Felix ile okula geldik ve onu sınıfına bırakmak için yürüyoruz merdivenlerden çıkarken onu görmüştüm ama felix için bekliyicektim ben beklerdim tamam ama sanırım o beklemiyor bize yaklaşmaya başlamıştı fakat daha sonra uzaklaştı felix'e baktığımda korkmuş görünüyordu elimi beline koyup orayı okşamaya başladım rahatlamış görünüyordu şimdi devam ettik yürümeye ve onun sınıfına geldik o sınıfına girdiğinde bende gitmiştim sınıfına zaten biraz sonra da zil çaldı 2-3 dakikan ardından hoca girdi içeri "nerde kalmıştık" dersimiz edebiyat ve hoca uyumamıza hatta başka bir yere dalmamıza bile izin vermiyordu oysaki şuan ben felix'imin fotoğraflarına bakmak istiyordum onu iki saniye görmesem özlüyorum.
Hoca konusunu anlatmış ve zil çalmıştı ben çıkacakken Jessica yanıma gelip oturdu elini omzuma koydu ve "seungmin senle özel konuşmam lazım" dedi. Jessica'yı severdim onu yıllardır tanıyorum ve hiç bana veya çevreme kötü birşey yapmadı bu yüzden "tamam nerde" dedim sonuçta özel konuşacaktır sınıfta olmaz değil mi ? Koridoru geçmiş ve cam yoğunluklu olan köşeye gelmiştik genelde buraya birilerinden kaçmak için gelirdim çünkü burda kimse olmazdı ve yine kimse yoktu Jessica konuşmaya başladı
"Nasıl başlasam bilmiyorum ama okulda biri bana zorbalık yapıyor ve bende buna artık dayanamadığım için sevgilim var dedim fakat okulda senin dışında erkek arkadaşım yok yani daha doğrusu hiçbiriyle yakın değilim benim için bir haftalığına sevgilimmiş gibi davranabilir misin ? "
Yapabilirdim Jessica için olurdu fakat felix ne olacaktı neyse kimseye söylemem sadece jessica'nın zorbasına rol yaparız "olur,yapabilirim" ellerini bir birine çarpmış ve zıplayarak boynuma sarılmıştı" teşekkürler" "sorun değil "
Koridordan tekrar geçmiş ve öğrencilerin daha yoğun olduğu yere gelmiştik Jessica elimi tutmuş ve beline yerleştirmişti işte şimdi çoğu göz bizim üzerimizdeydi ki o çığlık sesine kadar ses tanıdık geliyordu fakat çıkaramamıştım...
~~~~
Öylesine attım bu aralar yeni bölüm yazamıyorum malum sınavlar bu arada İngilizceden 100 almayı başardım fakat Türkçe 78 nasıl oldu bende bilmiyorum ve hala matematik sınavı olmadım neyse sizi çok seviyorum muah 💋🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
instagram kurbanı//seunglix
Fanficseungmin felix'in hesabını arkadaşının hesabı sanıp ona mesaj atar ve felix ona cevap verir