Bundan sonra bölümleri kısa kısa yazıp atıcam haberiniz olsun. Bide 150 oyu geçtiğini yeni gördüm hastane fln filan derken görmedim işte bölüm kısa oldu affedin beni bundan sonra bölümleri dediğim gibi kısa yazacağım umarım bu bölümü beğenirsiniz iyi okumalar📖🐿️
________________
Anlatım hala taehyungdan devam ediyor umaraım bu bölümü beğenirsiniz iyi okumalar
"İnmiyorum. Eğer inmemi bu kadar çok istiyorsan gel ve indir beni delta!"
Delta mı? Bana ilk kez böyle seslenmişti. Aish! Cidden...
"Oraya geldiğimde bunları söyliyecek bir ağzın kalacağını hiç sanmıyorum omega..."
Hızlı adımlarla sahneye çıktığım gibi jungkooku bileğinden çekmeye başladım.
"Taehyung gelmek istemiyorum dedim sana!" dediğinde ters taraflara doğru yönlendiğimiz için hareket edememiştik.
Jungkooku sırtıma aldığım gibi gibi sırtıma vurmaya başladı. 1 dakika sonra vurmayı bırakıp gülmeye başladı. Kahkaha atacak ne yapmıştım. Dışarı çıktığımızda gülmesi durduğunda konuşmaya başladı.
"Taehyung beni yere indirir misin gerçekten gelicem senle söz" hayır diyemedim. Onu yere indirdiğimde ellerimi belinden çekmemiştim. Oda ellerini boynuma doladığında hüzünlü ama huzurlu bir ifadeyle bana bakıyordu.
"İlk tanıştığımız günde omzuna almıştın beni.." dediğinde sırıtmaya başladım. "Evet malesef beni o zaman da dinlemeyen yaramaz minik bir omega vardı şimdide yaramaz minik bir omega var şansa bak" dediğimde ikimizde gülmeye başlamıştık.
Bir anda pişkince sırıtmaya başladığında kaşlarımı havalandırdım.
"Bu minik yaramaz omegaya ceza yok mu peki?" dediği sırada dudaklarını büzerek bana baktığında sertçe yutkundum. Siktir! Gerçekten bu omega beni deli ediyordu. Tanrım!
"Eve gidince cezalandıracağım o omegayı olmaz mı?" dediğimde sinirli gözükmeye çalışarak kaşlarını çatıp ensemdeki elleriyle omzuma vurup konuşmaya başladı.
"Sapık delta! Yatak fantazin var galiba!" dediğinde büyük bir kahkaha attım. Cidden onu yatağa atıcamı düşünmüş olmalıydı. Tanrım..
"Seni yatağa atıcamı söylememiştim
minik yaramaz omega" dediğimde dudaklarını büzmüştü."Tüh ya üzdü.." kıkırdadığımda konuşmaya başladım. "Senin sadece dudaklarını parçalacağımı söylemiştim" dediğimde alt dudağını ısırarak sırıtmaya başladı. Ardından hemen kafasını boynuma gömmüştü.
Beni geriye doğru ittirmeye başladığında boş bir ara sokağa girmiştik. Ne yapıyordu bu? Sırtımın duvara değmesini sağladıktan sonra kafasını kaldırarak koyu gözlerle bana bakmıştı. Ne düşünmüştü birden? Dudaklarını yalayıp konuşmaya başladığında sadece onun dudaklarına odaklıydım.
"Taehyungii~"
"Hmm?"
"Peki.."
Kaşımı kaldırıp ona baktığımda parmak uçlarında yükselerek kulağıma yaklaştığında belindeki ellerimi düşmemesi için daha sıkılaştırmıştım. Burnunu kulağımın arkasına sürttüğünde derin titrek bir nefes almıştım.
".. Beni mühürler misin taehyungii??"
"N-ne.."
Ne diyordu. Sarhoşluk kafasına vurmuş olmalıydı. Hayır taehyung sakin olmalısın evet hala kızgınlıktasın ama sakin kalmalıyım.
Birden kulağımın arkasını öptüğünde belini sıktığımdan yüksekçe inlemesi bir oldu. Tanrım sen beni ne ile sınıyorsun. Kafasını geri çekip yüz yüze gelmemizi sağladığında çok masum bakıyordu. Az öncekileri söyleyen bu çocuk muydu cidden?"Duydun işte taehyungii mühürle beni lütfen"
"J-jungkook kendinde değilsin g-güzelim hadi gel eve gideli-"
"Beni eve gidince mühürlemezsen eve gelmiyorum!"
_
Zar zor uğraşlar onu kandırıp eve getirmiştim ama asla susmuyordu. Tanrım!
"Taehyungii hani mühürlicektin beni! Bida inanmıcam sana yalan-"
Sözünü bitirmesine izin vermeden onu kucağıma çekip dudaklarına yapışmam bir olmuştu. Alt dudağını ağzımın içine alıp emmeye başladığımda oda benim üst dudağımı emmeye başlamıştı. Ben hızlandıkça jungkookun öpüşlerinde karışıklıklar oluyordu. Minik omega hızıma yetişemiyor olmalıydı. Birden inlediğinde ne olduğunu anlamadığım için dudaklarımızı ayırdım. Dudağının kenarına baktığımda kanamaya başladığını gördüm.
"Acıdı.." dediğinde sırıtarak ona cevap verdim.
"Sana demiştim minik omega konuşacak bir ağzın kalmayacağını"
Deyip dudağının kenarındaki kanı dilimle yaladığımda kucağımda titredi. Tanrım cidden! Onu kucağımdan indirmek üzereyken ellerini enseme sıkıca sarıp kucağımdan kalkmadı.
"Jungkook bak ben hala kızgınlıktayım ve kucağımdan inmem lazı-" cümlemi bitirmeme izin vermeden kucağımda sürtünmeye başladı. Bu çocuk beni delirtmeye meraklıydı. Madem bu kadar çok istekliydi o zaman bende ona istediğini vericektim...
_________________
Arkadaşlar bua rafa belirtmek istedim okuyanların çoğu oy vermiyor mesela 250 kişi okumasına rağmen geçen 80 oy vardı? Sizden rica ediyorum emeğe saygı duyun. Umarım en kısa zamanda 150 oy olur ve umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Diğer bölümde görüşmek üzere sincapcıklarımm. 🐿️💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta and Omega // TAEKOOK
Loup-garouYarası yüzüne dışlanan omega Jeon Jungkook. Hem bir o kadar korkak hem bir o kadar da hırçın bir omegaydı ta ki delta ile karşılaşana kadar... "Baksana omega içine girmememe rağmen mahvolmuş durumdasın..."