5.bölüm ?!

47 5 1
                                    

Kolumu kurtarmaya çalışırken Sanzu kolumu daha çok sıktı ve "neden kaçtın ?! " diye sordu cevaplamadım ve "madem cevaplamak istemiyosun o zaman gerek yok sana neden seni o evde tuttuğumuzu söylerim vende "dedi ne demek istiyordu bu mal ?! Sanzu "bak kiki sen bir suçlusun arkana bakarsan anlayabilirsin ve bunu biz yaptık,geçen rindou kendini tutamayıp birini öldürdü bizde polislerden kaçarken bir okula denk geldik okulda defterde senin adın yazıyodu bizde senin üzerine suç atmaya kara verdik "dedi. Ne? Arkama baktım ve bir sürü kiki tatsuda aranıyor ilanları vardı siz tam olarak ne yaptınız piçler!diye bağırmamla Sanzu ağzımı eliyle kapattı ama ben bağırıyordum Sanzu bı anda beni öptü ama bı dakika ağzıma bir şey itiyordu (uyku hapı) lan ! O kadar güçlü ki maalesef ona yenik düştüm......

Uyandığımda bir masaya zincirliydim
Karşımdada Sanzu oturuyodu.neler oluyo ya neden sürekli bunlar oluyo bı anda hıçkırarak ağlamaya başladım
Sanzu yüzünü doldurdu ve çenemi tutarak "ağlama bebeğim burası güvenli"dedi bı anda ağzına tekmeyi yapıstırdım yere kan kusarken bı anda bonten geldi ran gelip bana bı tokat attı ve "nesin sen sürtük" dedi
Ve telefon çaldı arayan kimdi bilmiyorum ama bir kızdı ve "susun acemiler "dedi ve bı anda kapıya tekme atan bir adet shin shin ran e doğru yaklaştı ve "o benim ablam ve o bir sürtük değil ama ben öyleyim"dedi ve ran e tekme geçirdi bı anda Sanzu ayağa kalktı ve tama bizden biri olmak istemiyomusudedi ve tetiği çekerek beni vurdu sandalyeye bağlı yerde kan kusuyodum ama Sanzu "hasssssiktir ben yanlışlıkla vurdum kiki lütfen kendine gel"diye bağırıyodu ama artık çok geç bilincim kapandı......

____________
Ne bekliodun kardeş herşey iyi sonla bitmez nys bb ✨🤍

Pembe Gül'ün DikenleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin