyung suyu hazırladıktan sonra oturduğum yerden atlayınca kasıklarım da ki ağrı  yüzüne ufak bir inilti çıkmıştı dudaklarımdan. Bana yaklaşıp beni belimden tuttuğu gibi kendine çekti.

"Bu şekilde banyo yapamazsın yıkanmanda yardımcı olacağım boxerini çıkarmazsın tamam mı?"

Dediğinde ona kafa salladım. Beni yavaşça suyun altına soktuğunda irkilip suyun altından hızlıca çıkıp taehyunga yapıştım.

"Ç-çok s-soğuk..."

"Hayır jungkook soğuk değil ılık bak"

Dediğinde yüzümü taehyungun tişörtüne yaslayıp kafamı iki yana salladı. Daha sonra hafif ıslak saçlarımı karıştırarak konuşmaya başladı.

"Tamam tamam birlikte girelim o zaman olur mu?"

Dediğinde kafamı kaldırıp ona baktım. Tedirgin bir şekilde kafamı salladığımda benimle birlikte suyun altına tamamen girince onun belimdeki elleri sıkılaşmıştı bende soğukluğun etkisiyle taehyunga iyice yaklaşınca kasıklarımız birbirine sürtündüğünde inledim. Birden dudaklarımda hissettiğim baskı ile kapalı gözlerimi su yüzüne kısık bir şekilde açıp taehyunga baktım. Kendini bana iyice yaklaştırdığında kasıklarımız daha çok sürtündüğü için daha sesli bir şekilde inledim. Birden sırtım yerdeki soğuk asfaltla buluştuğunda kalçamı havaya kaldırarak üstümde beni öpmeye devam eden taehyunga sürtündüm.
Dudaklarımız ayrıldığında konuşmaya başladım.

"T-taehyung deli-"

"Jungkook..."

"Hmm?"

"Parmaklarımı ister misin?"

____________

Umarım bu bölümü beğenmişsindir. Bölüm kısa oldu anca yazabildim bugün biyoloji sınavına çalışmam lazımdı. Diğer bölümde görüşmek üzere ve emin olun o bölüm için sizi çok bekletmeyeceğim sizleri seviyorum taekook ile kalınn. 🐿️💗💗

Delta and Omega // TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin